quote:Bush en Armstrong samen op de fiets
Lance Armstrong en president George W. Bush gaan komend weekend samen een rondje fietsen. De president heeft de zevenvoudige winnaar van de Tour de France uitgenodigd voor een bezoek op zijn Ranch in Texas, waar Bush momenteel vakantie viert.
Armstrong vertelde op de televisiezender ABC, dat de president het joggen wegens een knieblessure gedwongen moest verruilen voor een mountainbike. Armstrong: "Mensen vragen zich af waarom hij zolang op de ranch blijft, maar dat komt waarschijnlijk door de mooie moutainbikepaden daar. Ik ken mensen die al met hem hebben gefietst en ik kan je zeggen dat hij er absoluut voor gaat."
"Unavailable"quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:41 schreef Drugshond het volgende:
[...]
- Poging 2 -quote:[Review - PC Gamespot]
Of special note is the game's soundtrack. A mix of slightly skewed techno and oddball trance, virtually every track is memorable and strangely appropriate. This is the rare game that may inspire you to shut off the sound effects so that you can enjoy the music.
Hij's idd vrij ehm.. apart.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:57 schreef Drugshond het volgende:
Nu doet ie het wel...... Ik verzend de mail naar mezelf. Maar als de mailbox vol zit gebeurd er ook niks.
Maar is het slecht ?!?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:32 schreef sizzler het volgende:
Hij's idd vrij ehm.. apart.
En dat vinden een hoop Amerikanen gaaf joh!quote:
Het zou fijn zijn als we talpa zo snel mogelijk konden vergeten hequote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:47 schreef pberends het volgende:
Ahhhh, Beautje scoort nog maar 260k kijkers met NSE op Talpa. Wat zielig. Zullen ze overheidssubsidie aan moeten vragen om te overleven?
en zelfs dat hebben ze niet in de vingersquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:30 schreef MrX1982 het volgende:
Talpa scoort alleen met voetbal naar de rest kijkt niemand.
Aflopende zaak
Hoeveel kijkers had RTL Boulevard? Ik denk dat je de zender wat meer tijd moet geven, je kan niet in een week oordelen over de resultaten.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:47 schreef pberends het volgende:
Ahhhh, Beautje scoort nog maar 260k kijkers met NSE op Talpa. Wat zielig. Zullen ze overheidssubsidie aan moeten vragen om te overleven?
als je bobsponge squarepants mist, die zat volgens mij op die zender. Wie mist het?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:24 schreef MrX1982 het volgende:
Sex in the city
Ik heb overigens nog geen seconde naar Talpa gekeken. Ik vraag me af of het wel op mijn tv zit![]()
Oooh Spongebob. Dat kijk ik toch niet meer. Alle afleveringen al 20 keer gezienquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:28 schreef Tafkahs het volgende:
als je bobsponge squarepants mist, die zat volgens mij op die zender. Wie mist het?
Spongebobquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Oooh Spongebob. Dat kijk ik toch niet meer. Alle afleveringen al 20 keer gezien
Commercie-basher!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:30 schreef MrX1982 het volgende:
Talpa scoort alleen met voetbal naar de rest kijkt niemand.
Aflopende zaak
Talpa adeptquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:48 schreef Sidekick het volgende:
Commercie-basher!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |