Nog niet helemaal wakker ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
Moest even zoeken maar ik heb het dan toch gevonden![]()
Ik hoop het wel, maar hij is ook vaak pas begin van de middag (weer) wakker.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:55 schreef Rausdouwer het volgende:
Geen ochtendpost van Hicham![]()
Hij zou toch nog wel op Fok kunnen posten?![]()
Volgens mij was dat nog even. Ik dacht zelfs twee weken, maar het zou ook wel één week kunnen zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, maar hij is ook vaak pas begin van de middag (weer) wakker.![]()
Maar is hun school ook niet weer begonnen.Of was het nog een weekje.
![]()
als ik me niet vergist heeft ie nog 2 wekenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:24 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Volgens mij was dat nog even. Ik dacht zelfs twee weken, maar het zou ook wel één week kunnen zijn.
En in oktober is het alweer herfstvakantie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
als ik me niet vergist heeft ie nog 2 weken![]()
Volgens mij hebben ze iedere 6 weken vakantie. Dat zou toch een mooie regeling zijn voor iedereen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En in oktober is het alweer herfstvakantie.![]()
Als je op school zit verlang je naar zelfstandigheid en een goede baan later met bijgaande onbeperkte financiele mogelijkheden en de betutteling voorbij, en als je werkt denk je vaak aan de onbekommerde tijd vroeger.. relatief dan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:11 schreef Rausdouwer het volgende:
Volgens mij hebben ze iedere 6 weken vakantie. Dat zou toch een mooie regeling zijn voor iedereen?![]()
en dan wil je weer op school zittenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als je op school zit verlang je naar zelfstandigheid en een goede baan later met bijgaande onbeperkte financiele mogelijkheden en de betutteling voorbij, en als je werkt denk je vaak aan de onbekommerde tijd vroeger.. relatief dan.![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en dan wil je weer op school zittenmet alle voordelen die erbij horen
![]()
buiten vakantie en spijbelen zie ik relatief weinig voordelen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als je op school zit verlang je naar zelfstandigheid en een goede baan later met bijgaande onbeperkte financiele mogelijkheden en de betutteling voorbij, en als je werkt denk je vaak aan de onbekommerde tijd vroeger.. relatief dan.![]()
kan jij op je werk spijbelen zonder dat je in salaris gekort word ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:41 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
buiten vakantie en spijbelen zie ik relatief weinig voordelen.![]()
Ik probeer wat minder voorspelbaar te wordenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:55 schreef Rausdouwer het volgende:
Geen ochtendpost van Hicham![]()
Hij zou toch nog wel op Fok kunnen posten?![]()
nee, daarom noem ik dat ook op als voordelen van school. Basisschool vond ik over het algemeen vrij saai, middelbare school ook best wel op vakantie en spijbelen na en hoge school was tirannie. Dus tja, buiten vakantie en spijbelen vond ik de schoolperiode niet zo interessant.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
kan jij op je werk spijbelen zonder dat je in salaris gekort word ?![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
nederland bestaat uit meer dan alleen Amsterdam hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:39 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Wil iig op mezelf wonen zodat ik kan doen en laten wat ik wilAlhoewel thuis wonen ook z'n voordelen heeft natuurlijk
Maar hier in Amsterdam krijg ik never nooit niet een fatsoenlijk plaatsje op de woningenlijst, wachttijd moet dan iets van 20 jaar zijn en dan nog moet je geluk hebben
Dus dat betekent dat ik buiten Amsterdam moet gaan wonen, maar dat betekent dat ik dan weer niet mijn krantenwijken lopen
Kranten4life![]()
Ziet er naar uit dat ik eerst mijn studie moet gaan afmaken, een baantje zoeken en dan pas op zoek naar een huisje ofzo![]()
Wat ik dus vanmorgen al wilde zeggen, maar niet lukte omdat mijn buro werd weg gekaapt (zit nu op de grond ivm de levering van nieuw meubilairquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gisteren nog even met die directeur over Rhoon staan praten, die raadde het nogmaals sterk af.![]()
En als ik zijn adviezen in de wind zou slaan dan hoorde hij nog wel van de klap.![]()
![]()
![]()
De CR wilde ik gisteren al op marktplaats zettenen ik zat er een uur geleden nog aan te denken om het hier even tussendoor te doen. Ik ben er nog steeds verliefd op, maar rijden en slijtage spreekt mij toch niet zo aan. Dan beter een KLX met grotere remmen, kleinere wielen en vlakschuif voor de sensatie.
![]()
Ja ik weet, daarom zeg ik toch als ik een baan heb ofzo dat ik dan verder kan kijken. Als ik dat nu doe moet ik andere krantenwijken zoeken enzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
nederland bestaat uit meer dan alleen Amsterdam hoor![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:29 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat ik dus vanmorgen al wilde zeggen, maar niet lukte omdat mijn buro werd weg gekaapt (zit nu op de grond ivm de levering van nieuw meubilair)
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:39 schreef hicham het volgende:
Valt ook niet veel bij te lezen hier joh
Ik heb een stuiterbal gevonden
En autorijden zuigt
[..]
Ja ik weet, daarom zeg ik toch als ik een baan heb ofzo dat ik dan verder kan kijken. Als ik dat nu doe moet ik andere krantenwijken zoeken enzoOf ander werk, maar horeca of vakkenvulwerk is voor kneusjes
![]()
[..]
Ik kan echt NIKS doen hier, systeem ligt half plat, Internet gelukkig nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:39 schreef hicham het volgende:
Valt ook niet veel bij te lezen hier joh
Ik heb een stuiterbal gevonden
En autorijden zuigt
[..]
Ja ik weet, daarom zeg ik toch als ik een baan heb ofzo dat ik dan verder kan kijken. Als ik dat nu doe moet ik andere krantenwijken zoeken enzoOf ander werk, maar horeca of vakkenvulwerk is voor kneusjes
![]()
[..]
Van welke CR?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:29 schreef Makster het volgende:
En ik heb nog wel een 270 mm remschijf liggen van de cr en wat andere meuk, anders verbouwen we hem toch samen tot SM. Ik weet nu precies hoe en wat
Ja dat was ook het enige voordeel wat ik me bedacht. Maar ik rij echt heel weinig in een auto de laatste tijd. Volgens mij heb ik nog niet eens de 5.000 km gehaald sinds ik mijn B'tje heb. Dus dan zit ik in de auto en geen wind die tegen m'n kop beukt, geen wendbaarheid, merkt totaal niet dat je 100 rijdtquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
enige voordeel van autorijden is dat je droog blijft bij een regenbui en oh ja Muziek tijdens het rijden![]()
heb je even tijd voor msn ?
Oww, je zit natuurlijk op het werk. Dan is het des te leuker, heb je reden genoeg om tegen je baas te gillen dat je toch echt niet kan werken zo en maar even pauze gaat nemen in de buitenlucht (het zonnetje schijntquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik kan echt NIKS doen hier, systeem ligt half plat, Internet gelukkig niet, ben vannochtend op bedrijvenbezoek geweest. Mijn collega zit in Rotterdam te werken en ik ben nu weer net terug hier maarja, krijg een gare rug van het op de grond zitten
In Dordt wonen mensen met een IQ lager dan een stoeptegel, dat valt me nogal tegenquote:Kom anders naar Dordt, genoeg krantenwijkwerk, genoeg marokanen en genoeg mannetjes die je tanden willen laten rapen![]()
Informatieve mail verstuurd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:29 schreef Makster het volgende:
Mail mij is ff over de CR, heb serieus interesse![]()
![]()
Remschijf van de KLX dus jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Van welke CR?
Tikken op de grond gaat niet zo best he.![]()
![]()
![]()
Maar ja ik heb gehoord dat braking de shit is voor SM's.
Hoe zit het met de prijs-kwaliteits verhouding, ondersteuning en levering als je eens wat hebt?![]()
Baasquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:04 schreef hicham het volgende:
Oww, je zit natuurlijk op het werk. Dan is het des te leuker, heb je reden genoeg om tegen je baas te gillen dat je toch echt niet kan werken zo en maar even pauze gaat nemen in de buitenlucht (het zonnetje schijnt)
[..]
In Dordt wonen mensen met een IQ lager dan een stoeptegel, dat valt me nogal tegen
Gelukkig zijn er zontomaatjes die Dordt opfleuren anders was Dordt allang platgebombardeerd
quote:
Relaxed !quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:25 schreef Patrick281 het volgende:
Vrijdagochtend heb ik om 9:00 een afspraak voor een huis in Dordt.![]()
Dat bestaat al meer dan 10 jaar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Michelin schijnt alweer een nieuwe band te hebben, ik zei dat ik de Powers wilde maar hij adviseerde mij de nieuwe met in het midden een harder deel dan de zijkanten vd band. Zodat het middelste deel niet zo hard slijt tov de zijkanten
Respect voor de CR heh, mafknaapquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Pep, toch maar die CR eruit![]()
enter the ZZR
![]()
Zondag breng ik me motor naar een monteur die part-time bij Safe in Vianen werkt, de rest vd tijd voor zichzelf. Via collega bij hem terecht gekomenkoppeling en bandjes worden gefikst, meteen maar kleine beurt meenemen
Michelin schijnt alweer een nieuwe band te hebben, ik zei dat ik de Powers wilde maar hij adviseerde mij de nieuwe met in het midden een harder deel dan de zijkanten vd band. Zodat het middelste deel niet zo hard slijt tov de zijkanten
quote:
quote:Maar hij gaat er een paar Pilot Roads opzetten?
Yepquote:Goed verhaal over dat onderhoud.
Voor jezelf werken verdient meerquote:Ik vraag me alleen nog af waarom hij partime als monteur werkt.![]()
Was niet zonder respectquote:
Zoals hij het deed overkomen wel jaquote:Maar het is niet echt nieuw dat een band in het midden harder is dan aan de zijkant, maar dat wist jezelf ook vast wel
Wil je zeggen dat er al een opvolger is voor de Power
Dan moet je toch echt vaker in de Fok!MC komen hoor, of ben jij zo een heilig boontje dat ook doorwerkt zelfs als de baas niet kijktquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:24 schreef Makster het volgende:
[..]
BaasIk heb geen baas
Ik heb een manager maar die zit hier bijna nooit dus plan alles zelfstandig in samen met mijn collega en het gaat goed. Lekker die vrijheid zo
![]()
Zal wel een nieuwe band bedoeld hebben, niet een nieuwe techniekquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
Hij had het over een vernieuwde band, dus zal wel weer iets nieuws zijn dan…
Door de inhoud van de website kan ik daar niet meer objectief over oordelenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:35 schreef Patrick281 het volgende:
Een kennis van mij vraag mijn mening over zijn nieuwe website.
Wat vinden jullie?
http://www.redhorse.nl/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1
Ik ga morgen in de pauze even bij de collectie kijken als motorexpert.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:04 schreef hicham het volgende:
In Dordt wonen mensen met een IQ lager dan een stoeptegel, dat valt me nogal tegen
Gelukkig zijn er zontomaatjes die Dordt opfleuren anders was Dordt allang platgebombardeerd
Ik was er al bang voor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:05 schreef hicham het volgende:
Door de inhoud van de website kan ik daar niet meer objectief over oordelen
let op dat zijn waarschijnlijk banden die voor een bepaald weertype geldenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Pep, toch maar die CR eruit![]()
enter the ZZR
![]()
Zondag breng ik me motor naar een monteur die part-time bij Safe in Vianen werkt, de rest vd tijd voor zichzelf. Via collega bij hem terecht gekomenkoppeling en bandjes worden gefikst, meteen maar kleine beurt meenemen
De bekende Nederlandse coureur /nationaal?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
Edit het was voorheen "Van Der Wal " kwam mijn 1e motor vandaan![]()
Volgens mij welquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De bekende Nederlandse coureur /nationaal?
zal er op lettenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
let op dat zijn waarschijnlijk banden die voor een bepaald weertype gelden![]()
voor zover ik kon lezen op michelin site
en dat is neem ik aan toch niet wat je wil![]()
Dat is een hele moeilijke opgave, maar ik zal het proberenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En als je even met jeopkijkt en puur technisch en commercieel beoordeelt?
![]()
Commerciele sparking sliders zijn meestal niksquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hoi![]()
Ik ben tussen de middag even bij Motoport geweest.. even gevraagd hoe ik mijn sliders los moest krijgen. Heeft ze me even geholpen, ook direct met de andere.. heb ik ze even omgewisseld![]()
Heb haar gezegd dat ik de volgende keer wel nieuwe ga kopen.. althans.. dat denk ik. Wel duur, 2 originele Spyke sliders voor 27,95 oid![]()
En goedkoperen waren maar iets goedkoper maar een stuk dunner, ook niet de moeite waard dus. Heb wel sparking sliders zien liggen voor 35 euro ofzo? Misschien dat ik die beter kan doen dan![]()
quote:
Volgens mij is dit de eerste keer dat ik twee lange, nuttige, serieuze en informatieve posts achter elkaar heb gemaakt. Applausje voor mezelfquote:
Mja.. zitten wel vast met klitteband, maar die krengen zaten zo ontiegelijk vastquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Commerciele sparking sliders zijn meestal niks [afbeelding]
Als het sparking sliders van 'metaal' zijn dan betekent het vaak dat je een slider hebt met een dun laagje metaal (of wat voor materiaal dan ook) op zit waar je zo doorheen bent. Youssef had ook nog sliders met bouten erin, maar dat resulteerde echter in verloren bouten na een flinke klaverblad rit. Nou zal het op een klaverblad wel wat harder gaan dan op een rotonde, dus misschien zijn die met bouten wel geschikt genoeg voor een rotonde
Als je echt zeker weten lang met een kneeslider wilt doen en ook graag wilt vonken dan geen commerciele troep kopen maar zelf (laten) doen met titanium![]()
Hoe zitten je kneesliders dan vast? Niet gewoon met klitteband
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:19 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is dit de eerste keer dat ik twee lange, nuttige, serieuze en informatieve posts achter elkaar heb gemaakt. Applausje voor mezelf [afbeelding]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik ben tussen de middag even bij Motoport geweest.. even gevraagd hoe ik mijn sliders los moest krijgen.
wanneer?quote:[b]Op dinsdag 16 augustus 2005 18:30
Wat ik dus eigenlijk kwam vragen...![]()
Nog animo voor de megameet?? Fulcrum gaat, misschien stinkie, OPM, raus? ... Popijn met de CR om 600 ogen op zich gericht te krijgen
? Als er nou nog een paar komen lijkt het me wel leuk. Maar met z'n 3en en zonder route blijf ik liever thuis
Of gaan die Friezen ook nog een route rijden Fulcrum?
En nou is alles dus een teringzooi hier, even de motor afmaken.![]()
![]()
![]()
Mooie ghettostijl achtergrondquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:30 schreef worldpimber het volgende:
Het achterwiel eruit halen ging er simpel en gemakkelijk:
21 augustus - zondag.quote:
Ja we kunnen wel naar de mega meetingquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:30 schreef worldpimber het volgende:
Hoi jongelui en hoi Rival(rival gespot @ MF
)
-bla bla-
![]()
![]()
Is dat de motor van je vriendin?quote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:30 schreef worldpimber het volgende:
Hoi jongelui en hoi Rival(rival gespot @ MF
)
Aniwegs, vanochtend vroeg dus even begonnen met het idee dat ik die wielen eruit zou ketsenDit zou ik even voor het werken doen en daarna 's avonds monteren.
Ware het niet dat alles bij mij achterin een kleverige smeerzooi is
![]()
[afbeelding]
Maar toen wilde ik naar voren gaan en heb de imbusmaten opgemeten linksvoor 17 en rechtsvoor 22!Die kon ik dus nergens vinden, een iemand zei me zelfs dat er in de auto niet groter dan 17 wordt gebruikt en 22 was de grootste die er was volgens het boekje. Maar kan je dus bijna nergens verkrijgen.
Dus toen heb ik het achterwiel maar even achterin geplembtburnen was niet meer nodig, op was ie al.
[afbeelding]
Daarna thuis aan de echte zware klus gezetenDat probje vet bij mijn achterwiel waar de ketting omheen gedraaid zit bleek dus een heuze tandwiel met moeren erin te zijn
Volgens mij iets van een uur gepoetst en het meeste wel weg kunnen krijgen, maar smeer geeft zo een teringzooi
![]()
Daarom de popijnway weer wat keukenrollen erdoorheen gejaagd, doekjes krijg je dus echt nooit schoon he.![]()
[afbeelding]
Mjah, before is niet te zien... maar anders hadden jullie wel geschrokken.Helaas blijft ie wel zwart, had geen zin om er een staalborstel oid bij te pakken, het kwaad was toch al geschied
En daarna kreeg ik mijn mooie ronde achterbandje terug, netjes zeg![]()
[afbeelding]
Gelukkig is het bij Gilex niet zo druk nu, heb gevraagd of ik de motor gewoon langs kon brengen voor het voorwiel en dat kon.Dan morgen meeten en overmogen met wat ZX-6Rretjes een flinke dag rijden volgens mij
![]()
![]()
![]()
Mocht ook wel weer, is erg lang geleden en vandaag was het ook erg mooi weer.
Nog animo voor de megameet?? Fulcrum gaat, misschien stinkie, OPM, raus? ... Popijn met de CR om 600 ogen op zich gericht te krijgen
? Als er nou nog een paar komen lijkt het me wel leuk. Maar met z'n 3en en zonder route blijf ik liever thuis
![]()
![]()
wheeeheeequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
21 augustus - zondag.![]()
OPM wilde nog wel een keer de Veluwe route rijden, destijds regende het. En dat was ook de Megameeting... ik voorzie een Veluwe & Megameet herkansing![]()
Nuttig bezig geweest sjaakquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:30 schreef ************** het volgende:
![]()
![]()
kan op zich welquote:
Voor Raus: een duo van 2 meter ook nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
kan op zich welmaar lijkt me niet handig als er daarna nog een rit gereden word :}
met duo meeten is niet tof
Amsterdam de geekkstteeequote:
mail details ff als er wat bekend is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
21 augustus - zondag.![]()
OPM wilde nog wel een keer de Veluwe route rijden, destijds regende het. En dat was ook de Megameeting... ik voorzie een Veluwe & Megameet herkansing![]()
Is dat die pinda?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Zondag breng ik me motor naar een monteur die part-time bij Safe in Vianen werkt, de rest vd tijd voor zichzelf.
Op een of andere manier vind jij altijd de meeste vage plaatjes hehquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:19 schreef Patrick281 het volgende:
Volgens mij zijn dit die bandjes voor OPM.![]()
[[url=http://img128.imageshack.us/img128/7551/michelinsofthard4eg.th.jpg]afbeelding][/URL]
Check ook die drinkbekers rechtsboven.![]()
![]()
Wat een bullshit, vrienden van mij zijn naar Turkije op vakantie geweest met de auto en betaalde 2,xx euro voor een liter Euro95.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:39 schreef Fulcrum_X het volgende:
Benzine in Nederland duurste ter wereld
Nederland kent de hoogste benzineprijs ter wereld. Nergens betaalt de automobilist zo veel aan de pomp als in Amsterdam, blijkt uit Amerikaans onderzoek.
Dat blijkt uit onderzoek van het Amerikaanse AirInc, geciteerd door de website CNN Money. AirInc heeft in maart de benzineprijzen in een groot aantal landen gepeild. De top vijf wordt aangevoerd door Nederland, waar benzine in maart circa 1,38 euro per liter kostte, gevolgd door Noorwegen (circa 1,3 euro per liter), Italië, Denemarken en België (1,25 euro per liter). Duitsland staat zevende op de lijst, daar kostte benzine in maart circa 1,19 euro per liter. In Nederland is benzine ongeveer drie keer zo duur als in de Verenigde Staten
bron: RTL Z
hoeperdepoep olé![]()
Is dat wel wat OPM zoekt.... geluk als je er 6000km mee haaltquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:19 schreef Patrick281 het volgende:
Volgens mij zijn dit die bandjes voor OPM.![]()
[[url=http://img128.imageshack.us/img128/7551/michelinsofthard4eg.th.jpg]afbeelding][/URL]
Check ook die drinkbekers rechtsboven.![]()
![]()
Zuidendijk, vlak bij de afslag Dordrecht zei ik heel wijs.quote:
Ik zal het morgen communiceren, ben benieuwd wat'ie zegt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:19 schreef hicham het volgende:
Volgens mij is dit de eerste keer dat ik twee lange, nuttige, serieuze en informatieve posts achter elkaar heb gemaakt. Applausje voor mezelf [afbeelding]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:30 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Serieus?quote:
Ik had wel graag gewild, maar het is weer het eerste weekend dat ik Nick heb.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:30 schreef worldpimber het volgende:
Zeer wijs, inderdaad in de buurt van de afslag en heel relaxed wonden. 15 minuten van het centrum en VOLLOP rust daarquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zuidendijk, vlak bij de afslag Dordrecht zei ik heel wijs.![]()
Ik doe mijn best niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:28 schreef Makster het volgende:
Op een of andere manier vind jij altijd de meeste vage plaatjes heh![]()
Het is wel een mooie beurt opzich, het huis staat alleen aan een drukke straat bovenop de dijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:36 schreef Makster het volgende:
Zeer wijs, inderdaad in de buurt van de afslag en heel relaxed wonden. 15 minuten van het centrum en VOLLOP rust daar![]()
Ben benieuwd
Zuidendijk is best lang chefquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:36 schreef Makster het volgende:
[..]
Zeer wijs, inderdaad in de buurt van de afslag en heel relaxed wonden. 15 minuten van het centrum en VOLLOP rust daar![]()
Ben benieuwd
Idd, veel geluk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Is dat wel wat OPM zoekt.... geluk als je er 6000km mee haalt
Ik ga morgen weer eens met de CR na ruim 1.5 week ofzo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:38 schreef bwt het volgende:
Schijnt morgen en donderdag lekker weer te worden
hopelijk heb ik mijn notebookje op tijd binnen dan ga ik nog een eindje rijden
Precies tegenover dat grasveld met water in het midden.quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik doe mijn best niet.![]()
Wel het leukste wat Giberknau ooit gedaan heeft.
Maar hij hoefde het ook niet zelf te verzinnen.![]()
En al helemaal goed dat hij zijn bek er niet voor open hoefde te doen.![]()
[..]
Het is wel een mooie beurt opzich, het huis staat alleen aan een drukke straat bovenop de dijk.
Maar wat ons met name intereseert intrigeert is hoe de verdieping onder het huis helemaal in de dijk gebouwd is. Eigenlijk zien we het meer als een soort museum bezoek.![]()
Rhoon stays number one on points.![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:44 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zuidendijk is best lang chef
Die loopt van mijn huis (dus achterin Stadspolders) door de boerenweilanden, door heel Sterrenburg en stopt pas bij de RondwegZo'n beetje door heel Dordt dus
Haha, u is uitgenodigt hoor, maar je moet er dan wel om 9:00 zijn vrijdag.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:46 schreef Makster het volgende:
Zal ik anders ook ff komen kijken, kan ik mijn deskundige mening geven![]()
Beetje die dijk die in het zuiden ligt van dordt tochquote:
Hejquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:41 schreef rival het volgende:
ola daar ben ik weer!![]()
iemand vroeg mij om foto's van me bike.. die heb ik hier niet op me werk (schaam)
maar het is het 95 model... een groene uiteraard!
Ik ben niet goed in designen, ik doe meer programmeerwerk in PHP bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zal het morgen communiceren, ben benieuwd wat'ie zegt.![]()
Ben je eventueel in te huren voor een revisie van die site?![]()
Z'n motor staat daar al zo sinds vanochtend. Nu nog, maar dan met een hoes er overheenquote:[..]
![]()
En moest die motor zo de hele middag daar staan voor die getto achtergrond?
Je was niet band dat er een groepje jongeren even je motor in schutkleur hadden gespoten?![]()
Mooi weer hebben we wel nodig, niet alleen voor de toerders maar ook voor de klussersquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:38 schreef bwt het volgende:
Schijnt morgen en donderdag lekker weer te worden
hopelijk heb ik mijn notebookje op tijd binnen dan ga ik nog een eindje rijden
PHP > 33 jarige fokker = geheimtaal.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:50 schreef hicham het volgende:
Ik ben niet goed in designen, ik doe meer programmeerwerk in PHP bijvoorbeeldMaar kan wel op basis van het huidige design aanpassingen maken of kritiek feedback geven
![]()
Je moet maar durven.quote:Z'n motor staat daar al zo sinds vanochtend. Nu nog, maar dan met een hoes er overheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |