We zullen zien. Feit blijft dat Heracles zelf in uitwedstrijden beter presteert dan thuis op het plastic. Dat geeft op zich toch te denken.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:58 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Prettig boeit geen flikker, het gaat erom of je minder presteert. Dat lijkt me erg in de marge.
Inderdaad. Hypocrietquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:58 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
idd, en nu hoor je niemand zeiken![]()
![]()
Commercie prima. Commercials prima. Adverteerders prima.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:58 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ach ja, commercie hoort erbij, anders is het blijkbaar niet meer mogelijk. Ik leg me daar bij neer...
Die stomme SMS-spelletjes zouden wettelijk verboden moeten worden inderdaad.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar geen debiele prijsvraag tijdens het programma!
Iets jonger dan Derksen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:04 schreef BB-King het volgende:
Hoe oud is ze eigenlijk?
32quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:04 schreef BB-King het volgende:
Hoe oud is ze eigenlijk?
Inderdaad. Gelul willen we horen, er is al genoeg voetbal op televisiequote:Op maandag 15 augustus 2005 22:08 schreef tong80 het volgende:
Het is nog maar een uur, maar er worden veel meer fragmeneten vertoond. Daar zijn andere programma's voor. We zijnj een half uur onderweg maar Stevens is amper aan het woord gewest.
31quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |