abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30463642
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 18:57 schreef H.Flick het volgende:
http://www.amazon.co.uk/e(...)/026-5624998-0054855

Staat hij hier niet tussen?
Niet de officiële helaas En aangezien ik de kwaliteit van sommige van die b-merk kabels slecht is loop ik liever geen risico en koop wel de nogal dure kabel van Sony zelf. In nederland zitten we echter nog in het stenen tijdperk wat HDTV betreft, dus vandaar mijn zoektocht naar deze kabel...bedankt voor de moeite iig.
Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
pi_30464389
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 20:36 schreef H.Flick het volgende:
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B0000520GE/qid=1126377379/sr=8-1/ref=pd_bbs_1/104-9161306-1772725?v=glance&s=videogames&n=507846

Bij de Amerikaanse amazon hebben ze hem wel. Ik weet alleen niet hoe het daar met verzenden zit.
quote:
Shipping: Currently, item can be shipped only within the U.S.
dus helaas pindakaas, wat al wel een andere website tegengekomen die die kabels wel verschepen, alleen is erg ¤¤¤ en duurt lang...
Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
pi_30471903
Die officiële component kabel heb ik inderdaad nog nóóit in een winkel zien liggen in Nederland.
  maandag 12 september 2005 @ 16:54:26 #230
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_30517161
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:40 schreef Strolie75 het volgende:
Holy fuck! Black!
Heeel cool.....
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_30528958
quote:
TGS 2005: Devil May Cry 3 Special Edition
Capcom set to debut update at TGS.
by Anoop Gantayat

September 12, 2005 - The Tokyo Game Show hasn't even started yet and we're already getting sneak peaks at the show's surprises. One surprise that's been kept under wraps is Devil May Cry 3 Special Edition. Famitsu Wave, a monthly DVD magazine from the publishers of Famitsu, reveals in a preview for its upcoming issue, due 9/30, that this mysterious title will make it into Capcom's TGS lineup along side games like Okami and Shin Onimusha.

So what makes this special edition so special? Unfortunately, the Famitsu Wave blurb ends with just the game's name, so we'll have to wait until the start of the show to learn more. TGS opens its doors on Friday, so stay tuned to IGN!
Ben benieuwd! Maar goed dat ik DMC 3 nog niet gekocht heb! Een toegevoegde online mode zou cool zijn!
  dinsdag 13 september 2005 @ 00:05:08 #232
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30528977
Een pussy mode zou ook wel tof zijn
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_30529177
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 00:04 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ben benieuwd! Maar goed dat ik DMC 3 nog niet gekocht heb! Een toegevoegde online mode zou cool zijn!
en weer worden de echte fans genaait...
waarom brengen ze die dingen altijd onaangekondigt maanden later uit?
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_30529603
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 00:12 schreef Gamedemon het volgende:
en weer worden de echte fans genaait...
waarom brengen ze die dingen altijd onaangekondigt maanden later uit?
Dat doen ze voor de echte, èchte, ÈCHTE fans die gek genoeg zijn om een tweede versie van hetzelfde spel te kopen! Èn het levert extra geld op zonder al te veel investering. Of voor mensen zoals ik, die de eerste versie nog niet gekocht hebben.

Maarja... Straks ga ik ook MGS3:Subsistence kopen, terwijl ik MGS3 al heb. Met MGS2:Substance had ik ook het "geluk" dat ik MGS2 nog niet had.
  dinsdag 13 september 2005 @ 07:32:25 #235
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_30532141
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 00:28 schreef P-Style het volgende:

[..]

Dat doen ze voor de echte, èchte, ÈCHTE fans die gek genoeg zijn om een tweede versie van hetzelfde spel te kopen!
Geef Gamedemon wel een punt hier hoor. Je koopt het spel op release hopende op de coole versie. Zo snel al een SE is toch wel kut !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  dinsdag 13 september 2005 @ 08:55:53 #236
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30532773
Ik vind het eigenlijk ook schandalig, doe dat zoals M$, breng een SE gelijktijdig uit zodat iedereen kan kiezen. Maar bij Sony zijn ze een beetje matennaaierig wat dat betreft. MGS doet precies hetzelfde
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_30537350
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 08:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook schandalig, doe dat zoals MS, breng een SE gelijktijdig uit zodat iedereen kan kiezen. Maar bij Sony zijn ze een beetje matennaaierig wat dat betreft. MGS doet precies hetzelfde
of geef het bij de release aan van : jongens over 2 maanden komt er een SE aan, kijk maar welke je wilt.
ik ben zelf fan van MGS, wil ook zeker wel MGS online gaan doen, maar om nou 120 euro aan 1 spel uit tegeven vind ik ook dom
pi_30538938
http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/4240558.stm

Grote kans dat mijn PS2 adaptor terug-gestuurd moet worden
pi_30551810
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 08:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook schandalig, doe dat zoals M$, breng een SE gelijktijdig uit zodat iedereen kan kiezen. Maar bij Sony zijn ze een beetje matennaaierig wat dat betreft. MGS doet precies hetzelfde
Luister eens even... Sony en Microsoft hebben hier natuurlijk helemaal niks mee te maken. Zowel Capcom als Konami zijn zelfstandige developers èn zelfstandige publishers. Het enige wat Sony ermee te maken heeft is dat ze wat geld krijgen voor ieder verkocht spel.

Konami en Capcom kiezen er zelf voor om deze "uitgebreide versies" later op de markt te brengen (en meestal is dat toch wel een half jaar tot een jaar later) en dat vind ik best begrijpelijk. Want er zit extra development-tijd in en dat kost allemaal extra geld. Als Devil May Cry: SE of MGS3:Subsistance de uiteindelijke versies waren, dan hadden we met z'n allen nòg een jaar kunnen wachten op deze games. Bovendien kun je tegenwoordig bij sommige publishers/games (zéker bij Metal Gear games) wel verwachten dat er later een uitgebreidere versie verschijnt. En onthoud... niemand verplicht je om deze uitgebreidere versies te kopen!

Het zou alleen wel netjes zijn als deze games een stuk goedkoper zijn dan hun "minder uitgebreide voorgangers" en/of dat als je kunt aantonen dat je het origineel hebt, dat je dan de uitgebreide versie voor een vriendenprijsje kunt bemachtigen.
pi_30551866
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 13:16 schreef Geqxon het volgende:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/4240558.stm

Grote kans dat mijn PS2 adaptor terug-gestuurd moet worden
Je ziet het tegenwoordig wel erg vaak dat accu's, adapters, kabels, of wat dan ook van bepaalde producten binnen een reeks defecten bevat. Gelukkig heb ik de zilveren slimline (en de ouwe grote zwarte), dus ik zou geen problemen moeten hebben.
pi_30553217
Ik zou het toch even checken

De mijne was dus ook een defecte. Gelijk maar eentje besteld, de oude ligt nu al in de prullenbak
pi_30554264
De oude moest je terugsturen in de bijgesloten envelop, toch?

Ik heb nog zo'n grote oude PS2, dus voor mij geen problemen.
pi_30554446
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 21:56 schreef H.Flick het volgende:
De oude moest je terugsturen in de bijgesloten envelop, toch?

Ik heb nog zo'n grote oude PS2, dus voor mij geen problemen.
Stuur je ouwe grote PS2 op, misschien krijg je wel een nieuwe kleine!
pi_30554479
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:00 schreef P-Style het volgende:

[..]

Stuur je ouwe grote PS2 op, misschien krijg je wel een nieuwe kleine!
Laten we het hopen!
pi_30554763
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 20:50 schreef P-Style het volgende:

[..]

Luister eens even... Sony en Microsoft hebben hier natuurlijk helemaal niks mee te maken. Zowel Capcom als Konami zijn zelfstandige developers èn zelfstandige publishers. Het enige wat Sony ermee te maken heeft is dat ze wat geld krijgen voor ieder verkocht spel.

Konami en Capcom kiezen er zelf voor om deze "uitgebreide versies" later op de markt te brengen (en meestal is dat toch wel een half jaar tot een jaar later) en dat vind ik best begrijpelijk. Want er zit extra development-tijd in en dat kost allemaal extra geld. Als Devil May Cry: SE of MGS3:Subsistance de uiteindelijke versies waren, dan hadden we met z'n allen nòg een jaar kunnen wachten op deze games. Bovendien kun je tegenwoordig bij sommige publishers/games (zéker bij Metal Gear games) wel verwachten dat er later een uitgebreidere versie verschijnt. En onthoud... niemand verplicht je om deze uitgebreidere versies te kopen!

Het zou alleen wel netjes zijn als deze games een stuk goedkoper zijn dan hun "minder uitgebreide voorgangers" en/of dat als je kunt aantonen dat je het origineel hebt, dat je dan de uitgebreide versie voor een vriendenprijsje kunt bemachtigen.
maar ik voel me als echte fan iig gewoon genaait, de echte fans die halen het spel op de dag van release, slaapzakken voor de gameshops en dat soort onzin.
en dan brengen ze de ware collecters edition uit ook full price, doe dan wat jij zegt : goedkoper voor de mensen met de standaard versie
pi_30555344
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:09 schreef Gamedemon het volgende:
maar ik voel me als echte fan iig gewoon genaait, de echte fans die halen het spel op de dag van release, slaapzakken voor de gameshops en dat soort onzin.
en dan brengen ze de ware collecters edition uit ook full price, doe dan wat jij zegt : goedkoper voor de mensen met de standaard versie
Leùk is het zeker niet. Of ze full price worden valt nog te bezien. Aan de andere kant, het zijn juist vooral de fans die deze versies gaan kopen. Mensen die niet geïnteresseerd waren in de originele versies zullen deze ook wel links laten liggen.

Ik vind het ook niet leuk dat ik de PS2 destijds voor fl.999,- gekocht heb en dat 'ie nu voor nog maar ¤149,- in de winkels ligt in een uitgebreidere, mooiere, zilveren en kleinere versie met ingebouwde IR-poort en ethernet poort (die ik uiteindelijk óók maar gekocht heb ). Maar desondanks heb ik wel al 4 jaar van m'n PS2 kunnen genieten. Zie het ook zo met deze games. MGS3 heb ik vanaf maart al kunnen spelen en ik geniet er nog steeds van. Straks is er een versie die zoveel meer toevoegt dat ik die ook ga kopen. Dit maakt m'n eerste versie van MGS3 wel nutteloos, maar als ik begin maart geweten had dat er 9 maanden later een uitgebreidere versie zou komen (wat ik best hàd kunnen weten kijkend naar de geschiedenis van MGS2), denk ik niet dat ik zolang gewacht zou hebben.

Vergeet ook niet die (doorlopende) actie van de FRS waarbij je nog wat geld terug krijgt als je je ouwe games inlevert.
pi_30555750
games inleveren bij de FRS is OOK jezelf naaien, die gasten geven vet te weinig voor een nieuwe game.
en het draait me in dit geval niet om mgs3 substance, maar om devil may cry 3 die de trend gaat overnemen, ze moeten er geen gewoonte van maken want ik vind het maar bullshit.
Ze zouden zoiezo korting moeten geven aan de mensen die het orgineel hebben.
pi_30555927
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:34 schreef Gamedemon het volgende:
games inleveren bij de FRS is OOK jezelf naaien, die gasten geven vet te weinig voor een nieuwe game.
en het draait me in dit geval niet om mgs3 substance, maar om devil may cry 3 die de trend gaat overnemen, ze moeten er geen gewoonte van maken want ik vind het maar bullshit.
Ze zouden zoiezo korting moeten geven aan de mensen die het orgineel hebben.
Ik ben het met je eens dat ze er geen gewoonte van moeten maken, maar hier valt het opzich wel mee hoor. In Japan komen dit soort grappen al járen voor.
pi_30556421
het irritantste vind ik die mannetjes die te cheapass zijn om 60 euro voor een vet spel neer te leggen en wachten tot ie 30 word of goedkoper, die kopen dus de collecters edition voor een schijtprijs terwijl degene die het er wel voor over hebben met een normale versie zitten
pi_30556882
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:49 schreef Gamedemon het volgende:
het irritantste vind ik die mannetjes die te cheapass zijn om 60 euro voor een vet spel neer te leggen en wachten tot ie 30 word of goedkoper, die kopen dus de collecters edition voor een schijtprijs terwijl degene die het er wel voor over hebben met een normale versie zitten
Hèhè! Je moet er natuurlijk wel wàt voor over hebben om een topspel vroeg te kunnen spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')