Dat is een hele moeilijke opgave, maar ik zal het proberenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En als je even met jeopkijkt en puur technisch en commercieel beoordeelt?
![]()
Commerciele sparking sliders zijn meestal niksquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hoi![]()
Ik ben tussen de middag even bij Motoport geweest.. even gevraagd hoe ik mijn sliders los moest krijgen. Heeft ze me even geholpen, ook direct met de andere.. heb ik ze even omgewisseld![]()
Heb haar gezegd dat ik de volgende keer wel nieuwe ga kopen.. althans.. dat denk ik. Wel duur, 2 originele Spyke sliders voor 27,95 oid![]()
En goedkoperen waren maar iets goedkoper maar een stuk dunner, ook niet de moeite waard dus. Heb wel sparking sliders zien liggen voor 35 euro ofzo? Misschien dat ik die beter kan doen dan![]()
quote:
Volgens mij is dit de eerste keer dat ik twee lange, nuttige, serieuze en informatieve posts achter elkaar heb gemaakt. Applausje voor mezelfquote:
Mja.. zitten wel vast met klitteband, maar die krengen zaten zo ontiegelijk vastquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Commerciele sparking sliders zijn meestal niks [afbeelding]
Als het sparking sliders van 'metaal' zijn dan betekent het vaak dat je een slider hebt met een dun laagje metaal (of wat voor materiaal dan ook) op zit waar je zo doorheen bent. Youssef had ook nog sliders met bouten erin, maar dat resulteerde echter in verloren bouten na een flinke klaverblad rit. Nou zal het op een klaverblad wel wat harder gaan dan op een rotonde, dus misschien zijn die met bouten wel geschikt genoeg voor een rotonde
Als je echt zeker weten lang met een kneeslider wilt doen en ook graag wilt vonken dan geen commerciele troep kopen maar zelf (laten) doen met titanium![]()
Hoe zitten je kneesliders dan vast? Niet gewoon met klitteband
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:19 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is dit de eerste keer dat ik twee lange, nuttige, serieuze en informatieve posts achter elkaar heb gemaakt. Applausje voor mezelf [afbeelding]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik ben tussen de middag even bij Motoport geweest.. even gevraagd hoe ik mijn sliders los moest krijgen.
wanneer?quote:[b]Op dinsdag 16 augustus 2005 18:30
Wat ik dus eigenlijk kwam vragen...![]()
Nog animo voor de megameet?? Fulcrum gaat, misschien stinkie, OPM, raus? ... Popijn met de CR om 600 ogen op zich gericht te krijgen
? Als er nou nog een paar komen lijkt het me wel leuk. Maar met z'n 3en en zonder route blijf ik liever thuis
Of gaan die Friezen ook nog een route rijden Fulcrum?
En nou is alles dus een teringzooi hier, even de motor afmaken.![]()
![]()
![]()
Mooie ghettostijl achtergrondquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:30 schreef worldpimber het volgende:
Het achterwiel eruit halen ging er simpel en gemakkelijk:
21 augustus - zondag.quote:
Ja we kunnen wel naar de mega meetingquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:30 schreef worldpimber het volgende:
Hoi jongelui en hoi Rival(rival gespot @ MF
)
-bla bla-
![]()
![]()
Is dat de motor van je vriendin?quote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:30 schreef worldpimber het volgende:
Hoi jongelui en hoi Rival(rival gespot @ MF
)
Aniwegs, vanochtend vroeg dus even begonnen met het idee dat ik die wielen eruit zou ketsenDit zou ik even voor het werken doen en daarna 's avonds monteren.
Ware het niet dat alles bij mij achterin een kleverige smeerzooi is
![]()
Het achterwiel eruit halen ging er simpel en gemakkelijk:
[afbeelding]
Maar toen wilde ik naar voren gaan en heb de imbusmaten opgemeten linksvoor 17 en rechtsvoor 22!Die kon ik dus nergens vinden, een iemand zei me zelfs dat er in de auto niet groter dan 17 wordt gebruikt en 22 was de grootste die er was volgens het boekje. Maar kan je dus bijna nergens verkrijgen.
Dus toen heb ik het achterwiel maar even achterin geplembtburnen was niet meer nodig, op was ie al.
[afbeelding]
Daarna thuis aan de echte zware klus gezetenDat probje vet bij mijn achterwiel waar de ketting omheen gedraaid zit bleek dus een heuze tandwiel met moeren erin te zijn
Volgens mij iets van een uur gepoetst en het meeste wel weg kunnen krijgen, maar smeer geeft zo een teringzooi
![]()
Daarom de popijnway weer wat keukenrollen erdoorheen gejaagd, doekjes krijg je dus echt nooit schoon he.![]()
[afbeelding]
Mjah, before is niet te zien... maar anders hadden jullie wel geschrokken.Helaas blijft ie wel zwart, had geen zin om er een staalborstel oid bij te pakken, het kwaad was toch al geschied
En daarna kreeg ik mijn mooie ronde achterbandje terug, netjes zeg![]()
[afbeelding]
Gelukkig is het bij Gilex niet zo druk nu, heb gevraagd of ik de motor gewoon langs kon brengen voor het voorwiel en dat kon.Dan morgen meeten en overmogen met wat ZX-6Rretjes een flinke dag rijden volgens mij
![]()
![]()
![]()
Mocht ook wel weer, is erg lang geleden en vandaag was het ook erg mooi weer.
Wat ik dus eigenlijk kwam vragen...![]()
Nog animo voor de megameet?? Fulcrum gaat, misschien stinkie, OPM, raus? ... Popijn met de CR om 600 ogen op zich gericht te krijgen
? Als er nou nog een paar komen lijkt het me wel leuk. Maar met z'n 3en en zonder route blijf ik liever thuis
![]()
![]()
wheeeheeequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
21 augustus - zondag.![]()
OPM wilde nog wel een keer de Veluwe route rijden, destijds regende het. En dat was ook de Megameeting... ik voorzie een Veluwe & Megameet herkansing![]()
Nuttig bezig geweest sjaakquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:30 schreef ************** het volgende:
![]()
![]()
kan op zich welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |