Neuh, de ONM-tournaments lopen nooit zo goed. Zitten pas op pagina 2 dus we gaan gewoon vrolijk verder in hetzelfde topic.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:05 schreef Copycat het volgende:
Kan sowieso op slot toch?
Toch geen TT-changequote:
Neeuh... laat het maar zo joh... tenzij jij vindt dat het echt moetquote:
quote:Op maandag 19 september 2005 21:34 schreef Lu_uK het volgende:
Zou een mod de TT kunnen veranderen in ExpeditieRobinson #6:john, en nog iets ergs er achter
Ik zie nu dat het een haattopic is en geen ER#6 topicquote:Op maandag 19 september 2005 23:01 schreef Svensational het volgende:
ER2005: Kots hier op John moet dicht. Waarom?
[ER2005] Maxime-haattopic is toch ook gewoon nog open
Nee, want dan gaat iedereen dáár zeuren dat ze m'n tieten willen zien. Dat hou ik toch liever centraal in een occasional r&p sc topicquote:
Ik zal eens een kijkje gaan nemenquote:Maar goed, dan maar hier: stemmûh!!!!
Ziet er goed uit, zie het nu pas voor het eerst.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:07 schreef BVO het volgende:
Ik wilde iets in de SHO-Wiki zetten (de gehouden tournaments hier, zie http://wiki.fok.nl/index.php/SHO-tournaments ) maar toen bleek er dus nog geen apart SHO-deel te zijn.. Is dat niet handig?? Voor die tournaments dus, SC-OP, andere OP's...
Moest dit even copy/pasten:
[..]
Au!quote:Op zondag 25 september 2005 22:53 schreef Duiveltja het volgende:
Ik por Cc ff
quote:Op maandag 26 september 2005 08:51 schreef PeRi het volgende:
Diuveltja vozelt achter mijn rug om met CC?![]()
![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 23:46 schreef BVO het volgende:
Duiveltjka
quote:Op maandag 26 september 2005 08:51 schreef PeRi het volgende:
Diuveltja
Goede keus, Cc.quote:Op maandag 26 september 2005 08:48 schreef Copycat het volgende:
Een jongen gaat als Bupatih door het leven.
Het staat niet in het juiste forum. Overleden regisseurs komen in FTR.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:33 schreef Tamagotchi het volgende:
Mike, waarom moet Willem vd Sande Bakhuyzen overleden dicht?
Het staat in het juiste forum en was eerder.
Weet je wat? Lamaar.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:34 schreef Mike het volgende:
Het staat niet in het juiste forum. Overleden regisseurs komen in FTR.
Ik zal even kijken of het eerder was en dan open ik 'm wel weer, maar verplaats 'm dan wel naar FTR.
Het staat op behind (zie rechtsboven op www.hind.nl), maar daar moet je je voor registreren, gratis dan.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:02 schreef Copycat het volgende:
Ik heb er niets over gehoord, ga eens checken.
Heb je trouwens een link? Kan niets vinden op hind.nl.
quote:Op kantoor van mijn management vond er een korte persdag plaats.
14:30 - 15:00: Veronica FAQ-you
15:00 - 15:30: Vriendin
15:30 - 16:00: Fok.nl
16:00 - 16:30: Spits
....
Van wie kwamen de vragen dan?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:18 schreef Copycat het volgende:
Het interview was voor een albumreview.
Het interview is door Jerruh afgenomen ivm met de release van Hind's nieuwe album en zijn review daarvan.quote:
Ja, maar dat heeft toch niets met het Forum in het algemeen en SHO in het bijzonder te maken?quote:Op donderdag 29 september 2005 00:56 schreef static het volgende:
Volgens mij moest alles via het o zo kundige PR team wat dit betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |