Ik ga er lopend heen, ff paar fototjes maken...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Bluezz en ik hebben een uitnodiging van een sponsor om donderdmiddag/avond naar Sail te gaan.
Wordt mooi weer, dus dat doen we dan maar.
Waar ontmoeten we elkaar eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:14 schreef Suijk het volgende:
Ik ga die zaterdag naar Sail. Hopelijk word ik niet opgeblazen.
Wij gaan van het CS met een bootje van de sponsor over naar de kop van het KNSM-eiland, waar en zit en ligstoelen voor ons klaar staan en allemaal hapjes en drankjes.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:20 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik ga er lopend heen, ff paar fototjes maken...
Amerigo Vespucci.quote:
quote:
Bluezzbabequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:19 schreef Bluezz het volgende:
Flierpie
* Bluezz gaat pasgeknipte haartjes wassen
Dank voor de tip Tongquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:03 schreef tong80 het volgende:
Kijkerstip.
Vanavond om half negen gaat Netwerk over The Old Firm. En dan vooral over het geweld dat tussen de suporters van The Rangers en Celtic wordt gebruikt.
Gewoon het Hembrug terrein in Zaandam, lekker kort op het waterquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:35 schreef SCH het volgende:
KNSM is voor het plebs, het Java is voor de elite![]()
Omdat ze er drie dagen naast zaten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:38 schreef Spideyman het volgende:
Waarom storten er ineens allemaal vliegtuigen neer als ik over 3 dagen naar de VS ga.enzo
Dat dacht herman brood ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Omdat ze er drie dagen naast zaten.
Serieus: vliegen is veiliger dan de straat over steken...
Mijn zoon heeft gisteren/vandaag een lange, lange vlucht achter de rug, en ook dat is goed gegaan, dus gaat het bij jou ook goed hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:38 schreef Spideyman het volgende:
Waarom storten er ineens allemaal vliegtuigen neer als ik over 3 dagen naar de VS ga.
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft gisteren/vandaag een lange, lange vlucht achter de rug, en ook dat is goed gegaan, dus gaat het bij jou ook goed hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |