quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe FFXII screens
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

We krijgen eerst nog Grandia III en Dragon Quest VIII als opwarmers Gijs. En hopelijk deze:quote:

Ik wil al sinds Treasure Hunter G een cursus Japans lezen gaan volgen, en dat is een SNES gamequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:25 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vraag me onderhand af wat minder lang duurt. Een cursus Japans volgen of wachten op een westerse release van FFXII.

Rogue Galaxy lijkt me echt fantastisch !!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
We krijgen eerst nog Grandia III en Dragon Quest VIII als opwarmers Gijs. En hopelijk deze:
Rogue Galaxy

quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:52 schreef Chocobo het volgende:
Rogue Galaxy lijkt me echt fantastisch !!
Het grote PS2 topic deel 42 !

Voor 19 euro zijn het perfecte games. Ik voelde mezelf een beetje genaaid toen ik voor 60 euro Jak3 gekocht had en hem binnen 2 dagen uitgespeeld had. Achteraf waren het wel 2 hele mooie dagenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:03 schreef Chocobo het volgende:
Na Jak 2 besteld te hebben heb ik Jak 3 vandaag ook maar besteld. Kan je niet laten liggen voor die 19 euro

Goede smaakquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:07 schreef H.Flick het volgende:
Voor RPG's zit je goed op de PS2. FF-X is natuurlijk het bekendst, maar ook Shadow Hearts: Covenant en Shin Megamei Tensei zijn enorm goede RPG's. Als je meer van realtime gevechten () houdt schijnt Star Ocean 3 leuk te zijn. Dark Chronicle is ook een enorm goede RPG.

Ja klopt en God of War ook, beiden uitgespeeldquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:19 schreef Gamedemon het volgende:
chocobo over dat realtime gebeuren enzo, jij had ninja gaiden toch uitgespeeld? das ook allemaal realtime

ik zie je probleem eerlijk gezegd niet zo, ik vind radiate stories er persoonlijk net zo chaotisch uitzien als de rest van de real time rpgs, vooral die mannetjes linksonderin beeld die steeds scheeuwen veroorzaken chaosquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:34 schreef Chocobo het volgende:
Down bv eens een filmje van die nieuwe Radiata Stories.... erg overzichtelijk ook al zijn ze met zijn 3-en of 4-en ! Star Ocean, ToS etc hebben dat niet

Ik heb exact hetzelfde, GoW en NG kon ik makkelijk spelen maar realtime RPG trek ik niet (behalve Jade Empire, gek genoeg).quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja klopt en God of War ook, beiden uitgespeeld![]()
Maar dat zijn geen RPG's. Vaak heb je maar kleine battle omgevingen en veel chaotische shit... ik zie niks door dat slechte A.I. team en met God of War en Ninja Gaiden kan ik me rustig op een speler concentreren...
Ik zal wel te oud worden

Dan moet je eens een ToS movie en een SO3 movie naast deze movie zetten. Er is gewoon meer overzichtelijkheid.... maar dat kan een persoonlijk iets zijn uiteraardquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik zie je probleem eerlijk gezegd niet zo, ik vind radiate stories er persoonlijk net zo chaotisch uitzien als de rest van de real time rpgs, vooral die mannetjes linksonderin beeld die steeds scheeuwen veroorzaken chaos

Kijk maar daar ga je.... overzicht.... je hebt daar maar 1 of 2 characters gecombineerd met een goede A.I. (Jade Empire)... is gewoon netjes te doen dusquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:03 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb exact hetzelfde, GoW en NG kon ik makkelijk spelen maar realtime RPG trek ik niet (behalve Jade Empire, gek genoeg).
En zo oud ben ik niet.

Ik skip 'm dus. Trek Suikoden niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:37 schreef Chocobo het volgende:
Tevens een suikoden recruit systeem

Niet! Je krijgt het beste beeld met een normale TV en een RGB scartkabel. Je PS2 aansluiten op een PC monitor via een tv-kaart levert een verschrikkelijk beeld!quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:25 schreef Roy2001 het volgende:
ik vroeg me af wat de beste manier is om ( kwa beeldkwaliteit ) om een PSTwo aan te sluiten op je Pc monitor. Ik gebruik op dit moment een Composiet aansluiting, maar dan word het beeld een stuk "Waziger"
Heeft iemand hier tips of tricks voor ?
( pc beschikt alleen over een s-video tv-out en een Composiet en coax Tv-kaart )

Ik ook nietquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik skip 'm dus. Trek Suikoden niet.

Dat is waar.... er komt nog heel veel iddquote:Op zondag 28 augustus 2005 10:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, heb al besloten om hem te laten liggen. Teveel andere shit op die kut PS2

Dan zou ik eerder voor Disguea gaan, of een van de vervolgen daarop.quote:Op maandag 29 augustus 2005 08:30 schreef Chocobo het volgende:
Suikoden Tactics voor de fans? Ik trek dit denk ik niet.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

La Pucelle tactics lijkt me ook nog steeds echt gaafquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder voor Disguea gaan, of een van de vervolgen daarop.

Ahquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:26 schreef Darkzell het volgende:
Totdat je komt bij "Destroy 5 Metalheadleaders". Dat vond ik echt een frustrerende missie.

Dat zou ik echt zoooooooo fijn vindenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:57 schreef Chocobo het volgende:
Xenosaga 2 naar Europa

Vond Xenosaga 1 wel cool maar mijn PS2 met importchip ging molquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:57 schreef Jebus het volgende:
[..]
Dat zou ik echt zoooooooo fijn vinden![]()

Ik ken net... ebay en play.com aanbiedingen zijn dodelijk. Heb net manhunt besteld,... moest ik nog spelen. Geldt ook voor Jak 2 en 3 enzo !quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:46 schreef Darkzell het volgende:
Hmmm...daar heb ik geen last van aangezien ik toch nog geen X360 ga halen. Daarbij moet ik nog een hoop spellen inhalen die ik op de één of andere stomme reden nog niet gekocht heb.

Dat ben ik met je eens.... random wordt minder en minder cool....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:33 schreef Gamedemon het volgende:
tsja ik ben niet zo'n grote RPG fanaat , zo nu en dan een rpg vind ik prima als het maar geen random encounters meer zijn, die ben ik spuugzat na FFX.
dus de ps2 is voor mij aan het doodbloeden
Rpgs alla kotor vind ik dan wel weer goed

of router gebruiken neem ik aan, want dat heb ik staan...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:15 schreef Chocobo het volgende:
Zeg Gamedemon,... sluit je de PS2 gewoon hetzelfde aan als Xboxlive.... internet verbinding sharen en vanaf een 2e netwerkkaart naar je PS2?

yepquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:15 schreef Chocobo het volgende:
Zeg Gamedemon,... sluit je de PS2 gewoon hetzelfde aan als Xboxlive.... internet verbinding sharen en vanaf een 2e netwerkkaart naar je PS2?

werkt ook gewoonquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:35 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
of router gebruiken neem ik aan, want dat heb ik staan...

gewoon via me router ook, maar het zou zo ook kunnen zoals jij het zegtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:15 schreef Chocobo het volgende:

quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
gewoon via me router ook, maar het zou zo ook kunnen zoals jij het zegt

Zoek de verschillen :quote:Op donderdag 1 september 2005 11:43 schreef H.Flick het volgende:
Ik had Legend of Kay bijna meegenomen bij de FRS actie, maar ik wilde eerst wat reviews lezen.
Misschien haal ik hem bij mijn tweede reeks van 3 games

Ik vind hem wel vet, je hebt lekker veel vrijheid in beweging en alles wat je ziet kan kapot.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:48 schreef jimjim1983 het volgende:
hoe is The Hulk: Ultimate Destruction op de ps2?

Dat is best slechtquote:Op donderdag 1 september 2005 13:22 schreef H.Flick het volgende:
Had ik ook, volgens mij. Zal wel aan het spel liggen.

ok dopequote:Op donderdag 1 september 2005 12:39 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ik vind hem wel vet, je hebt lekker veel vrijheid in beweging en alles wat je ziet kan kapot.

Bij Jak 1 t/m 3 "onthoudt" 'ie inderdaad niet de frequentie. Deze moet je iedere keer weer op 60Hz zetten (als je dat wilt tenminste). Maar de beeldverhouding (breedbeeld of nietquote:Op donderdag 1 september 2005 13:22 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb met Jak 2 hetzelfde probleem als met Jak 1. Hij bewaard zijn opties niet. Is dit een platinum iets ofzoGamesaves onthoudt die uiteraard wel, maar ik moet elke keer mijn scherm aanpassen, op 60Hrz zetten en op breedbeeld. Hop.... dag later weer alles.... dit had ik ook met Jak 1
Wat is dat toch ??

Dat snap ik niet,.... maar ok. Ik moet ook mijn screen elke keer weer centeren..... en ook mijn 16:9 of 4:3 verhouding onthoud die nietquote:Op donderdag 1 september 2005 19:54 schreef P-Style het volgende:
[..]
Bij Jak 1 t/m 3 "onthoudt" 'ie inderdaad niet de frequentie. Deze moet je iedere keer weer op 60Hz zetten (als je dat wilt tenminste). Maar de beeldverhouding (breedbeeld of niet) onthoudt 'ie wel hoor!

Bij mij dus wel!quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:36 schreef Chocobo het volgende:
...en ook mijn 16:9 of 4:3 verhouding onthoud die niet![]()

Totzover vind hem niet belachelijk moeilijk, moet eerlijk zeggen dat ik nog niet echt veel gespeeld hebt omdat ik nog met Constantine bezig ben. Maar mijn eerste indruk was echt super, precies wat ik voorgesteld had.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:48 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ok dope
hij is ook niet belachelijk moeilijk of lang?

Ik heb zitten vloeken op GTA afgelopen weekend.quote:Op maandag 5 september 2005 14:38 schreef Chocobo het volgende:
Zit vast met J&D.... moet 5 van die patrol gun vlieg schepen in de stad mollen maar dat lukt me niet

Drama missiequote:Op maandag 5 september 2005 14:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb zitten vloeken op GTA afgelopen weekend.5 koeriers opblazen met behulp van een speelgoedvliegtuigje.
![]()

Niet gelukt. Zero kan de schijt krijgen.quote:

Gijs mij lukte het ook niet.... iedereen K't op die missie !quote:Op maandag 5 september 2005 14:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niet gelukt. Zero kan de schijt krijgen.

Idd fuck die Zero, als er zulke missies zitten in de Psp Gta verbrand ik die gamequote:Op maandag 5 september 2005 14:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niet gelukt. Zero kan de schijt krijgen.

quote:Op maandag 5 september 2005 16:14 schreef peristilius het volgende:
Gewoon vliegtuigje landen, schieten en weer wegvliegen, zo moeilijk is het niet.

quote:
quote:Op maandag 5 september 2005 14:38 schreef Chocobo het volgende:
Zit vast met J&D.... moet 5 van die patrol gun vlieg schepen in de stad mollen maar dat lukt me niet

Health idd.... je moet een ander voertuig rammen of kapot schieten maar je verliest altijd wel wat kracht.... en als je er vijf moet doenquote:Op maandag 5 september 2005 17:12 schreef Gamedemon het volgende:
Staat me eigenlijk niet zo veel van bij, maar gewoon een voertuig pakken, vliegschepen mollen en nieuw voertuig jatten i guess?
wat is het probleem de tijd of je health?

Thanks ! Ik ga het proberenquote:Op maandag 5 september 2005 17:41 schreef Gamedemon het volgende:
gewoon er achter hangen met je voertuig en kapot schieten, proberen op het voertuig te blijven totdat je in de buurt van een andere bent, en als je op de grond terecht komt en ze willen je kapot schiet moet je gewoon Rollen + jump, das het snelste manier van vooruit lopen en dan zo snel mogelijk een nieuwe jatten

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |