je hebt me gekwetstquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:24 schreef Renesite het volgende:
Ik ben geen racist
Maak van je hobby je werk.quote:
Afschaffen die mensen met 2 streeptjes in hun naam!quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:25 schreef -Mo- het volgende:
Afschaffen die linkjes naar vorige delen.
Moet gelijk een dikke streep wordenquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:26 schreef BObNL het volgende:
[..]
Afschaffen die mensen met 2 streeptjes in hun naam!
Wees eerst maar eens een groot voorbeeld voor de jeugd!quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Goed werk J mijn avatar klopt nu!
hij is blauw met witte streepjes op de mauwtjes en een tamelijk groot adidas logo op de voorkantquote:
Op mensen tekenen is niks voor mij.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maak van je hobby je werk.
Word toch tatoeerder!
waneer ga je de op bezemen?quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:27 schreef Jaguarized het volgende:
the_legend_killer: je avatar staat er nu wel goed bij als het goed is. Het linkje is apart dat dat zo staat, kan het ook niet meer wijzigen. :|
Chillquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:28 schreef spenky het volgende:
[..]
hij is blauw met witte streepjes op de mauwtjes en een tamelijk groot adidas logo op de voorkant
talpaquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:28 schreef Knoekie het volgende:
Wat is dat 'thuis' een domme mutsen programma zeg
goed werk nuquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:27 schreef Jaguarized het volgende:
the_legend_killer: je avatar staat er nu wel goed bij als het goed is. Het linkje is apart dat dat zo staat, kan het ook niet meer wijzigen. :|
quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Op mensen tekenen is niks voor mij.
Ik laat me voltekenen.
Volgende week maandag een afspraak maken om mijn armen vol te maken !
nopquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:26 schreef BObNL het volgende:
[..]
Afschaffen die mensen met 2 streeptjes in hun naam!
als er nou nog is een blauwe aston martin bij stondquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:29 schreef BObNL het volgende:
[..]
Die banen doen het juist ! maar probeer binnekort wel weer wat nieuws![]()
Ja goed idee. Ik vind eigenlijk wel dat er een stapeltje mensen uit de OP kunnen. Mensen met ideeën?quote:
Jag?quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja goed idee. Ik vind eigenlijk wel dat er een stapeltje mensen uit de OP kunnen. Mensen met ideeën?
Ja ik draag ook vaak voetbalshirtsquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je was toch ook vervent voetbal shirt drager.
Dat lijkt lelijk.
ik lurk wel eens mee
das toch eenquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:30 schreef spenky het volgende:
[..]
als er nou nog is een blauwe aston martin bij stond![]()
Inderdaad. Wel mooie kleur blauw.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:30 schreef spenky het volgende:
[..]
als er nou nog is een blauwe aston martin bij stond![]()
quote:
Rene! Does liev!quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:31 schreef Renesite het volgende:
Jaguar kan wel weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |