Haar voorliefde voor ajax steekt ze niet onder stoelen of banken, bovendien kwebbelt ze continue door de gasten heen, tot het irritante aan toe. Johan Derksen is er gelukkig nog wel, maar verwacht dat deze samenstelling geen lang leven is beschoren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:22 schreef Taxi het volgende:
Niet gezien, helaas... Johan Derksen er nog wel?
Hoe slecht deed ze het dan?
* mee eens is!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:14 schreef LENUS het volgende:
Ooit was voetbalinside een mooi programma, maar nu met Barbara is het geen schim meer. Kortom laat hier uw ongenoegen over deze feeks achter![]()
Zo optimistisch als ik dan weer wel ben, veel slechter kan het niet meer worden. Dus wellicht over een aantal uitzendingen beterschapquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:33 schreef Cracka-ass het volgende:
Eensch. Met flarden was het echt heel slecht. Programma moet het nu helemaal hebben van Johan Derksen.
je zou toch denken dat na 2 jaar Canal+ je iets meer capaciteiten hebt dan "Hebben jullie je doelstellingen nu bijgeschroeft na de 1-1 op PSV?"quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:40 schreef LENUS het volgende:
[..]
Zo optimistisch als ik dan weer wel ben, veel slechter kan het niet meer worden. Dus wellicht over een aantal uitzendingen beterschap![]()
quote:
Jij hebt duidelijk gister niet gekekenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:27 schreef LENUS het volgende:
[..]
Haar voorliefde voor ajax steekt ze niet onder stoelen of banken, bovendien kwebbelt ze continue door de gasten heen, tot het irritante aan toe. Johan Derksen is er gelukkig nog wel, maar verwacht dat deze samenstelling geen lang leven is beschoren.
Barend![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:43 schreef Stefkuh het volgende:
Neem aan dat deze ook richting KLB gaat...
Over 3 maanden is het nog steeds een wijf dat een voetbalprogramma presenteert.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:19 schreef Bos81 het volgende:
Is het niet een beetje te vroeg om haar nu al af te branden?
Wat ik me kan herinneren ging het met Genee ook niet meteen allemaal goed, geef haar dus gewoon even de kans.
Pas als ze over 3 maanden nog steeds zo slecht is, is deze kritiek terecht, vind ik.
Het is inderdaad hopen tegen beter weten in...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:38 schreef dnzl het volgende:
[..]
Over 3 maanden is het nog steeds een wijf dat een voetbalprogramma presenteert.
Vooraf al fout![]()
Alle TV-presentatoren zijn toch ook joden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:50 schreef SocialDisorder het volgende:
Misschien dat het een leuk idee is om Theo Maassen daar neer te zetten, als tegengas voor alle Eindhoven-huilies "alle TV-presentatoren zijn voor Ajax"?
Ze is lesbisch...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:36 schreef Het_hupt het volgende:
Wel een lekkere roodharige zuigertje![]()
Nou, dat is ook nog maar de vraag....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:19 schreef Robbie1979 het volgende:
Ze heeft grotere tieten dan Wilfred Genee
![]()
Nietesquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:52 schreef McCarthy het volgende:
Barb? Babs!
ga eerst maar is kijken en kom dan terug jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:51 schreef Slachtkalf het volgende:
Om een beetje tegengas te bieden ben ik wel fan van Barb. (Ik mag Barb zeggen)
Barb
Niet dat ik het programma verder heb gezien, maar heb haar geinterviewd en toen vond ik het een leuke vrouw.![]()
Ah? Toe?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:02 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ga eerst maar is kijken en kom dan terug ja![]()
Is gewoon een combinatie die niet aan KAN slaan bij mannen.. wij mannen hebben behoefte aan "intelligente" uitspraken waarmee wij ons weer kunnen onderscheidden van de massa wanneer het onderwerp voetbal weer voorbijschiet tijdens de werkuren. Die uitspraken kunnen alleen maar komen van mannen en niet van die simplistische opmerkingen of vragen zoals deze roodharige ze stelt.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:46 schreef furanku het volgende:
vrouwen en voetbal.. nuff said.
Nee, de zoon.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:19 schreef ChicaneBT het volgende:
Dochter van Frits?
Nee, vind ik niet. Ze begint steeds beter te presenteren de afgelopen weken. Ze maakt minder fouten en ze word steeds iets beter, ze komt er wel.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:07 schreef LENUS het volgende:
Ik schreef er in Augustus dit jaar al over, de twijfels over Barbara zijn nog steeds springlevend. Ben ik dan een visionair?![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 08:37 schreef SithWarrior het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet. Ze begint steeds beter te presenteren de afgelopen weken. Ze maakt minder fouten en ze word steeds iets beter, ze komt er wel.
Nee, ze is schrikbarendquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:50 schreef GSi het volgende:
Is ze nog steeds aan het bevallen? Ze is al jaren Barend..![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:43 schreef SocialDisorder het volgende:
volgend seizoen elke zondagavond Babsie!
Grapje mag ik hopen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:43 schreef SocialDisorder het volgende:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:43 schreef SocialDisorder het volgende:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:50 schreef GSi het volgende:
Is ze nog steeds aan het bevallen? Ze is al jaren Barend..![]()
Het hele ex-RTL-nu-Tien-gepeupel heeft al te horen gekregen dat ze op zoek mogen naar een nieuwe werkgever. RTL hoeft ze niet terug.quote:
jij bent pot?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:53 schreef Gluckskafer het volgende:
Ach het is een lekker wijf.
Als ze hetero en vrijgezel zou zijn, en ik kwam haar in de kroeg tegen dat wist ik het wel
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:53 schreef Gluckskafer het volgende:
Ach het is een lekker wijf.![]()
Als ze hetero en vrijgezel zou zijn, en ik kwam haar in de kroeg tegen dan wist ik het wel
Als ze hetero en vrijgezel zou zijn, en ik kwam haar in de kroeg tegen dan wist ik het wel
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:13 schreef Skazminko het volgende:
[afbeelding]
Hoe dat wijf gedrocht lacht...![]()
beetje kansloos.. eerst zelf iedereen wegkopen bij de publieke zenders en als anderen het doen een beetje gaan huilenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Het hele ex-RTL-nu-Tien-gepeupel heeft al te horen gekregen dat ze op zoek mogen naar een nieuwe werkgever. RTL hoeft ze niet terug.
andersom is ook redelijk kansloos: eerst je contract uit laten kopen, beweren dat je niet genoeg ontplooiingsmogelijkheden (lees salaris) hebt bij RTL, en dan nu met hangende pootjes terug willen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:22 schreef werkeend het volgende:
[..]
beetje kansloos.. eerst zelf iedereen wegkopen bij de publieke zenders en als anderen het doen een beetje gaan huilen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |