Dat topicreport heb je net een uurtje geleden geplaatst. Hold your horses, dus.quote:Op zondag 4 september 2005 20:25 schreef Adelante het volgende:
ja hoi, had al een TR gepost of jullie het terra incognita topic enigszins willen aanpassen, maar misschien moet ik hier eerst een fot van m'n lul posten, zodat het sneller gaat? B_)bedankt dames
Hmmm....blijkbaar is mijn sig niet duidelijk genoeg.quote:Op zondag 4 september 2005 20:25 schreef Adelante het volgende:
ja hoi, had al een TR gepost of jullie het terra incognita topic enigszins willen aanpassen, maar misschien moet ik hier eerst een fot van m'n lul posten, zodat het sneller gaat? B_)bedankt dames
Had ik inderdaad al gedaanquote:Op zondag 4 september 2005 23:14 schreef Duiveltja het volgende:
OP aangepast, het veranderen van de titel...
quote:Op woensdag 7 september 2005 14:00 schreef coz het volgende:
jup , maak er alvast maar artikelen voor
voeg dan toe in het artikel (voor sho dus) [[Categorie:SHO]]
de werkwijze die Slarioux aan wil houden is dat de mods het zelf opzetten
maar ik zou zeggen , laat de mods bedenken welke artikelen in ieder geval erbij moeten
en bedenken welke info er op de hoofdpagina moet komen, en die info alvast uitwerken plus die artikelen geheel of gedeeltelijk maken.
dan ben ik wel bereid om met hun de hoofdpagina te maken (ik weet ondertussen feilloos de structuur en plekken wel ) (in eerste instantie op een overleg pagina van een van de mods ,totdat het klaar is) . en ben de minste niet , wil hen ook wel eea uitleggen over het systeem .. allemaal het wiel opnieuw uitvinden lijkt mij iig geen zinnige bezigheid
als dan de hoofdpagina klaar is en 'online' gezet wordt dan moet alleen Slarioux hem nog even toevoegen aan de linker balk
als het goed is hebben jullie dan als users ook nog wat extra content gemaakt, en komen die er netjes bij te staan ( door die [[Categorie:SHO]])
(copy dit even naar de SHO feedback als je wilt, ben nu zelf eigenlijk druk, maar kan het niet laten om af en toe even te spieken op fok![]()
![]()
en laat een van hen dan even contact opnemen met mij ofzo )
![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 19:42 schreef Euc- het volgende:
De "gasten" zijn ingehuurd, is al een tijdje bekend.Gordon Ramsay: gedonder in de keuken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb de hele serie al gezien
Kloterig gespoiler.
[ Bericht 5% gewijzigd door Copycat op 08-09-2005 08:50:34 (Spoilertags toegevoegd) ]Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Bannen. Personen die het plezier voor anderen zo verpesten moeten aan de galg gehangen worden.quote:Op donderdag 8 september 2005 08:51 schreef Copycat het volgende:
Gezien, getagt, gewaarschuwd.
Jij bent goedquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, hij klopt zo toch?
Neuh, de ONM-tournaments lopen nooit zo goed. Zitten pas op pagina 2 dus we gaan gewoon vrolijk verder in hetzelfde topic.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:05 schreef Copycat het volgende:
Kan sowieso op slot toch?
Toch geen TT-changequote:
Neeuh... laat het maar zo joh... tenzij jij vindt dat het echt moetquote:
quote:Op maandag 19 september 2005 21:34 schreef Lu_uK het volgende:
Zou een mod de TT kunnen veranderen in ExpeditieRobinson #6:john, en nog iets ergs er achter
Ik zie nu dat het een haattopic is en geen ER#6 topicquote:Op maandag 19 september 2005 23:01 schreef Svensational het volgende:
ER2005: Kots hier op John moet dicht. Waarom?
[ER2005] Maxime-haattopic is toch ook gewoon nog open
Nee, want dan gaat iedereen dáár zeuren dat ze m'n tieten willen zien. Dat hou ik toch liever centraal in een occasional r&p sc topicquote:
Ik zal eens een kijkje gaan nemenquote:Maar goed, dan maar hier: stemmûh!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |