Want?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:59 schreef Luukzor het volgende:
Het is de schuld van mn ouders dat ik rook![]()
Inderdaad, ik ook. Hoewel de meeste mensen die roken (mede) dankzij die reden zijn begonnen, maar daar gaat het niet om....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:41 schreef Brechtje het volgende:
[..]
![]()
Daar ben ik het dus zó niet mee eens!
Als je ouders roken en altijd blijven hameren op het feit dat je het zelf niet mag wordt het vanzelf spannend om te proberen. Tuurlijk, ookal was ik een kereltje van 13, ik heb er zelf voor gekozenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:36 schreef ijsmeis het volgende:
Want?
Je hebt er zelf toch voor gekozen?
Of was deze reactie niet serieus bedoeld?![]()
Ik rook overigens niet.
Dat vroeg ik me ook af, behalve passief danquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:09 schreef Chanandler het volgende:
Brechtje, rook jij dan?
dat zei ik ook toen ik 14 wasquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:56 schreef -Mo- het volgende:
Ik rook niet, en weet vrijwel zeker dat ik dat ook nooit ga doen
but ya never know
Hey, die voordelen tellen 10 keer zwaarder als je rookt, vergeet dat niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:41 schreef Geqxon het volgende:
Ik rook niet:
+ Het is lekker
+ Het is rustgevend
-Slechte adem
-Gele tanden
-Verslavend
-Kankerverwekkend
-Slecht voor je zwangerschap
-Je rot van binnen weg
-Rokershoestje
Mmmm, wat een hoop voordelen joh
Hoop het ook, want het zijn niet alleen sigarettenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:38 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat dat lang zo blijft.
Je snuift ook nog erbij joh?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:42 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Hoop het ook, want het zijn niet alleen sigaretten.
slecht hequote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:44 schreef Molluck het volgende:
[..]
Je hockeyt, maar houdt niet van bier?![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:41 schreef Geqxon het volgende:
Ik rook niet:
+ Het is lekker
+ Het is rustgevend
+ Het is tijddodend, je ddoet tenminste íets
-Slechte adem
-Gele tanden
-Verslavend
-Kankerverwekkend
-Slecht voor je zwangerschap
-Je rot van binnen weg
-Rokershoest(je) - Ik ken mensen die lijken dood te gaan als ze hun longen ophoesten
-Slecht zaad
-Je haar, kleren, kamer of huis stinken óók nog eens
-Het is ontzettend slecht voor een huis, je plafond beslaat geel, en de aanslag is moeilijk weg te krijgen en erg vies
-Andere mensen kunnen er last van hebben
Mmmm, wat een hoop voordelen joh
ik vind het maar voor manwijfen, bier drinkenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:44 schreef Molluck het volgende:
[..]
Je hockeyt, maar houdt niet van bier?![]()
wilde het een keer proberen, begon het steeds vaker te doen ( met uitgaan en sigaretten aangeboden gekregen etc. ) en toen de fout ingegaan me eigen pakje te kopen. en zo verslaafd gewordenquote:
Ja het staat niet echt sexy, maar aan de andere kant heeft het wel watquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:20 schreef Jett het volgende:
[..]
ik vind het maar voor manwijfen, bier drinken![]()
omdat meningen veranderen, en toen was ik nog nooit uitgeweest. en ik was toen 14 en nu 16.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:29 schreef Rietvaerder het volgende:
@Jett
Maar je zegt net dat je toen je 14 was niks moest hebben van roken, waarom probeer je het dan
Omdat je het misschien toch lekker kunt vinden?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:29 schreef Rietvaerder het volgende:
@Jett
Maar je zegt net dat je toen je 14 was niks moest hebben van roken, waarom probeer je het dan
NEEN!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:31 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Omdat je het misschien toch lekker kunt vinden?
De mensen met ruggengraat doen dat dan ook niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Iedereen zegt weleens ik ga nooit roken
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
De mensen met ruggengraat doen dat dan ook niet.
Ga jij het ook doen dan ?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:37 schreef ijsmeis het volgende:
Oh trouwens, mijn ouders zouden het ook niet leuk vinden.
Mijn broer rookt namelijk en daar zijn ze niet zó blij mee.
Maar aan de andere kant vinden ze ook weer dat ie het zelf moet weten.
Misschien is dat "meegaan met de meute" ofzo.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:37 schreef Molluck het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ken genoeg mensen die gewoon alleen tijdens het uitgaan roken en verder ook echt niet verslaafd zijn...
Dan vraag ik me nog af waarom je zou roken als je geen verslavind hebt die je daartoe dwingt, maar ik ken het hele gevoel niet, dus het zal wel aan mij liggen
Nee, is gezelliger dan als jij als enige niet staat te roken.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Misschien is dat "meegaan met de meute" ofzo.
Hetzelfde als dat sommige mensen nooit drinken.
Maar omdat mensen zich helemaal lam drinken bij het uitgaan doen zij dat ook maar.
Bijvoorbeeld!
Tja, als je het al niet eens zeker weet......... you're doomedquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik zeg geen nooit. Maar ik durf het haast wel te zeggen.
Nou nee, ik vind het sowieso dom als je na je 18e nog gaat beginnen met roken.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Tja, als je het al niet eens zeker weet......... you're doomed
Is beginnen sowieso niet domquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou nee, ik vind het sowieso dom als je na je 18e nog gaat beginnen met roken.
Jawel, ik vind van wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:44 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Is beginnen sowieso niet domOok op je 16e bijv
Pff ken er genoeg, mezelf bijvoorbeeld. Ik was 19 toen ik verslaafd raakte. Krijg je als je eerst alleen in de weekenden rookt en daarna een hele vakantie gaat rokenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou nee, ik vind het sowieso dom als je na je 18e nog gaat beginnen met roken.
Maar tja "zeg nooit nooit" .
Jij staat juist boven hun. JIJ bent de stoere van de groepquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:08 schreef Dizzee het volgende:
Iedereen in mijn omgeving rookt, behalve ik. Soms voel ik me dan ook best wel buitengesloten.
Sommige mensen vinden bijvoorbeeld drank en roken goed samengaan. (Stond in eerste topic, geloof ik.). Gelegenheidsrokers ofzo.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Misschien is dat "meegaan met de meute" ofzo.
Hetzelfde als dat sommige mensen nooit drinken.
Maar omdat mensen zich helemaal lam drinken bij het uitgaan doen zij dat ook maar.
Bijvoorbeeld!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:34 schreef Jaco90 het volgende:
me ouders weten het niet en zullen het nooit weten ook. (tenzij jullie kut FOK!ers het hun gaan vertellen)
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Iedereen zegt weleens ik ga nooit roken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |