Kijk eens aan, zolang we nog kunnen motorrijden is alles ok toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:02 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
leve de pijnstillers![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan iig nog wel motorrijden kleine stukkie's dan
daar ken ik ook guzzi mensenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:02 schreef bwt het volgende:
D'r komen er nog 2 uit amsterdam - hicham en Youssef
ik (zei de gek) kom uit het zuid-oosten - Nijmegen
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Kijk eens aan, zolang we nog kunnen motorrijden is alles ok toch?![]()
Ik ken het gevoel.. paar weken geleden had ik mijn benen vreselijk verbrand tijdens mijn vakantie. Maar bij thuiskomst was het eerste wat ik deed, mijn leren pakkie aantrekken. Ik heb helse pijnen moeten doorstaan bij het schakelen, maar rijden dat zou ik!quote:
Ja dat is ook een ku* zaak geworden , mensen komen tegenwoordig massaal naar A'dam toequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:05 schreef bwt het volgende:
maar ik rij lekker soes
ken de dealer wel - lamers of zo iets
Je was niet met de motor op vakantiequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel.. paar weken geleden had ik mijn benen vreselijk verbrand tijdens mijn vakantie. Maar bij thuiskomst was het eerst wat ik deed, mijn leren pakkie aantrekken. Ik heb helse pijnen moeten doorstaan bij het schakelen, maar rijden dat zou ik!![]()
Nee helaas, ik moest met mijn niet-motor-rijdende-vrienden op vakantiequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:08 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Je was niet met de motor op vakantie![]()
*amateur![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nee helaas, ik moest met mijn niet-motor-rijdende-vrienden op vakantie![]()
Ik had een bijna longontsteking te pakken en hoest dus ook erg erg erg erg hardquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:10 schreef bwt het volgende:
Ik ben niet echt een Guzzi fan (kan ook door die dealer komen)
Maare - ik vind het wel knap zoals je je ribben in de poeier hebt geholpen.
Ik ben zelf ook stevig sporter geweest, maar heb nog niet eerder zoiets gehoord.
Dat viel me ook net opquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:13 schreef bwt het volgende:
Hey, waar is onze nieuwe aanwinst gebleven?
na z'n intro heb ik em niet meer gezien
Ja kijk.. that makes sensequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:13 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
+ dat mijn ribben al een aantal maal in poeiër gelegen hebben ( vechtsporten )
Heb fulcrum hem nu al op de kastquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:13 schreef bwt het volgende:
Hey, waar is onze nieuwe aanwinst gebleven?
na z'n intro heb ik em niet meer gezien
Rival - waar zit je?
we need input
Daarom loop ik ook wel eens met zo'n gamma t-shirt rondquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:11 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
vrienden kosten geld
![]()
Bij gebrek aan geld hed ik alleen kennisen![]()
![]()
Ah, vandaarquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:13 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Ik had een bijna longontsteking te pakken en hoest dus ook erg erg erg erg hard![]()
+ dat mijn ribben al een aantal maal in poeiër gelegen hebben ( vechtsporten )
Misschien dacht hij dat het over motoren ging van auto'squote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:14 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Heb fulcrum hem nu al op de kast![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:14 schreef bwt het volgende:
[..]
Daarom loop ik ook wel eens met zo'n gamma t-shirt rond
een goede buur
betaalt de huur
Ik ben niet bang voor ze, ik own als een tietquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:16 schreef bwt het volgende:
Damn, wat zal dat morgen een gevloek zijn van de anderen,
"jullie posten te veel midden in de nacht" krijgen we dna te horen
Meerdere full contact vechtsporten hierzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:15 schreef bwt het volgende:
[..]
Ah, vandaar
ben zelf hardloper gewest - non-impact sport (alleen de gewrichten en pezen)
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:16 schreef bwt het volgende:
Damn, wat zal dat morgen een gevloek zijn van de anderen,
"jullie posten te veel midden in de nacht" krijgen we dna te horen
De medicatie begind hier te werken begint het scherm ineens wazig te zien hierquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:21 schreef Fulcrum_X het volgende:
Oja of tot over 2 uur en 15 minuten
Ik kom meestal s'morgens vroeg pas terug uit mijn werkquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:20 schreef bwt het volgende:
hahahahaha
moeten ze maar geen job hebben waarvoor ze 's morgens vroeg er uit moeten
Slaap well dan, nu het nog kanquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:27 schreef bwt het volgende:
O ja, ze beginnen om 8 uur
Thanksquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:28 schreef bwt het volgende:
Greedk - success met je ribben
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:53 schreef rival het volgende:
zo dat gaat hard.. alweer op pagina 2....
dan het belangrijkste antwoord. een '96 Kawa ZX6R
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 08:42 schreef Makster het volgende:
Owja, Pep waarom koop je geen geluidsdichte woning in Hoogvliet![]()
Kan je zonder zorgen je CR binnen starten, niemand die het hoortquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 08:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik om 22:00 nog ging stofzuigen.
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 08:50 schreef Makster het volgende:
iedereen blij. Win - win situatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |