Hij wil zelf ook weg dus..quote:Lee stuurt op op vertrek naar Premiership
15/8/2005 21:59
EXCLUSIEF - Young-Pyo Lee heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar Engeland. De Zuid-Koreaanse linksbach van PSV vindt het 'tijd om ergens anders te spelen' en hoopt net als Ji-Sung Park op een grote club in het Premiership.
Lee's zaakwaarnemer is druk bezig hem onder te brengen en hoopt nog deze week zaken te kunnen doen. De 28-jarige international ziet het Premiership als een stap omhoog en wil weg uit Eindhoven. PSV weigert vooralsnog mee te werken aan het vertrek van weer een belangrijke speler.
Niet zo stoken Daggla, lijkt me best een logische reactie als je ziet hoe de club er nu voorstaatquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij wil zelf ook weg dus..
Kijken of jullie nu net zo reageren als in de zaak Kalou, mocht psv hem niet willen laten gaan..
Geldt eigenlijk ook voor het elftalquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:04 schreef Spideyman het volgende:
Met een beetje fantasie zie je er PSV in staan
Stoken?quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:28 schreef knep het volgende:
[..]
Niet zo stoken Daggla, lijkt me best een logische reactie als je ziet hoe de club er nu voorstaat.
Nee, f'noord staat er lekker voorquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:28 schreef knep het volgende:
[..]
Niet zo stoken Daggla, lijkt me best een logische reactie als je ziet hoe de club er nu voorstaat.
'Sommige PSVers ' tja je hebt er tussen zitten...quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Stoken?.
Sorry hoor, maar ik zie geen verschil met de zaak van Kalou. Toen vonden sommige psvers ook dat f'noord geen recht van spreken had. Kalou is minstens zo belangrijk voor f'noord.
Ben gewoon benieuwd of mensen als The_M nu ook vinden dat Lee alle recht heeft om weg te gaan....
Die club is niet afhankelijk van een meneer die zijn job als een part time functie ziet.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, f'noord staat er lekker voor.
Hij heeft toch ook een minimum transfersom?quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij heeft een contract waar hij zich aan moet houden.
Geld ook voor Kalou.
Clubs mogen aan spelers trekken , maar als club nee zegt dan heb je gewoon pech.
Gedeelde eerste plek met AZ, laat ze nou FF genietenquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, f'noord staat er lekker voor.
Denk je?quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Lee zie ik wel gemotiveerd blijven.
In de voorbereiding en tegen Heracles heeft lee het toch goed gedaan.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:38 schreef knep het volgende:
[..]
Denk je?
Ik denk dat een speler dan gewoon niet meer 100% functioneert, gewoon ergens iets in het koppie.
Toen was er nog niet sprake van een echte concrete weigering van PSV op een bod van een club.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In de voorbereiding en tegen Heracles heeft lee het toch goed gedaan.
En hij is echt niet iemand die gewoon zijn hoofd laat hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |