ja, die dreigende lucht die over Amsterdam trok begint nu het hier voorbij is goed te activerenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:09 schreef Party_P het volgende:
[..]
VOlgens weeronline radar is er boven alkmaar inderdaad ineens een wolkbreuk ontstaan
Nieuwe radar: http://www.glaette24.de/viewer.php
ja, den helder gaat op z'n kloten krijgenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:08 schreef AchJa het volgende:
Den Helder wordt donker en het begint te rommelen...... Voor zover ik kan zien belooft het een pittig buitje te worden.
Zou tijd worden tis benauwd. En dart is niet lekker met koortsquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:13 schreef Party_P het volgende:
[..]
ja, den helder gaat op z'n kloten krijgen![]()
ja, kennelijk is de kritieke temperatuur gehaald en gaan we knallen. Helaas net te laat voor mij....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:16 schreef Party_P het volgende:
Noord-Holland gaat naar de knoppen, olé olé
Nee daar activeert het ineens gigantisch
10 kilometer naar beneden ook nog lekker buiten zit weerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:17 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Hier in Vriezenveen is het nog steeds lekker 29.7.
Wat een wereld van verschilquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:19 schreef AchJa het volgende:
MOOI....... Een typhus klap!!!!!!! Flits knal tijd nog geen seconde!!!!!
Hé, ik dacht dat Almelo altijd boven Vriezenveen zat, of ligt dat nu aan mij?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:22 schreef Remzz het volgende:
[..]
10 kilometer naar beneden ook nog lekker buiten zit weer
ja, dit gaat inderdaad verschrikkelijk snel zeg!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
MARKY BOOM!!!!!!!!
Je krijgt een flinke BUI over je heen hou je gereed.
In noord holland en flevoland zijn gewoon wolkbreuken onstaan binnen 15 min!
Als het goed is moet je de wolken gewoon zien groeien!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:23 schreef Leutje het volgende:
[..]
Wat een wereld van verschilj'dorp-centrum. Ik hoor niks
Ja wist ik nog van de vorige keer pquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zit in zuid J'Dorp........ Boterzwin...........
![]()
Begint hier weer droog te worden.. bereid je maar voor op veel water in korte tijd!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:29 schreef Leutje het volgende:
[..]
Ja wist ik nog van de vorige keer p
Ondertussen helemaal donker 2 grote druppels op de ramen en idd in de verte wat gerommel.
LoLquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Begint hier weer droog te worden.. bereid je maar voor op veel water in korte tijd!
Ik WIL juist noodweerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:32 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Hahaha, ik zit echt te lachen hier, julie noodweer, hier zonnetje, maar ik ga lekker in de zon liggen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |