Alle TV-presentatoren zijn toch ook joden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:50 schreef SocialDisorder het volgende:
Misschien dat het een leuk idee is om Theo Maassen daar neer te zetten, als tegengas voor alle Eindhoven-huilies "alle TV-presentatoren zijn voor Ajax"?
Ze is lesbisch...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:36 schreef Het_hupt het volgende:
Wel een lekkere roodharige zuigertje![]()
Nou, dat is ook nog maar de vraag....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:19 schreef Robbie1979 het volgende:
Ze heeft grotere tieten dan Wilfred Genee
![]()
Nietesquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:52 schreef McCarthy het volgende:
Barb? Babs!
ga eerst maar is kijken en kom dan terug jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:51 schreef Slachtkalf het volgende:
Om een beetje tegengas te bieden ben ik wel fan van Barb. (Ik mag Barb zeggen)
Barb
Niet dat ik het programma verder heb gezien, maar heb haar geinterviewd en toen vond ik het een leuke vrouw.![]()
Ah? Toe?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:02 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ga eerst maar is kijken en kom dan terug ja![]()
Is gewoon een combinatie die niet aan KAN slaan bij mannen.. wij mannen hebben behoefte aan "intelligente" uitspraken waarmee wij ons weer kunnen onderscheidden van de massa wanneer het onderwerp voetbal weer voorbijschiet tijdens de werkuren. Die uitspraken kunnen alleen maar komen van mannen en niet van die simplistische opmerkingen of vragen zoals deze roodharige ze stelt.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:46 schreef furanku het volgende:
vrouwen en voetbal.. nuff said.
Nee, de zoon.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:19 schreef ChicaneBT het volgende:
Dochter van Frits?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |