Nee, vind ik niet. Ze begint steeds beter te presenteren de afgelopen weken. Ze maakt minder fouten en ze word steeds iets beter, ze komt er wel.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:07 schreef LENUS het volgende:
Ik schreef er in Augustus dit jaar al over, de twijfels over Barbara zijn nog steeds springlevend. Ben ik dan een visionair?![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 08:37 schreef SithWarrior het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet. Ze begint steeds beter te presenteren de afgelopen weken. Ze maakt minder fouten en ze word steeds iets beter, ze komt er wel.
Nee, ze is schrikbarendquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:50 schreef GSi het volgende:
Is ze nog steeds aan het bevallen? Ze is al jaren Barend..![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:43 schreef SocialDisorder het volgende:
volgend seizoen elke zondagavond Babsie!
Grapje mag ik hopen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:43 schreef SocialDisorder het volgende:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:43 schreef SocialDisorder het volgende:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:50 schreef GSi het volgende:
Is ze nog steeds aan het bevallen? Ze is al jaren Barend..![]()
Het hele ex-RTL-nu-Tien-gepeupel heeft al te horen gekregen dat ze op zoek mogen naar een nieuwe werkgever. RTL hoeft ze niet terug.quote:
jij bent pot?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:53 schreef Gluckskafer het volgende:
Ach het is een lekker wijf.
Als ze hetero en vrijgezel zou zijn, en ik kwam haar in de kroeg tegen dat wist ik het wel
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:53 schreef Gluckskafer het volgende:
Ach het is een lekker wijf.![]()
Als ze hetero en vrijgezel zou zijn, en ik kwam haar in de kroeg tegen dan wist ik het wel
Als ze hetero en vrijgezel zou zijn, en ik kwam haar in de kroeg tegen dan wist ik het wel
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:13 schreef Skazminko het volgende:
[afbeelding]
Hoe dat wijf gedrocht lacht...![]()
beetje kansloos.. eerst zelf iedereen wegkopen bij de publieke zenders en als anderen het doen een beetje gaan huilenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Het hele ex-RTL-nu-Tien-gepeupel heeft al te horen gekregen dat ze op zoek mogen naar een nieuwe werkgever. RTL hoeft ze niet terug.
andersom is ook redelijk kansloos: eerst je contract uit laten kopen, beweren dat je niet genoeg ontplooiingsmogelijkheden (lees salaris) hebt bij RTL, en dan nu met hangende pootjes terug willen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:22 schreef werkeend het volgende:
[..]
beetje kansloos.. eerst zelf iedereen wegkopen bij de publieke zenders en als anderen het doen een beetje gaan huilen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |