Hoop het ook, want het zijn niet alleen sigarettenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:38 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat dat lang zo blijft.
Je snuift ook nog erbij joh?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:42 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Hoop het ook, want het zijn niet alleen sigaretten.
slecht hequote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:44 schreef Molluck het volgende:
[..]
Je hockeyt, maar houdt niet van bier?![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:41 schreef Geqxon het volgende:
Ik rook niet:
+ Het is lekker
+ Het is rustgevend
+ Het is tijddodend, je ddoet tenminste íets
-Slechte adem
-Gele tanden
-Verslavend
-Kankerverwekkend
-Slecht voor je zwangerschap
-Je rot van binnen weg
-Rokershoest(je) - Ik ken mensen die lijken dood te gaan als ze hun longen ophoesten
-Slecht zaad
-Je haar, kleren, kamer of huis stinken óók nog eens
-Het is ontzettend slecht voor een huis, je plafond beslaat geel, en de aanslag is moeilijk weg te krijgen en erg vies
-Andere mensen kunnen er last van hebben
Mmmm, wat een hoop voordelen joh
ik vind het maar voor manwijfen, bier drinkenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:44 schreef Molluck het volgende:
[..]
Je hockeyt, maar houdt niet van bier?![]()
wilde het een keer proberen, begon het steeds vaker te doen ( met uitgaan en sigaretten aangeboden gekregen etc. ) en toen de fout ingegaan me eigen pakje te kopen. en zo verslaafd gewordenquote:
Ja het staat niet echt sexy, maar aan de andere kant heeft het wel watquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:20 schreef Jett het volgende:
[..]
ik vind het maar voor manwijfen, bier drinken![]()
omdat meningen veranderen, en toen was ik nog nooit uitgeweest. en ik was toen 14 en nu 16.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:29 schreef Rietvaerder het volgende:
@Jett
Maar je zegt net dat je toen je 14 was niks moest hebben van roken, waarom probeer je het dan
Omdat je het misschien toch lekker kunt vinden?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:29 schreef Rietvaerder het volgende:
@Jett
Maar je zegt net dat je toen je 14 was niks moest hebben van roken, waarom probeer je het dan
NEEN!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:31 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Omdat je het misschien toch lekker kunt vinden?
De mensen met ruggengraat doen dat dan ook niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Iedereen zegt weleens ik ga nooit roken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |