zoietsquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:57 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
zoiets![]()
Ik ben nogal aan het hoesten geweest en heb daar 3 ribben mee gebroken en 2 gekneusd![]()
Halloquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:59 schreef rival het volgende:
hallo goeienavond... ik nieuw hier!![]()
noujah.. nieuw op het motorgedeelte dan.. nog mensen uit de buurt van purmerend hier?
Ik heb een sportverleden en daarmee een grote longinhoud opgeboud.quote:
aha.. minder. Wel erg vaag! Maarre sterkte/beterschap ermee dan maarquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:00 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Ik heb een sportverleden en daarmee een grote longinhoud opgeboud.
Ribben zijn gemaakt om klappen van buitenaf op te vangen ,
van binnenuit kunnen ze er dus iets minder goed tegen![]()
Halloquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:59 schreef rival het volgende:
noujah.. nieuw op het motorgedeelte dan.. nog mensen uit de buurt van purmerend hier?
Leuk, welkomquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:59 schreef rival het volgende:
Ik zie trouwens alleen auto's bij je interesses staan.. weet je zeker dat je hier goed zit?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:59 schreef rival het volgende:
leve de pijnstillersquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
aha.. minder. Wel erg vaag! Maarre sterkte/beterschap ermee dan maar
Kijk eens aan, zolang we nog kunnen motorrijden is alles ok toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:02 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
leve de pijnstillers![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan iig nog wel motorrijden kleine stukkie's dan
daar ken ik ook guzzi mensenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:02 schreef bwt het volgende:
D'r komen er nog 2 uit amsterdam - hicham en Youssef
ik (zei de gek) kom uit het zuid-oosten - Nijmegen
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Kijk eens aan, zolang we nog kunnen motorrijden is alles ok toch?![]()
Ik ken het gevoel.. paar weken geleden had ik mijn benen vreselijk verbrand tijdens mijn vakantie. Maar bij thuiskomst was het eerste wat ik deed, mijn leren pakkie aantrekken. Ik heb helse pijnen moeten doorstaan bij het schakelen, maar rijden dat zou ik!quote:
Ja dat is ook een ku* zaak geworden , mensen komen tegenwoordig massaal naar A'dam toequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:05 schreef bwt het volgende:
maar ik rij lekker soes
ken de dealer wel - lamers of zo iets
Je was niet met de motor op vakantiequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel.. paar weken geleden had ik mijn benen vreselijk verbrand tijdens mijn vakantie. Maar bij thuiskomst was het eerst wat ik deed, mijn leren pakkie aantrekken. Ik heb helse pijnen moeten doorstaan bij het schakelen, maar rijden dat zou ik!![]()
Nee helaas, ik moest met mijn niet-motor-rijdende-vrienden op vakantiequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:08 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Je was niet met de motor op vakantie![]()
*amateur![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |