abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29693818
Hoi

Ik ben tussen de middag even bij Motoport geweest.. even gevraagd hoe ik mijn sliders los moest krijgen. Heeft ze me even geholpen, ook direct met de andere.. heb ik ze even omgewisseld

Heb haar gezegd dat ik de volgende keer wel nieuwe ga kopen.. althans.. dat denk ik. Wel duur, 2 originele Spyke sliders voor 27,95 oid
En goedkoperen waren maar iets goedkoper maar een stuk dunner, ook niet de moeite waard dus. Heb wel sparking sliders zien liggen voor 35 euro ofzo? Misschien dat ik die beter kan doen dan
pi_29693864
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 16:37 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

En als je even met je opkijkt en puur technisch en commercieel beoordeelt?
Dat is een hele moeilijke opgave, maar ik zal het proberen

Site ziet er best netjes uit Maar wat mij stoort is dat de blokindeling niet helemaal netjes is. De website bestaat grof gezegd uit twee delen. Namelijk de linkerkant met menu en de rechterkant voor de inhoud. Nou heeft ie aan de bovenkant een mooi logo met links daarvan een newsflash. Die newsflash is breder dan het menu en daar erger ik me aan

Newsflash moet net zo breed zijn als het menu, en de header moet daar dan op aansluiten precies boven de content. Zodat de website echt uit twee delen bestaat in plaats van vier (linksboven, rechtsboven, linksonder en rechtsonder worden dan links & rechts)

Verder vind ik de knop rechtsboven "Contacts" een verdwaalde knop. Die hoort daar niet. Beter is het als die in het menu komt of omdat contacts nou niet meteen met motoren te maken heeft, aan de rechterkant onder "bookmark website" en "make homepage". En dan uiteraard niet een knop, maar een klein icoontje met een tekstlink ernaast "contact". Waardoor je dus 3 tekstlinkjes met icoontje ernaast krijgt

Als dat verandert staat "Search" ook wel erg alleen rechtsbovenin dus misschien is het beter als dat dan een smalle balk bovenin wordt. Dus het plaatje "search" + tekstvak naast elkaar ipv onder elkaar

Tot zover mijn relaas
pi_29694010
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 17:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hoi

Ik ben tussen de middag even bij Motoport geweest.. even gevraagd hoe ik mijn sliders los moest krijgen. Heeft ze me even geholpen, ook direct met de andere.. heb ik ze even omgewisseld

Heb haar gezegd dat ik de volgende keer wel nieuwe ga kopen.. althans.. dat denk ik. Wel duur, 2 originele Spyke sliders voor 27,95 oid
En goedkoperen waren maar iets goedkoper maar een stuk dunner, ook niet de moeite waard dus. Heb wel sparking sliders zien liggen voor 35 euro ofzo? Misschien dat ik die beter kan doen dan
Commerciele sparking sliders zijn meestal niks

Als het sparking sliders van 'metaal' zijn dan betekent het vaak dat je een slider hebt met een dun laagje metaal (of wat voor materiaal dan ook) op zit waar je zo doorheen bent. Youssef had ook nog sliders met bouten erin, maar dat resulteerde echter in verloren bouten na een flinke klaverblad rit. Nou zal het op een klaverblad wel wat harder gaan dan op een rotonde, dus misschien zijn die met bouten wel geschikt genoeg voor een rotonde

Als je echt zeker weten lang met een kneeslider wilt doen en ook graag wilt vonken dan geen commerciele troep kopen maar zelf (laten) doen met titanium

Hoe zitten je kneesliders dan vast? Niet gewoon met klitteband
pi_29694110
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 17:11 schreef hicham het volgende:

(...)
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 17:16 schreef hicham het volgende:

(...)
Volgens mij is dit de eerste keer dat ik twee lange, nuttige, serieuze en informatieve posts achter elkaar heb gemaakt. Applausje voor mezelf
pi_29694507
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 17:16 schreef hicham het volgende:

[..]

Commerciele sparking sliders zijn meestal niks [afbeelding]

Als het sparking sliders van 'metaal' zijn dan betekent het vaak dat je een slider hebt met een dun laagje metaal (of wat voor materiaal dan ook) op zit waar je zo doorheen bent. Youssef had ook nog sliders met bouten erin, maar dat resulteerde echter in verloren bouten na een flinke klaverblad rit. Nou zal het op een klaverblad wel wat harder gaan dan op een rotonde, dus misschien zijn die met bouten wel geschikt genoeg voor een rotonde

Als je echt zeker weten lang met een kneeslider wilt doen en ook graag wilt vonken dan geen commerciele troep kopen maar zelf (laten) doen met titanium

Hoe zitten je kneesliders dan vast? Niet gewoon met klitteband
Mja.. zitten wel vast met klitteband, maar die krengen zaten zo ontiegelijk vast
Wist niet hoe ik dat aan moest pakken

Nouja ik zie nog wel wat ik ga doen..
pi_29694841
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 17:19 schreef hicham het volgende:

[..]


[..]

Volgens mij is dit de eerste keer dat ik twee lange, nuttige, serieuze en informatieve posts achter elkaar heb gemaakt. Applausje voor mezelf [afbeelding]
Ik ook van jou
pi_29695847
Hoi jongelui en hoi Rival (rival gespot @ MF )

Aniwegs, vanochtend vroeg dus even begonnen met het idee dat ik die wielen eruit zou ketsen Dit zou ik even voor het werken doen en daarna 's avonds monteren. Ware het niet dat alles bij mij achterin een kleverige smeerzooi is

Het achterwiel eruit halen ging er simpel en gemakkelijk :



Maar toen wilde ik naar voren gaan en heb de imbusmaten opgemeten linksvoor 17 en rechtsvoor 22! Die kon ik dus nergens vinden, een iemand zei me zelfs dat er in de auto niet groter dan 17 wordt gebruikt en 22 was de grootste die er was volgens het boekje. Maar kan je dus bijna nergens verkrijgen.

Dus toen heb ik het achterwiel maar even achterin geplembt burnen was niet meer nodig, op was ie al.



Daarna thuis aan de echte zware klus gezeten Dat probje vet bij mijn achterwiel waar de ketting omheen gedraaid zit bleek dus een heuze tandwiel met moeren erin te zijn Volgens mij iets van een uur gepoetst en het meeste wel weg kunnen krijgen, maar smeer geeft zo een teringzooi

Daarom de popijnway weer wat keukenrollen erdoorheen gejaagd, doekjes krijg je dus echt nooit schoon he.



Mjah, before is niet te zien... maar anders hadden jullie wel geschrokken. Helaas blijft ie wel zwart, had geen zin om er een staalborstel oid bij te pakken, het kwaad was toch al geschied

En daarna kreeg ik mijn mooie ronde achterbandje terug, netjes zeg



Gelukkig is het bij Gilex niet zo druk nu, heb gevraagd of ik de motor gewoon langs kon brengen voor het voorwiel en dat kon. Dan morgen meeten en overmogen met wat ZX-6Rretjes een flinke dag rijden volgens mij Mocht ook wel weer, is erg lang geleden en vandaag was het ook erg mooi weer.

Wat ik dus eigenlijk kwam vragen...

Nog animo voor de megameet ?? Fulcrum gaat, misschien stinkie, OPM, raus? ... Popijn met de CR om 600 ogen op zich gericht te krijgen ? Als er nou nog een paar komen lijkt het me wel leuk. Maar met z'n 3en en zonder route blijf ik liever thuis

Of gaan die Friezen ook nog een route rijden Fulcrum?

En nou is alles dus een teringzooi hier, even de motor afmaken.
pi_29695911
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 17:10 schreef Fulcrum_X het volgende:

Ik ben tussen de middag even bij Motoport geweest.. even gevraagd hoe ik mijn sliders los moest krijgen.
pi_29695916
quote:
[b]Op dinsdag 16 augustus 2005 18:30
Wat ik dus eigenlijk kwam vragen...

Nog animo voor de megameet ?? Fulcrum gaat, misschien stinkie, OPM, raus? ... Popijn met de CR om 600 ogen op zich gericht te krijgen ? Als er nou nog een paar komen lijkt het me wel leuk. Maar met z'n 3en en zonder route blijf ik liever thuis

Of gaan die Friezen ook nog een route rijden Fulcrum?

En nou is alles dus een teringzooi hier, even de motor afmaken.
wanneer?
Dat wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_29695939
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 18:30 schreef worldpimber het volgende:
Ey Nieuw hier?

pi_29696031
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 18:30 schreef worldpimber het volgende:

Het achterwiel eruit halen ging er simpel en gemakkelijk :

Mooie ghettostijl achtergrond
pi_29696046
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 18:33 schreef Gebakken_vissie het volgende:

[..]

wanneer?
21 augustus - zondag.

OPM wilde nog wel een keer de Veluwe route rijden, destijds regende het. En dat was ook de Megameeting... ik voorzie een Veluwe & Megameet herkansing
pi_29696833
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 18:30 schreef worldpimber het volgende:
Hoi jongelui en hoi Rival (rival gespot @ MF )

-bla bla-

Of gaan die Friezen ook nog een route rijden Fulcrum?

En nou is alles dus een teringzooi hier, even de motor afmaken.
Ja we kunnen wel naar de mega meeting

Ik ga vanuit Friesland met een paar lui richting Zwolle, waar we bij nog een groepje aan gaan sluiten. Daarna misschien nog een groepje en dan richting Barneveld. Is wel leuk toch, even op de Meeting kijken
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 18:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Is dat de motor van je vriendin?
pi_29696864
Nope pekelfietsje alvast
pi_29696875
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 19:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Nope pekelfietsje alvast
Wat schattig.. paars..
pi_29696909
Kicke heh
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 19:58:06 #168
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_29697957
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 18:30 schreef worldpimber het volgende:
Hoi jongelui en hoi Rival (rival gespot @ MF )

Aniwegs, vanochtend vroeg dus even begonnen met het idee dat ik die wielen eruit zou ketsen Dit zou ik even voor het werken doen en daarna 's avonds monteren. Ware het niet dat alles bij mij achterin een kleverige smeerzooi is

Het achterwiel eruit halen ging er simpel en gemakkelijk :

[afbeelding]

Maar toen wilde ik naar voren gaan en heb de imbusmaten opgemeten linksvoor 17 en rechtsvoor 22! Die kon ik dus nergens vinden, een iemand zei me zelfs dat er in de auto niet groter dan 17 wordt gebruikt en 22 was de grootste die er was volgens het boekje. Maar kan je dus bijna nergens verkrijgen.

Dus toen heb ik het achterwiel maar even achterin geplembt burnen was niet meer nodig, op was ie al.

[afbeelding]

Daarna thuis aan de echte zware klus gezeten Dat probje vet bij mijn achterwiel waar de ketting omheen gedraaid zit bleek dus een heuze tandwiel met moeren erin te zijn Volgens mij iets van een uur gepoetst en het meeste wel weg kunnen krijgen, maar smeer geeft zo een teringzooi

Daarom de popijnway weer wat keukenrollen erdoorheen gejaagd, doekjes krijg je dus echt nooit schoon he.

[afbeelding]

Mjah, before is niet te zien... maar anders hadden jullie wel geschrokken. Helaas blijft ie wel zwart, had geen zin om er een staalborstel oid bij te pakken, het kwaad was toch al geschied

En daarna kreeg ik mijn mooie ronde achterbandje terug, netjes zeg

[afbeelding]

Gelukkig is het bij Gilex niet zo druk nu, heb gevraagd of ik de motor gewoon langs kon brengen voor het voorwiel en dat kon. Dan morgen meeten en overmogen met wat ZX-6Rretjes een flinke dag rijden volgens mij Mocht ook wel weer, is erg lang geleden en vandaag was het ook erg mooi weer.

Wat ik dus eigenlijk kwam vragen...

Nog animo voor de megameet ?? Fulcrum gaat, misschien stinkie, OPM, raus? ... Popijn met de CR om 600 ogen op zich gericht te krijgen ? Als er nou nog een paar komen lijkt het me wel leuk. Maar met z'n 3en en zonder route blijf ik liever thuis

Of gaan die Friezen ook nog een route rijden Fulcrum?

En nou is alles dus een teringzooi hier, even de motor afmaken.
Goed bezig
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 20:11:33 #169
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_29698319
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 18:39 schreef worldpimber het volgende:

[..]

21 augustus - zondag.

OPM wilde nog wel een keer de Veluwe route rijden, destijds regende het. En dat was ook de Megameeting... ik voorzie een Veluwe & Megameet herkansing
wheeeheee ik wil ook meeten

[ Bericht 2% gewijzigd door Mercy_symbol op 16-08-2005 20:23:02 ]
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 20:19:23 #170
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_29698493
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 18:30 schreef ************** het volgende:


En nou is alles dus een teringzooi hier, even de motor afmaken.
Nuttig bezig geweest sjaak
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_29698739
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 20:11 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

wheeeheee ik wil ook meeten
Kun je niet bij Raus achterop?
pi_29698779
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 20:11 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

wheeeheee ik wil ook meeten
Join the club
pi_29698909
Benzine in Nederland duurste ter wereld

Nederland kent de hoogste benzineprijs ter wereld. Nergens betaalt de automobilist zo veel aan de pomp als in Amsterdam, blijkt uit Amerikaans onderzoek.

Dat blijkt uit onderzoek van het Amerikaanse AirInc, geciteerd door de website CNN Money. AirInc heeft in maart de benzineprijzen in een groot aantal landen gepeild. De top vijf wordt aangevoerd door Nederland, waar benzine in maart circa 1,38 euro per liter kostte, gevolgd door Noorwegen (circa 1,3 euro per liter), Italië, Denemarken en België (1,25 euro per liter). Duitsland staat zevende op de lijst, daar kostte benzine in maart circa 1,19 euro per liter. In Nederland is benzine ongeveer drie keer zo duur als in de Verenigde Staten


bron: RTL Z

hoeperdepoep olé
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 20:40:34 #174
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_29698937
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 20:31 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Kun je niet bij Raus achterop?
kan op zich wel maar lijkt me niet handig als er daarna nog een rit gereden word :}


met duo meeten is niet tof
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 20:41:57 #175
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_29698969
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 20:33 schreef hicham het volgende:

[..]

Join the club
jij kan gewoon zonder koplamp rijden
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')