quote:Hiddink kijkt naar alternatieven Kalou
Hoewel Hiddink de deur niet wil sluiten voor Kalou, zolang de transfermarkt open is, liet de technisch directeur van PSV in het programma Studio Voetbal weten dat het verhaal Kalou nu niet meer speelt bij PSV. Aangezien Feyenoord in tweede instantie heeft laten weten dat het niet meer in gesprek wil treden met PSV, is het voor Hiddink geen issue meer. Hij is op zoek naar alternatieven. 'Maar dat is moeilijk te realiseren aangezien ik alleen versterking op dat hoge niveau wil. Anders kan je beter spelers de kans geven die op het punt staan door te breken.'
Hiddink liet overigens weten dat er al enige jaren geen sprake meer is van een herenakkoord tussen de topclubs om spelers bij elkaar weg te halen.
wellusquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:03 schreef Neoktheone het volgende:
De avatars staan er niet helemaal mooi recht in...
Nu je het zegt, zie ik het ookquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:04 schreef Spideyman het volgende:
[..]
wellus![]()
waarom ziet niemand dat nou gelijk voor de eerste keer goed![]()
Met een beetje fantasie zie je er PSV in staan
Wellicht dat Piet de Visser nog wat Zuid-Amerikaans talent kan aanbrengen. Nederland en Europa zijn zo goed als uitverkocht, Hiddink heeft al 3 jeugdspelers bij de selectie gevoegd, tja dan moet je toch maar weer ver buiten de landsgrenzen gaan zoeken.quote:
Ik zag het.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:04 schreef Spideyman het volgende:
[..]
wellus![]()
Verrekquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:04 schreef Spideyman het volgende:
[..]
wellus![]()
Zapper en ?quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zag het.
Mooi staaltje huisvlijt.
Wel grappig dat er 3 niet-psv'ers in jullie OP plaatje staan.
quote:'Porto verhuurt PSV'er Leandro aan São Paulo'
São Paulo heeft Leandro do Bomfim gepresenteerd. De huidige nummer achttien van Brazilië huurt de 21-jarige aanvallende middenvelder van FC Porto en bedong een optie tot koop.
'Ik hoop zo snel mogelijk klaar te zijn om te spelen. São Paulo verkeert na het winnen van de Libertadores niet in een goede fase. Het is belangrijk dat we weer gaan winnen', liet de voormalige jeugdinternational weten.
Leandro slaagde er bij Porto niet in zich in beeld te spelen bij coach Co Adriaanse. Hij was een van de spelers die afviel nadat Adriaanse de selectie van 31 tot 25 spelers terugbracht. Bij São Paulo krijgt hij rugnummer 45 en hij zal als Bomfim door het leven gaan.
De vraag is hoe PSV tegenover de 'transfer' staat. De Eindhovenaren claimen dat Leandro nog altijd onder contract staat bij PSV en zijn verwikkeld in een juridische strijd om hun gelijk te krijgen.
Oh dat plaatje, ik dacht dat "PSV" plaatje met die icons.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:22 schreef methodmich het volgende:
Park, Van Bommel en Cultheld.
Cultheld is wel een psv'er. Nee, Park, v. Bommel en Alex, want die is ook niet van psv natuurlijk.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:22 schreef methodmich het volgende:
Park, Van Bommel en Cultheld.
Vogel staat er ook bijquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Cultheld is wel een psv'er. Nee, Park, v. Bommel en Alex, want die is ook niet van psv natuurlijk.
Ja, maar die viel toch al niet op.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:25 schreef methodmich het volgende:
Vogel staat er toch ook?
Die valt nooit op. Zelfs zijn snelle vertrek tijdens het Kaiserslautern-incident is vrijwel iedereen ontgaan.quote:
Sinds dat jij hier bent is Fok! er alleen maar beter op geworden,quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:19 schreef cultheld het volgende:
Zapper en ?
Die is niet van eend, toch?quote:
Hij wil zelf ook weg dus..quote:Lee stuurt op op vertrek naar Premiership
15/8/2005 21:59
EXCLUSIEF - Young-Pyo Lee heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar Engeland. De Zuid-Koreaanse linksbach van PSV vindt het 'tijd om ergens anders te spelen' en hoopt net als Ji-Sung Park op een grote club in het Premiership.
Lee's zaakwaarnemer is druk bezig hem onder te brengen en hoopt nog deze week zaken te kunnen doen. De 28-jarige international ziet het Premiership als een stap omhoog en wil weg uit Eindhoven. PSV weigert vooralsnog mee te werken aan het vertrek van weer een belangrijke speler.
Niet zo stoken Daggla, lijkt me best een logische reactie als je ziet hoe de club er nu voorstaatquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij wil zelf ook weg dus..
Kijken of jullie nu net zo reageren als in de zaak Kalou, mocht psv hem niet willen laten gaan..
Geldt eigenlijk ook voor het elftalquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:04 schreef Spideyman het volgende:
Stoken?quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:28 schreef knep het volgende:
[..]
Niet zo stoken Daggla, lijkt me best een logische reactie als je ziet hoe de club er nu voorstaat.
Nee, f'noord staat er lekker voorquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:28 schreef knep het volgende:
[..]
Niet zo stoken Daggla, lijkt me best een logische reactie als je ziet hoe de club er nu voorstaat.
'Sommige PSVers ' tja je hebt er tussen zitten...quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Stoken?.
Sorry hoor, maar ik zie geen verschil met de zaak van Kalou. Toen vonden sommige psvers ook dat f'noord geen recht van spreken had. Kalou is minstens zo belangrijk voor f'noord.
Ben gewoon benieuwd of mensen als The_M nu ook vinden dat Lee alle recht heeft om weg te gaan....
Die club is niet afhankelijk van een meneer die zijn job als een part time functie ziet.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, f'noord staat er lekker voor.
Hij heeft toch ook een minimum transfersom?quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij heeft een contract waar hij zich aan moet houden.
Geld ook voor Kalou.
Clubs mogen aan spelers trekken , maar als club nee zegt dan heb je gewoon pech.
Gedeelde eerste plek met AZ, laat ze nou FF genietenquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, f'noord staat er lekker voor.
Denk je?quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Lee zie ik wel gemotiveerd blijven.
In de voorbereiding en tegen Heracles heeft lee het toch goed gedaan.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:38 schreef knep het volgende:
[..]
Denk je?
Ik denk dat een speler dan gewoon niet meer 100% functioneert, gewoon ergens iets in het koppie.
Toen was er nog niet sprake van een echte concrete weigering van PSV op een bod van een club.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In de voorbereiding en tegen Heracles heeft lee het toch goed gedaan.
En hij is echt niet iemand die gewoon zijn hoofd laat hangen.
Als hij zegt "f'noord is mijn club" dan verandert dat ook vrij snel hoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:42 schreef knep het volgende:
[..]
Toen was er nog niet sprake van een echte concrete weigering van PSV op een bod van een club.
Maar goed we zullen zien en daarnaast schelden de supporters van PSV hem waarschijnlijk niet verrot als hij zegt dat hij zeker weg wil.
Da's waarquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als hij zegt "f'noord is mijn club" dan verandert dat ook vrij snel hoor.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:17 schreef Suijk het volgende:
Het mooiste is natuurlijk als Lee op 30 augustus wordt verkocht, dat er dan een veel te dure paniekaankoop wordt gedaan die een dag later medisch wordt afgekeurd.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:34 schreef Zapper het volgende:
[..]
Sinds dat jij hier bent is Fok! er alleen maar beter op geworden,
het grootste bewijs daarvoor staat hieronder:
[afbeelding]
en dan? raken we weer breedte kwijtquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zeg de Argentijn als linksback anders
Hoho, je kunt veel zeggen over PSV, maar aan jullie medische staf kunnen we niet tippen...quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:17 schreef Suijk het volgende:
Het mooiste is natuurlijk als Lee op 30 augustus wordt verkocht, dat er dan een veel te dure paniekaankoop wordt gedaan die een dag later medisch wordt afgekeurd.
Coco was goed in CM, dus laat maarquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Franceco Coco wil volgens mij wel.
Als je hem kunt huren zeg ik ja.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Franceco Coco wil volgens mij wel.
dat kan ajax alleenquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:17 schreef Suijk het volgende:
Dit ben ik op zich wel met je eens hoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Stoken?.
Sorry hoor, maar ik zie geen verschil met de zaak van Kalou. Toen vonden sommige psvers ook dat f'noord geen recht van spreken had. Kalou is minstens zo belangrijk voor f'noord.
Ben gewoon benieuwd of mensen als The_M nu ook vinden dat Lee alle recht heeft om weg te gaan....
Neej, dat Kalou niet gaat komen, lijkt me inmiddels wel duidelijk. Ik hoop dat ze nu idd Koné aan weten te trekken. Die speelde zaterdag erg goed... Maar ze moeten nog wel geld overhouden voor een vervanger van Park en wellicht Lee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:33 schreef DaYwALKuR het volgende:
PSV weer geinteresseerd in Kone van Roda JC volgens het LD vanmorgendus waarschijnlijk geen Kalou?
Kone moet rond 8milj kosten, vrij duur dusquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:46 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Neej, dat Kalou niet gaat komen, lijkt me inmiddels wel duidelijk. Ik hoop dat ze nu idd Koné aan weten te trekken. Die speelde zaterdag erg goed... Maar ze moeten nog wel geld overhouden voor een vervanger van Park en wellicht Lee.
Als Kone komt zal hij inderdaad als opvolger van Park gehaald worden ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:45 schreef Djekko het volgende:
Wordt Koné niet gezien als vervanger van Park dan? Voor de kwaliteit van Koné moet je het niet laten, integendeel. Maar de prijs zal ook hier een probleem vormen denk ik.
Jawel hoor, ik dacht eerst ook van niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:53 schreef Bobu het volgende:
Wegens intertoto-wedstrijden niet speelgerechtigd voor de CL. Zal ook zeker meespelen.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:38 schreef Dylan Dog het volgende:
Ben al gaan spitten PyTh: goed nieuws voor ons, slecht voor Roda JC-fans.
Koné mag wel Europees spelen. De regels van de UEFA bepalen namelijk dat je niet voor twee clubs uit mag komen in dezelfde competitie, maar de eerste drie rondes van de UEFA Intertoto Cup vormen een uitzondering. Dit is 100% zeker (zie Artikel VIII, lid 15.07).
Spelers mogen na 1 februari 2006 weer Europees spelen voor een andere club, zolang dat maar gebeurt in een andere competitie: speel je metje club Champions League, wordt je getransfereerd en kom je bij een club die OOK CL speelt, heb je pech. Speelt die club UEFA Cup, dan mag het wel.
Ow, ik dacht dat Koné een echte spits was. En 8 miljoen vind ik niet te veel voor een speler als Koné, die over een jaar of twee het dubbele op zal brengen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:53 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als Kone komt zal hij inderdaad als opvolger van Park gehaald worden ja.
Denk dat hij zo rond de 8 miljoen euro zal moeten kosten.
quote:Koné midden in transfercarrousel
16 augustus 2005, 10:51
Door: Jelmer Geerds
Arouna Koné is een speelbal geworden van verschillende clubs die op zoek zijn naar een nieuwe aanvalsleider. Benfica en PSV loeren op de Roda-spits, die volgens zijn zaakwaarnemer waarschijnlijk in Kerkrade blijft.
"Ik heb met Benfica gesproken, maar die club heeft geen geld om hem aan te trekken, dus Benfica is geen optie meer", liet Serge Trimpont, zaakwaarnemer van de Ivoriaan weten aan het AD.
"Na het tekenen van het nieuwe contract is er ook afgesproken dat Kone pas na het seizoen ´05 / ´06 zou vertrekken. Na dit seizoen is het voor zijn carriere het best wanneer hij naar een grotere club gaat. Hoewel dat niet zijn intentie is, kan dat natuurlijk ook sneller. Maar dan moet Roda er ook beter van worden. En mocht een club hem willen, dan moeten ze zich op korte termijn melden. Een transfer op het laatste moment gebeurt niet", denkt Trimpont.
De Gelderlander kent een andere lezing en meldt dat PSV haar vizier heeft gericht op Koné. Na de mislukte poging om Salomon Kalou los te weken uit Rotterdam, gaan de Eindhovenaren het proberen bij Nol Hendriks, technisch bestuurslid bij Roda JC.
Vorige zomer ketste een transfer naar Ajax af nadat bij de medische keuring een hartafwijking werd geconstateerd. Het bleek volgens Roda te gaan om een vergroot sporthart. In het verleden speelde Koné ook voor het Belgische Lierse SK.
In datzelfde bericht staat dat PSV Kalou nog altijd volgt, dus dat lijkt me nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:33 schreef DaYwALKuR het volgende:
dus waarschijnlijk geen Kalou?
Roda vroeg vorig jaar nog 8 miljoen. Inmiddels heeft Koné zijn contract verlengd en vraagt Roda waarschijnlijk nog meer...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:09 schreef Zapper het volgende:
[..]
In datzelfde bericht staat dat PSV Kalou nog altijd volgt, dus dat lijkt me niet
Koné zou wel erg leuk zijn, de vraagprijs zal hetzelfde zijn als het laatste bod op Kalou, dus geen probleem?
terechtquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:19 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Roda vroeg vorig jaar nog 8 miljoen. Inmiddels heeft Koné zijn contract verlengd en vraagt Roda waarschijnlijk nog meer...![]()
8 miljoen is erg veel voor een speler van Roda JC, en al helemaal omdat er door zijn hartproblemen een klein risico aan Kone blijkt te zitten. Het lijkt me een zeer goede optie om Kone te halen, in de positie van Park kan hij namelijk goed uit de voeten denk ik. Als Lee dan ook nog blijft heb ik er wel weer vertrouwen in:quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:19 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Roda vroeg vorig jaar nog 8 miljoen. Inmiddels heeft Koné zijn contract verlengd en vraagt Roda waarschijnlijk nog meer...![]()
Als echte spits scoort die niet zoveel...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:57 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat Koné een echte spits was. En 8 miljoen vind ik niet te veel voor een speler als Koné, die over een jaar of twee het dubbele op zal brengen.
Kan je beter Barreto halen voordat hij naar Feyenoord vertrekt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:03 schreef ASSpirine het volgende:
Zie hier
http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/17315
onze verbindingsman![]()
Geldt inmiddels ook voor Kalouquote:Dit ben ik op zich wel met je eens hoor Er zijn echter wel een paar verschillen te noemen:
-Het seizoen is al begonnen, je laat nu wel je team in de steek
Da's leuk en aardig, maar de Spurs spelen wel Premier League, en dat is een hele grote positieverbetering. Bovendien vermoed ik dat de Spurs qua begroting en dus ook qua salaris rondjes loopt om PSVquote:-Het moet wel om positieverbetering gaan, want in de media worden de Spurs genoemd en die spelen nog niet eens UC voetbal
Nee, Lee is slimmer, maar de berichten dat hij weg zou willen naar een Engelse club worden nu toch wel nadrukkelijker. De situatie is derhalve precies hetzelfde. De speler wil weg, maar heeft nog een contract. Er is sprake van een sportieve en financiele positieverbetering. Nu is het wachten op de concrete interesse, en dan zal PSV het goede voorbeeld moeten geven, mochten ze zichelf en hun belangstelling in Kalou echt serieus nemen.quote:-Lee heeft niet openlijk voor de camera's gezegd dat hij weg wilt bij PSV en heeft ook niet een club genoemd waar hij perse heen wilt
Dat Feyenoord Barreto overneemt hoef je niet bang voor te zijn. Die is niet te betalen voor ze.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:10 schreef PirE het volgende:
[..]
Kan je beter Barreto halen voordat hij naar Feyenoord vertrekt.![]()
Wat maakt dat nou weer uitquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:49 schreef The_M het volgende:
[..]
8 miljoen is erg veel voor een speler van Roda JC
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:31 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou weer uit
Kwaliteit bepaalt zijn waarde, niet de club waar hij vandaan komt...
Dan moeten ze zeker eerst Kalou verkopenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:24 schreef twi het volgende:
[..]
Dat Feyenoord Barreto overneemt hoef je niet bang voor te zijn. Die is niet te betalen voor ze.
Eens, het doet er niet toe bij welke club hij speelt. Feit is wel dat hij duur is in het algemeen en ik denk wel duurder dan 8 miljoen...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:31 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou weer uit
Kwaliteit bepaalt zijn waarde, niet de club waar hij vandaan komt...
En dat zal dus ook gebeuren. Als de koper de transfersom van 5 miljoen euro betaalt, is Lee weg als hij dat wil. Dat Guus hem ervan wil overtuigen toch te blijven (spelen van CL/Europees voetbal is een troef) is zijn goed recht, maar als men betaalt, gaat ie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:23 schreef twi het volgende:
Nu is het wachten op de concrete interesse, en dan zal PSV het goede voorbeeld moeten geven, mochten ze zichelf en hun belangstelling in Kalou echt serieus nemen.
Filipovic van Roda heb ik ook al gehoord.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Maar goed, gaat Lee weg, dan haal je dus geen vervanger meer in huis, of het moet in Nederland zijn. De nige optie zou dan De Clèr zijn, maar ik vraag me af of die bij PSV zou willen spelen (en of hij weg mag bij AZ).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |