Wil je zo graag roken dan? tis alleenmaar goed dat ze je tegenhoudtquote:Op zondag 17 juli 2005 19:02 schreef Brechtje het volgende:
Ik rook(te)wel eens, maar me moeder heeft me altijd betrapt, b.v met me vriendin.
En het mag niet, ze gaat helemaal over de rooie. En ze rookt zelf ook?
Daarom, misschien.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:02 schreef Brechtje het volgende:
En ze rookt zelf ook?
welkom in de echte wereldquote:Op zondag 17 juli 2005 19:02 schreef Brechtje het volgende:
Ik rook(te)wel eens, maar me moeder heeft me altijd betrapt, b.v met me vriendin.
Ja, mijn vader rookt ook. Maar ik begrijp het wel.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:02 schreef Brechtje het volgende:
* Renesite met peuk in bek.quote:
Nou ja, volgens mij ziet niemand die niet rookt er voordelen in.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:05 schreef Snqqpy het volgende:
Ohja, het is duur en je gaat ervan stinken.
Alleen maar nadelen.
Gamen kan ook gezellig zijn, en is ontspannendquote:Op zondag 17 juli 2005 19:20 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij ziet niemand die niet rookt er voordelen in.
Maar goed, het kan heel ontspannend zijn, en rustig. Gezellig ook, met vrienden.
Maar ja, het blijft natuurlijk een slechte gewoonte.
Vreemd, gamen werkt bij mij juist vaak frustrerend.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:22 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Gamen kan ook gezellig zijn, en is ontspannend.
Jep, maar proberen kan geen kwaadquote:Op zondag 17 juli 2005 19:03 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Wil je zo graag roken dan? tis alleenmaar goed dat ze je tegenhoudt
Hoi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |