quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
De mensen met ruggengraat doen dat dan ook niet.
Ga jij het ook doen dan ?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:37 schreef ijsmeis het volgende:
Oh trouwens, mijn ouders zouden het ook niet leuk vinden.
Mijn broer rookt namelijk en daar zijn ze niet zó blij mee.
Maar aan de andere kant vinden ze ook weer dat ie het zelf moet weten.
Misschien is dat "meegaan met de meute" ofzo.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:37 schreef Molluck het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ken genoeg mensen die gewoon alleen tijdens het uitgaan roken en verder ook echt niet verslaafd zijn...
Dan vraag ik me nog af waarom je zou roken als je geen verslavind hebt die je daartoe dwingt, maar ik ken het hele gevoel niet, dus het zal wel aan mij liggen
Nee, is gezelliger dan als jij als enige niet staat te roken.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Misschien is dat "meegaan met de meute" ofzo.
Hetzelfde als dat sommige mensen nooit drinken.
Maar omdat mensen zich helemaal lam drinken bij het uitgaan doen zij dat ook maar.
Bijvoorbeeld!
Tja, als je het al niet eens zeker weet......... you're doomedquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik zeg geen nooit. Maar ik durf het haast wel te zeggen.
Nou nee, ik vind het sowieso dom als je na je 18e nog gaat beginnen met roken.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Tja, als je het al niet eens zeker weet......... you're doomed
Is beginnen sowieso niet domquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou nee, ik vind het sowieso dom als je na je 18e nog gaat beginnen met roken.
Jawel, ik vind van wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:44 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Is beginnen sowieso niet domOok op je 16e bijv
Pff ken er genoeg, mezelf bijvoorbeeld. Ik was 19 toen ik verslaafd raakte. Krijg je als je eerst alleen in de weekenden rookt en daarna een hele vakantie gaat rokenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou nee, ik vind het sowieso dom als je na je 18e nog gaat beginnen met roken.
Maar tja "zeg nooit nooit" .
Jij staat juist boven hun. JIJ bent de stoere van de groepquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:08 schreef Dizzee het volgende:
Iedereen in mijn omgeving rookt, behalve ik. Soms voel ik me dan ook best wel buitengesloten.
Sommige mensen vinden bijvoorbeeld drank en roken goed samengaan. (Stond in eerste topic, geloof ik.). Gelegenheidsrokers ofzo.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Misschien is dat "meegaan met de meute" ofzo.
Hetzelfde als dat sommige mensen nooit drinken.
Maar omdat mensen zich helemaal lam drinken bij het uitgaan doen zij dat ook maar.
Bijvoorbeeld!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:34 schreef Jaco90 het volgende:
me ouders weten het niet en zullen het nooit weten ook. (tenzij jullie kut FOK!ers het hun gaan vertellen)
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Iedereen zegt weleens ik ga nooit roken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |