Ow, ik dacht dat Koné een echte spits was. En 8 miljoen vind ik niet te veel voor een speler als Koné, die over een jaar of twee het dubbele op zal brengen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:53 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als Kone komt zal hij inderdaad als opvolger van Park gehaald worden ja.
Denk dat hij zo rond de 8 miljoen euro zal moeten kosten.
quote:Koné midden in transfercarrousel
16 augustus 2005, 10:51
Door: Jelmer Geerds
Arouna Koné is een speelbal geworden van verschillende clubs die op zoek zijn naar een nieuwe aanvalsleider. Benfica en PSV loeren op de Roda-spits, die volgens zijn zaakwaarnemer waarschijnlijk in Kerkrade blijft.
"Ik heb met Benfica gesproken, maar die club heeft geen geld om hem aan te trekken, dus Benfica is geen optie meer", liet Serge Trimpont, zaakwaarnemer van de Ivoriaan weten aan het AD.
"Na het tekenen van het nieuwe contract is er ook afgesproken dat Kone pas na het seizoen ´05 / ´06 zou vertrekken. Na dit seizoen is het voor zijn carriere het best wanneer hij naar een grotere club gaat. Hoewel dat niet zijn intentie is, kan dat natuurlijk ook sneller. Maar dan moet Roda er ook beter van worden. En mocht een club hem willen, dan moeten ze zich op korte termijn melden. Een transfer op het laatste moment gebeurt niet", denkt Trimpont.
De Gelderlander kent een andere lezing en meldt dat PSV haar vizier heeft gericht op Koné. Na de mislukte poging om Salomon Kalou los te weken uit Rotterdam, gaan de Eindhovenaren het proberen bij Nol Hendriks, technisch bestuurslid bij Roda JC.
Vorige zomer ketste een transfer naar Ajax af nadat bij de medische keuring een hartafwijking werd geconstateerd. Het bleek volgens Roda te gaan om een vergroot sporthart. In het verleden speelde Koné ook voor het Belgische Lierse SK.
In datzelfde bericht staat dat PSV Kalou nog altijd volgt, dus dat lijkt me nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:33 schreef DaYwALKuR het volgende:
dus waarschijnlijk geen Kalou?
Roda vroeg vorig jaar nog 8 miljoen. Inmiddels heeft Koné zijn contract verlengd en vraagt Roda waarschijnlijk nog meer...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:09 schreef Zapper het volgende:
[..]
In datzelfde bericht staat dat PSV Kalou nog altijd volgt, dus dat lijkt me niet
Koné zou wel erg leuk zijn, de vraagprijs zal hetzelfde zijn als het laatste bod op Kalou, dus geen probleem?
terechtquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:19 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Roda vroeg vorig jaar nog 8 miljoen. Inmiddels heeft Koné zijn contract verlengd en vraagt Roda waarschijnlijk nog meer...![]()
8 miljoen is erg veel voor een speler van Roda JC, en al helemaal omdat er door zijn hartproblemen een klein risico aan Kone blijkt te zitten. Het lijkt me een zeer goede optie om Kone te halen, in de positie van Park kan hij namelijk goed uit de voeten denk ik. Als Lee dan ook nog blijft heb ik er wel weer vertrouwen in:quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:19 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Roda vroeg vorig jaar nog 8 miljoen. Inmiddels heeft Koné zijn contract verlengd en vraagt Roda waarschijnlijk nog meer...![]()
Als echte spits scoort die niet zoveel...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:57 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat Koné een echte spits was. En 8 miljoen vind ik niet te veel voor een speler als Koné, die over een jaar of twee het dubbele op zal brengen.
Kan je beter Barreto halen voordat hij naar Feyenoord vertrekt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:03 schreef ASSpirine het volgende:
Zie hier
http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/17315
onze verbindingsman![]()
Geldt inmiddels ook voor Kalouquote:Dit ben ik op zich wel met je eens hoor Er zijn echter wel een paar verschillen te noemen:
-Het seizoen is al begonnen, je laat nu wel je team in de steek
Da's leuk en aardig, maar de Spurs spelen wel Premier League, en dat is een hele grote positieverbetering. Bovendien vermoed ik dat de Spurs qua begroting en dus ook qua salaris rondjes loopt om PSVquote:-Het moet wel om positieverbetering gaan, want in de media worden de Spurs genoemd en die spelen nog niet eens UC voetbal
Nee, Lee is slimmer, maar de berichten dat hij weg zou willen naar een Engelse club worden nu toch wel nadrukkelijker. De situatie is derhalve precies hetzelfde. De speler wil weg, maar heeft nog een contract. Er is sprake van een sportieve en financiele positieverbetering. Nu is het wachten op de concrete interesse, en dan zal PSV het goede voorbeeld moeten geven, mochten ze zichelf en hun belangstelling in Kalou echt serieus nemen.quote:-Lee heeft niet openlijk voor de camera's gezegd dat hij weg wilt bij PSV en heeft ook niet een club genoemd waar hij perse heen wilt
Dat Feyenoord Barreto overneemt hoef je niet bang voor te zijn. Die is niet te betalen voor ze.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:10 schreef PirE het volgende:
[..]
Kan je beter Barreto halen voordat hij naar Feyenoord vertrekt.![]()
Wat maakt dat nou weer uitquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:49 schreef The_M het volgende:
[..]
8 miljoen is erg veel voor een speler van Roda JC
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:31 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou weer uit
Kwaliteit bepaalt zijn waarde, niet de club waar hij vandaan komt...
Dan moeten ze zeker eerst Kalou verkopenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:24 schreef twi het volgende:
[..]
Dat Feyenoord Barreto overneemt hoef je niet bang voor te zijn. Die is niet te betalen voor ze.
Eens, het doet er niet toe bij welke club hij speelt. Feit is wel dat hij duur is in het algemeen en ik denk wel duurder dan 8 miljoen...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:31 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou weer uit
Kwaliteit bepaalt zijn waarde, niet de club waar hij vandaan komt...
En dat zal dus ook gebeuren. Als de koper de transfersom van 5 miljoen euro betaalt, is Lee weg als hij dat wil. Dat Guus hem ervan wil overtuigen toch te blijven (spelen van CL/Europees voetbal is een troef) is zijn goed recht, maar als men betaalt, gaat ie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:23 schreef twi het volgende:
Nu is het wachten op de concrete interesse, en dan zal PSV het goede voorbeeld moeten geven, mochten ze zichelf en hun belangstelling in Kalou echt serieus nemen.
Filipovic van Roda heb ik ook al gehoord.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Maar goed, gaat Lee weg, dan haal je dus geen vervanger meer in huis, of het moet in Nederland zijn. De nige optie zou dan De Clèr zijn, maar ik vraag me af of die bij PSV zou willen spelen (en of hij weg mag bij AZ).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |