Voor Raus: een duo van 2 meter ook nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
kan op zich welmaar lijkt me niet handig als er daarna nog een rit gereden word :}
met duo meeten is niet tof
Amsterdam de geekkstteeequote:
mail details ff als er wat bekend is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
21 augustus - zondag.![]()
OPM wilde nog wel een keer de Veluwe route rijden, destijds regende het. En dat was ook de Megameeting... ik voorzie een Veluwe & Megameet herkansing![]()
Is dat die pinda?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Zondag breng ik me motor naar een monteur die part-time bij Safe in Vianen werkt, de rest vd tijd voor zichzelf.
Op een of andere manier vind jij altijd de meeste vage plaatjes hehquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:19 schreef Patrick281 het volgende:
Volgens mij zijn dit die bandjes voor OPM.![]()
[[url=http://img128.imageshack.us/img128/7551/michelinsofthard4eg.th.jpg]afbeelding][/URL]
Check ook die drinkbekers rechtsboven.![]()
![]()
Wat een bullshit, vrienden van mij zijn naar Turkije op vakantie geweest met de auto en betaalde 2,xx euro voor een liter Euro95.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:39 schreef Fulcrum_X het volgende:
Benzine in Nederland duurste ter wereld
Nederland kent de hoogste benzineprijs ter wereld. Nergens betaalt de automobilist zo veel aan de pomp als in Amsterdam, blijkt uit Amerikaans onderzoek.
Dat blijkt uit onderzoek van het Amerikaanse AirInc, geciteerd door de website CNN Money. AirInc heeft in maart de benzineprijzen in een groot aantal landen gepeild. De top vijf wordt aangevoerd door Nederland, waar benzine in maart circa 1,38 euro per liter kostte, gevolgd door Noorwegen (circa 1,3 euro per liter), Italië, Denemarken en België (1,25 euro per liter). Duitsland staat zevende op de lijst, daar kostte benzine in maart circa 1,19 euro per liter. In Nederland is benzine ongeveer drie keer zo duur als in de Verenigde Staten
bron: RTL Z
hoeperdepoep olé![]()
Is dat wel wat OPM zoekt.... geluk als je er 6000km mee haaltquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:19 schreef Patrick281 het volgende:
Volgens mij zijn dit die bandjes voor OPM.![]()
[[url=http://img128.imageshack.us/img128/7551/michelinsofthard4eg.th.jpg]afbeelding][/URL]
Check ook die drinkbekers rechtsboven.![]()
![]()
Zuidendijk, vlak bij de afslag Dordrecht zei ik heel wijs.quote:
Ik zal het morgen communiceren, ben benieuwd wat'ie zegt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:19 schreef hicham het volgende:
Volgens mij is dit de eerste keer dat ik twee lange, nuttige, serieuze en informatieve posts achter elkaar heb gemaakt. Applausje voor mezelf [afbeelding]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:30 schreef worldpimber het volgende:
Het achterwiel eruit halen ging er simpel en gemakkelijk:
[afbeelding]
Serieus?quote:
Ik had wel graag gewild, maar het is weer het eerste weekend dat ik Nick heb.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:30 schreef worldpimber het volgende:
Wat ik dus eigenlijk kwam vragen...![]()
Nog animo voor de megameet?? Fulcrum gaat, misschien stinkie, OPM, raus? ... Popijn met de CR om 600 ogen op zich gericht te krijgen
? Als er nou nog een paar komen lijkt het me wel leuk. Maar met z'n 3en en zonder route blijf ik liever thuis
Zeer wijs, inderdaad in de buurt van de afslag en heel relaxed wonden. 15 minuten van het centrum en VOLLOP rust daarquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zuidendijk, vlak bij de afslag Dordrecht zei ik heel wijs.![]()
Ik doe mijn best niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:28 schreef Makster het volgende:
Op een of andere manier vind jij altijd de meeste vage plaatjes heh![]()
Het is wel een mooie beurt opzich, het huis staat alleen aan een drukke straat bovenop de dijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:36 schreef Makster het volgende:
Zeer wijs, inderdaad in de buurt van de afslag en heel relaxed wonden. 15 minuten van het centrum en VOLLOP rust daar![]()
Ben benieuwd
Zuidendijk is best lang chefquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:36 schreef Makster het volgende:
[..]
Zeer wijs, inderdaad in de buurt van de afslag en heel relaxed wonden. 15 minuten van het centrum en VOLLOP rust daar![]()
Ben benieuwd
Idd, veel geluk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Is dat wel wat OPM zoekt.... geluk als je er 6000km mee haalt
Ik ga morgen weer eens met de CR na ruim 1.5 week ofzo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:38 schreef bwt het volgende:
Schijnt morgen en donderdag lekker weer te worden
hopelijk heb ik mijn notebookje op tijd binnen dan ga ik nog een eindje rijden
Precies tegenover dat grasveld met water in het midden.quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik doe mijn best niet.![]()
Wel het leukste wat Giberknau ooit gedaan heeft.
Maar hij hoefde het ook niet zelf te verzinnen.![]()
En al helemaal goed dat hij zijn bek er niet voor open hoefde te doen.![]()
[..]
Het is wel een mooie beurt opzich, het huis staat alleen aan een drukke straat bovenop de dijk.
Maar wat ons met name intereseert intrigeert is hoe de verdieping onder het huis helemaal in de dijk gebouwd is. Eigenlijk zien we het meer als een soort museum bezoek.![]()
Rhoon stays number one on points.![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:44 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zuidendijk is best lang chef
Die loopt van mijn huis (dus achterin Stadspolders) door de boerenweilanden, door heel Sterrenburg en stopt pas bij de RondwegZo'n beetje door heel Dordt dus
Haha, u is uitgenodigt hoor, maar je moet er dan wel om 9:00 zijn vrijdag.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:46 schreef Makster het volgende:
Zal ik anders ook ff komen kijken, kan ik mijn deskundige mening geven![]()
Beetje die dijk die in het zuiden ligt van dordt tochquote:
Hejquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:41 schreef rival het volgende:
ola daar ben ik weer!![]()
iemand vroeg mij om foto's van me bike.. die heb ik hier niet op me werk (schaam)
maar het is het 95 model... een groene uiteraard!
Ik ben niet goed in designen, ik doe meer programmeerwerk in PHP bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zal het morgen communiceren, ben benieuwd wat'ie zegt.![]()
Ben je eventueel in te huren voor een revisie van die site?![]()
Z'n motor staat daar al zo sinds vanochtend. Nu nog, maar dan met een hoes er overheenquote:[..]
![]()
En moest die motor zo de hele middag daar staan voor die getto achtergrond?
Je was niet band dat er een groepje jongeren even je motor in schutkleur hadden gespoten?![]()
Mooi weer hebben we wel nodig, niet alleen voor de toerders maar ook voor de klussersquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:38 schreef bwt het volgende:
Schijnt morgen en donderdag lekker weer te worden
hopelijk heb ik mijn notebookje op tijd binnen dan ga ik nog een eindje rijden
PHP > 33 jarige fokker = geheimtaal.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:50 schreef hicham het volgende:
Ik ben niet goed in designen, ik doe meer programmeerwerk in PHP bijvoorbeeldMaar kan wel op basis van het huidige design aanpassingen maken of kritiek feedback geven
![]()
Je moet maar durven.quote:Z'n motor staat daar al zo sinds vanochtend. Nu nog, maar dan met een hoes er overheen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |