Dat blijkt ook al uit jouw spelling.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:05 schreef MarkzMan_X het volgende:
Iedere seconde dat ik hier naar kijk gaat er een IQ punt van m'n intellect af.
Ow, dan moet je naar de NCRV kijken.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:05 schreef MarkzMan_X het volgende:
Iedere seconde dat ik hier na kijk gaat er een IQ punt van m'n intellect af.
"het eten" had nog achter 'na' gemoeten!quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:06 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat blijkt ook al uit jouw spelling.![]()
Er is gewoon geen flikker aan.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:08 schreef Remzz het volgende:
Tot nu toe erg rommelig
Tja om dat na 8 minuten al meteen te zeggen....quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:09 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Er is gewoon geen flikker aan.![]()
Er zit wel een flikker bij.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:09 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Er is gewoon geen flikker aan.![]()
Mjah, vond je het tot nu toe leuk?quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:10 schreef Remzz het volgende:
Tja om dat na 8 minuten al meteen te zeggen....
Den Haag Vandaag begint zometeen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:13 schreef MarkzMan_X het volgende:
Een negatief IQ nu....
Ben nu om de pijn te verzachten woorden van Nietzsche aan het reciteren.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Den Haag Vandaag begint zometeen.![]()
Nu vangt ze weer een paar tonquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:26 schreef SteveBallmer het volgende:
Angela had 'maar één week vakantie...'
Tering wat kut voor een werkeloze..![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:26 schreef MissBliss het volgende:
Waar gáát het nou over, zitten ze daar nou gewoon met zn 5-en een beetje te lullen over niks?
Waar heb je 5 presentatoren voor nodig? Of zijn het ook gasten?
Gordon ben ik het met je eens. Maar De Both is nog wel leuk om naar te kijken.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:27 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Nee, De Bot en Gordon.
Om te beginnen.
Welnee man, als ze dat licht wat feller zetten craqueleert haar kop helemaal weg..quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Maar De Both is nog wel leuk om naar te kijken.![]()
Dat is ze ookquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:36 schreef CloudStrife het volgende:
Die Victoria denkt echt dat ze alles is.
zien hoe diaree langzaam opdroogt is nog leuker dan Thuisquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:37 schreef Dementor het volgende:
RTL Boulevard is leuker.
Dat heeft ie al lang gezien.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:39 schreef grunge-metal het volgende:
Totdat John inziet dat dit niks wordt.
Grote kans dat John het zelf niet eens door heeft.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:41 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Dat heeft ie al lang gezien.
Hij zit waarschijnlijk nu met de producent aan de lijn..
Dat verklaart zo'n 80% van de programma'squote:Op maandag 15 augustus 2005 18:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Grote kans dat John het zelf niet eens door heeft.
Dacht je dat hij de eerste aflevering van Thuis niet ging bekijken?quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:42 schreef Dementor het volgende:
Grote kans dat John het zelf niet eens door heeft.
Ja, je ziet ze echt denken 'ah, nu lachen!'quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:43 schreef grunge-metal het volgende:
Haha, wat is Gordon toch grappig. Lachen!
Ja, dacht het wel.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:43 schreef SteveBallmer het volgende:
(Is het trouwens live?)
Idd, leek me ook al.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:44 schreef Cool_Runner het volgende:
Jensen zei het vanmiddag al, hij had gelijk.
Hij bekijkt het hoe dan ook en bemoeit zich er flink mee, ga daar maar van uit.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:44 schreef Xrenity het volgende:
Ja, dacht het wel.
/edit
ah hij zegt het net.
kostelijkquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:46 schreef MarkzMan_X het volgende:
Vannacht wordt het donker.
Bwahahahahahhaah.
En zij ook helemaal dubbelquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:46 schreef MarkzMan_X het volgende:
Bwahahahahahhaah.
Hoogstwaarschijnlijk is dat zelfs een primeur voor de gemiddelde Talpa-kijker.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:46 schreef MarkzMan_X het volgende:
Bwahahahahahhaah.
Ja ik heb hier een waarschuwende functie!quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:46 schreef Xrenity het volgende:
[..]
En zij ook helemaal dubbel
Ook leuk dat ik die opmerking van je al las voor ik het zag via de stream
Het was wel het hoogtepunt tot nu toe, maar fantastisch niet echt.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het weerbericht is dan wel weer fantastisch
Wat dacht je van Aperativo dat vroeger op RTL4 werd uitgezonden.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:52 schreef SteveBallmer het volgende:
Dit is nog slechter dan de 1e aflevering van de Vijf uur show.
Of Koffietijd for that mather..![]()
Volgensmij was dat de gedachten van iedereenquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:53 schreef Cool_Runner het volgende:
"biertjes pakken. Ja, daar had ze het druk mee''
Via Talpa.tv werkt het wel.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Gaan ze reactie's voorlezen van mensen die gereageerd hebben via oa. een site die niet eens werkt(Talpathuis.tv ofzoiets).
Programma gaat echt nergens over.
Uh uh.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:53 schreef Cool_Runner het volgende:
Gooise kuthoer
Nee, dat meisje zei iets heel herkenbaars voor iemand die een familielid is verloren.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:54 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Volgensmij was dat de gedachten van iedereen![]()
Komt Froukje met haar 'Waarom alleen maar vrouwen?'quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze halen alles uit de kast. Nu proberen ze zelfs Bridget erin te betrekken in de hoop dat de niveau van het programma stijgt.
Nah, voor het niveau helpt dat niet echt hoor..quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Nu proberen ze zelfs Bridget erin te betrekken in de hoop dat de niveau van het programma stijgt.
Daarmee houd je kijkers vastquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Op naar NSE ja, kijken hoe dat gaat bevallen!
(Wow, géén reclame!)
Why am I not surprisedquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:57 schreef BVO het volgende:
Ik vind het eerlijk waar een leuk programma.
Wat was er dan zo slecht aan?!quote:
Naja, ik vond het niks, zie pagina 2quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat was er dan zo slecht aan?!.
Ik heb zelfs nog meerde malen moeten lachen..
Gordon was leuk, Victoria is altijd leuk en Froukje is ook nooit verkeerd om naar te kijken..
Wordt dagelijkse voor mij, dit programma..
Hahaha.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:06 schreef BVO het volgende:
Gordon was leuk, Victoria is altijd leuk
Claudia de Breij (Werk)quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:21 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Hahaha.
(godverdomme, zuurstof!!)
Nee, ik ben geen homo maar Victoria is werkelijk de meest smerige, kleine, hoerige, domme, schijtbakkerige Oekraïne-promotor die ik ken.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:23 schreef BVO het volgende:
En als je Victoria niet leuk vindt ben je homo..
eens.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:38 schreef mark_03 het volgende:
Vond Gordon gister wel leuk. Maar de rest was
. Rommelig, te veel, gemaakt sfeertje. Misschien moet het nog komen... ik ga vanavond i.e.g. weer kijken
.
Top of the Pops-publiek.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:35 schreef Cracka-ass het volgende:
Dan gaan van die bordjes "extase/applause" branden.
5 presentatoren! Victoria Koblenko is er ook een van, alleen elke dag is er eentje niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Top of the Pops-publiek.
Maar inderdaad, waar gaat het programma over? Over die 4 presentatoren ofzo?
Toyboysquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:46 schreef BVO het volgende:
[..]
5 presentatoren! Victoria Koblenko is er ook een van, alleen elke dag is er eentje niet..
Ik weet ook niet precies waar het nu over gaat, maar ik vind het wel vermakelijk..
Ik heb een nieuwtje voor BMH: Je moet eerst kijken om te kunnen oordelen, en dan hoor je nog zo'n programma de kans te geven, dus een tweede keer kijken, derde keer, en bla bla bla....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:45 schreef BMH het volgende:
Ik heb een nieuwtje voor zeikend fok!: je hoeft niet te kijken.
Ze doen dit in Amerika al jarenlang en guess what het werkt je blijft immers kijken hequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:50 schreef Cracka-ass het volgende:
Mijn god, een gaar premiereplaatje analyseren met zn 6-en.![]()
Volgens je eigen theorie: Waarom kijk je het dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:50 schreef BMH het volgende:
Ik vind er zelf ook geen reet aan.
Ik denk toch echt dat je in Nederland niet verder moet gaan als wat Boulevard doet. Nederlanders zijn daar te nuchter voor, dunkt me.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze doen dit in Amerika al jarenlang en guess what het werkt je blijft immers kijken he
Wrong, ik heb allang boulevard aangezet ..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze doen dit in Amerika al jarenlang en guess what het werkt je blijft immers kijken he
Die avatar! Hoe briljantquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:49 schreef Opie het volgende:
Dit programma zou misschien goed werken met mensen die geen blad voor de mond nemen en een uitgesproken mening hebben. Ik zit nu te kijken naar een stelletje ex-soapies en een afgelebberde boterham van de publieke omroep.. Angela Groothuizen als ik mij niet vergis.
De enige die nog een beetje leven in de brouwerij brengt is Gordon, hoe fout hij ook is.
Ik hoorde het ja. Maar ik ben nog wel bereid NSE een kans te geven. Ik heb een zwak voor Beau.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:56 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Die avatar! Hoe briljant
Heb je vanmiddag nog Jensen gehoord over Thuis?
Het lijkt op een mislukt verjaardagsfeestje
Zo true ook
Hij deed het leuk bij boulevard, dat was echt z'n ding. Maar voorderest heb ik hem nog nooit een fatsoenlijk programma zien presenteren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:57 schreef Opie het volgende:
[..]
Ik hoorde het ja. Maar ik ben nog wel bereid NSE een kans te geven. Ik heb een zwak voor Beau.
Ze komt terug ?? He jammer, ik was al blij dat ze weggestemd wasquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:46 schreef BVO het volgende:
[..]
5 presentatoren! Victoria Koblenko is er ook een van, alleen elke dag is er eentje niet..
Ik weet ook niet precies waar het nu over gaat, maar ik vind het wel vermakelijk..
Mja, Jensen kan alleen maar kritiek hebben zonder zelf met succesvolle programma's te komen natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:56 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Die avatar! Hoe briljant
Heb je vanmiddag nog Jensen gehoord over Thuis?
Het lijkt op een mislukt verjaardagsfeestje
Zo true ook
Jensen doet het met Jan ook zooo overdreven. Heerlijk! Gisteren hemelden ze Fons even helemaal opquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Mja, Jensen kan alleen maar kritiek hebben zonder zelf met succesvolle programma's te komen natuurlijk.
Heb je zijn kijkcijfers wel eens bekeken? hij scoort echt niet slecht hoor!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Mja, Jensen kan alleen maar kritiek hebben zonder zelf met succesvolle programma's te komen natuurlijk.
En ook niet meer posten hopelijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:36 schreef pberends het volgende:
Ik vind het maar een vreemd programma. Thuis moet zeker het "thuisgevoel" geven ofzo.
Ik ga niet meer kijken.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is nog erger dan sidekicks bij Evers staat op.
nog teveel...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:24 schreef Hapertje het volgende:
Hmmmm... Thuis 138.000 kijkers, NSE 258.000 en 's-nachts 236.000 kijkers! Johnnie krijgt nu al grijze haren.
Alleen Joling en Gordon hebben een beetje gescoord met 729.000 kijkers! Lieve lust valt wat tegen met 450.000 kijkers en Je Leven In De Steigers scoorde een schamele 288.000 kijkers.
Zonder Bridget was dat zeker de helft geweestquote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:24 schreef Hapertje het volgende:
Je Leven In De Steigers scoorde een schamele 288.000 kijkers.
Gisteren keken de mensen die de programma's nog een 2e kans wilde geven. Vandaag kijkt er geen moer meer.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:24 schreef Hapertje het volgende:
Hmmmm... Thuis 138.000 kijkers, NSE 258.000 en 's-nachts 236.000 kijkers! Johnnie krijgt nu al grijze haren.
Alleen Joling en Gordon hebben een beetje gescoord met 729.000 kijkers! Lieve lust valt wat tegen met 450.000 kijkers en Je Leven In De Steigers scoorde een schamele 288.000 kijkers.
95.000quote:Op donderdag 18 augustus 2005 07:47 schreef Hapertje het volgende:
Voor de volledigheid, de cijfers van woensdag:
Thuis 95.000 (gaat steeds beter met die cijfers!)
NSE 135.000
Je Leven In De Steigers 233.000
American Funniest Home Videos 135.000
Hide And Seek 169.000
Je Leven In De Steigers 146.000
Thuis 192.000
NSE 145.000
Haha, tering....quote:Op donderdag 18 augustus 2005 07:47 schreef Hapertje het volgende:
NSE 135.000
Hide And Seek 169.000
Thuis 192.000
NSE 145.000
95.000, das nog minder dan menig call-tv spelletjequote:Op donderdag 18 augustus 2005 07:47 schreef Hapertje het volgende:
NSE 135.000
Hide And Seek 169.000
Thuis 192.000
NSE 145.000
Weet ik niet hoor. 6 Uur is toch zo rond het avondeten, mensen zitten toch nog ff aan tafel, dan zijn er minder kijkers. 's avonds kijken meer mensen tv.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:07 schreef CloudStrife het volgende:
Wanneer de herhaling het beter doet dan de eerste uitzending, weet je dat het mis zit![]()
Het gaat niet om het cijfer maar om het marktaandeel op dat moment, en dat is dramatisch laag.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:42 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Weet ik niet hoor. 6 Uur is toch zo rond het avondeten, mensen zitten toch nog ff aan tafel, dan zijn er minder kijkers. 's avonds kijken meer mensen tv.
De 5 uur Show en het RTL Nieuws (en ook dat van de NOS) deden het toch behoorlijk goed hoor ondanks dat mensen aan tafel zaten.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:42 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Weet ik niet hoor. 6 Uur is toch zo rond het avondeten, mensen zitten toch nog ff aan tafel, dan zijn er minder kijkers. 's avonds kijken meer mensen tv.
o ja, keek aleen naar aantal kijkersquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Het gaat niet om het cijfer maar om het marktaandeel op dat moment, en dat is dramatisch laag.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:06 schreef Dimmie het volgende:
En zoveel mensen zitten er niet meer aan tafel, tegenwoordig hebben ze allemaal hun bord op schoot (net als hier, we zitten ook alleen maar aan tafel met Kerst en Pasen)
Nee, vind ik niet. Mensen willen beiden kijken en kunnen dat door de herhalingen nu zien. Het is alleen slecht teken dat mensen Thuis in de herhaling willen kijken en niet op als eerste.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:07 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
95.000, das nog minder dan menig call-tv spelletje![]()
Wanneer de herhaling het beter doet dan de eerste uitzending, weet je dat het mis zit![]()
Onzin, mensen kijken er alleen naar als er echt geen fuck anders op is...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet. Mensen willen beiden kijken en kunnen dat door de herhalingen nu zien. Het is alleen slecht teken dat mensen Thuis in de herhaling willen kijken en niet op als eerste.
Is reuze gezellig hoor met je bord op schoot of de tafel bij de bank. Reuze knusquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
. Is toch gezellig, even met z'n allen bij elkaar en een beetje discussieren?
Dat is ook onzin, want als er niks op tv is doen mensen 'm uitquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Onzin, mensen kijken er alleen naar als er echt geen fuck anders op is...
Iets met zuigen, duim, etc.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:07 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
95.000, das nog minder dan menig call-tv spelletje![]()
Whahahahaha.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:58 schreef NoSigar het volgende:
Ik heb nooit meer dan een halve minuut kunnen uitzitten: altijd is er wel iemand in beeld die ik niet mag, en altijd zitten er wel een of twee mensen op de achtergrand zo 'gezellig' door alles heen te lachen: hahahaha, wat zijn we grappig en lekker ongedwongen, bwhahaha, hahaha. Nou volghende onderwerp maar, bhahah: 60 jaar Hiroshima bwhahaha, ja je ziet steeds meer Jappaners, lekker Shushi, bwhahaha.
Hoe voelt het om een IQ van 80 te moeten delen met de rest van de alle kijkers?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:10 schreef BVO het volgende:
Ik vond het weer leuk..
Victoria.. Gordon.
.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoe voelt het om een IQ van 80 te moeten delen met de rest van de alle kijkers?
eensquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:28 schreef mark_03 het volgende:
Vond het vandaag een leuke aflevering... lijkt wel of er wat meer structuur in is gekomen. Wat minder rommelig. Gordon en Victoria![]()
Oh, dus jij moet je nog inspannen ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:59 schreef BVO het volgende:
Ik vind het nog steeds heerlijke 'verstand op 0'-televisie..
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, dus jij moet je nog inspannen ook.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:57 schreef Bupatih het volgende:
Gordon jatte mijn duo-grappen (Lassie en Adriaan | Peppi en Tokkie)
Ik heb de zak al gemaild.
Ik wist niet dat Gordon ook op het Fok! forum rondneuste.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:57 schreef Bupatih het volgende:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:57 schreef Bupatih het volgende:
quote:Geachte Talpa-redactie,
Mijn boterham met chocoladepaste viel terstond uit mijn mond bij het aanschouwen van jullie koddig bedoelde programma 'Thuis'. Niet vanwege de fysieke aanwezigheid van Froukje, neen, eerder vanwege Gordons grappen bij het interview met de dames van Mai Tai. Daar hield hij een soort van quizje over duo's met de vraag of ze nog samen waren. Bij de duo's Bassie en Adriaan en Peppi en Kokki grapte Gordon dat Adriaan verder ging met Lassie (Lassie en Adriaan) en Peppi met Hannah Tokkie (Peppi en Tokkie).
En op dát moment viel dus mijn boterham uit mijn mond, van verbazing. Want was het niet zo dat ik, "Bupatih", eerder een topic (zie ook: http://wiki.fok.nl/index.php/Topic ) op het Fok!-forum had gewijd aan bekende duo's die om een of andere reden verder gingen of begonnen zijn met een andere wederhelft dan diegene die wij kennen. Ik noem bijvoorbeeld een Samson en Bert, een Veldhuis en Camper, maar ook vele andere creatieve creaties die andere users bedacht hebben.
Nou kan het natuurlijk stom toeval zijn dat Gordon uitgerekend met díe grapjes kwam aanzetten, maar die kans acht ik erg klein.
Mijn vraag aan Gordon is dus of hij deze 'woordspelingen' helemaal zelf bedacht heeft of dat hij een keer op een regenachtige zaterdagmiddag over het wereldwijde web rondstruinde en toevallig het topic Duo's die het net niet haalden (http://forum.fok.nl/topic/605854) tegenkwam en daar wellicht enige inspiratie opdeed.
Mocht dat het geval zijn, dan zou ik het zeer waarderen dat de heer Gordon een soort van bronvermelding gebruikt bij zijn grappen. Ik, en met mij vele anderen, doe veel moeite om een leuk topic te openen. Enige waardering, doorverwijzing, bronvermelding of bejubeling zou daarom wel op zijn plaats zijn.
Ik ga nu niet dreigen met een schadeclaim, maar een vermelding naar de website Fok!, het Fok!-forum en mij, Bupatih (uit te spreken als Boepattie) zou wel van enige professionaliteit van jullie kant getuigen.
Let wel, dit geldt alleen als de heer Gordon ook daadwerkelijk de bovengenoemde grappen uit dit topic heeft gehaald. Maar de kans dat dit niet zo is, acht ik, nog steeds, erg klein.
Met vriendelijke groeten,
Bupatih
Ik zie de stream niet meer op hun site staan.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:26 schreef ItaloDancer het volgende:
Bij wie doet de stream het ook niet? Ding is maar aant laden en aant laden ..... pfff
http://www.talpa.tv/streaming/quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:45 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Ik zie de stream niet meer op hun site staan.
Leg jij hem eens voor me uit, bitte.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:17 schreef Sputnik het volgende:
[..]
De grap was te moeillijk voor je? Typische Thuis-kijker![]()
Ik vind NSE wel hip. Niet door die nieuwslezer, die is echt dramatisch slecht, maar door Harmke Pijpers.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind het ook wel een leuk programma, verder is er om zes uur toch niks op televisie. Het kan me iig 100x meer boeien dan NSE
Harmke Pijpers fantopicquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik vind NSE wel hip. Niet door die nieuwslezer, die is echt dramatisch slecht, maar door Harmke Pijpers..
Is dat dat ene bejaarde mens? Die vind ik er nou echt niet tussen passen, zeker niet bij het onderdeel entertainment. En ze heeft ook altijd van die rare make-upquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik vind NSE wel hip. Niet door die nieuwslezer, die is echt dramatisch slecht, maar door Harmke Pijpers..
Hehe ja, wat een gedrochtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
EDIT: Al schrik ik me nu kapot van die negerin![]()
Verspilde moeite, als het uitgelegd zou worden dan kom je enkel met nog meer vragen te zitten. zoals , 1+1=2??quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Leg jij hem eens voor me uit, bitte..
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:07 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Verspilde moeite, als het uitgelegd zou worden dan kom je enkel met nog meer vragen te zitten. zoals , 1+1=2??![]()
Niet zeiken, Beev. De grap was gewoon goed.quote:
Leg hem nou uit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet zeiken, Beev. De grap was gewoon goed.
Als je hem niet snapt...dan is dat jouw probleem.
quote:Patty Brard schrijft in haar column in 'Weekend' het programma juist 'een aanrader' te vinden. "Het is bijna camp en dat is spraakmakender dan hip", meent Patty. De 50-jarige presentatrice heeft 'zelden presentatoren zo tegen alle televisieregels zo veel oud nieuws als heel bijzonder' zien presenteren. "Zelden tot nooit heb ik zo veel gekakel en onderling persoonlijk gekat gehoord in één programma", schrijft Patty. "Het is echt top-tv, als je er tenminste de humor van inziet."
Jij welquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:25 schreef pberends het volgende:
Ze konden het programma beter Niet Thuis noemen, want volgens mij is er niemand thuis als dat programma op de buis is...
Ik vind er niets aan moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:04 schreef BVO het volgende:
Ik ben het helemaal met Patty eens, wat op zich wel ernstig is..
[..]
Als Brard het goede TV vindt is dat voor mij al een reden om het niet te kijken...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:04 schreef BVO het volgende:
Ik ben het helemaal met Patty eens, wat op zich wel ernstig is..
[..]
IK heb niets met patty Brard te makenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:21 schreef Chepke het volgende:
[..]
Als Brard het goede TV vindt is dat voor mij al een reden om het niet te kijken...
Mee eens. En die soapies (Victoria, Froukje en Winston) met hun verwaande blikken. Als Talpa binnenkort niet meer zal bestaan, dan zijn zij de eersten die ik de schuld geef.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:25 schreef NoSigar het volgende:
Het is niet eens meer de moeite waard om verbijsterd te kijken en te lachen hoe slecht het is. dat stadium zijn ze voorbij .Nu is het gewoon saaai. Het is minder vreselijk dan voorheen, maar het is gewoon niks zolang ze die Victoria's en Angela's niet afschieten. En dan is het nog niks, maar dan zijn die twee in iedere geval weg. En vergeet die andere playboy muts niet wiens naam me nu even ontglipt is (als een paling in een emmer snot).
Echt waar? Bron?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Per 28 oktober niet meer op tv te zien
OMFG! Heb je geen leven?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vond vanavond erg leuk !!
Moest echt lachen om Gordon.![]()
Maar ik neem 'Thuis' op video en kijk later dan, als ik Boulevard gekeken hebt dan kijk ik ernaar.![]()
quote:
Telegraaf, Frontpage, diverse sites.quote:Roer opnieuw om bij Talpa
door Marcel Frost
HILVERSUM, woensdag
De vooravond van Talpa gaat op de schop: het noodlijdende programma Thuis verdwijnt van de buis en het matig scorende NSE verhuist naar een ander tijdstip.
Thuis wist zelden meer dan 100.000 kijkers te boeien en is 28 oktober voor het laatst te zien. NSE, gemiddeld 200.000 kijkers, wordt achter het meer succesvolle Big Brother geprogrammeerd. Vanaf 31 oktober begint de uitzending van Talpa om 18.00 uur met Commissaris Rex, gevolgd door Samen en Big Brother. NSE begint dan om 20.10 uur, in de hoop dat de BB-kijkers blijven hangen.
Een deel van de Thuispresentatoren is ook in andere uitzendingen te zien, onduidelijk is echter nog wat Froukje de Both en Angela Groothuizen gaan doen.
Eerder verhuisden de series Lieve Lust en Parels & Zwijnen naar een ander tijdstip. Volgens Talpa hoort het schuiven en sneuvelen van programma’s bij het starten van een station. ,,Dat was in het verleden bij RTL en SBS niet anders.”
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:04 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zie NSE ook nog wel op de fles gaan
Daar ben ik eigenlijk ook voor. Dan kan 2 Vandaag het volgende slachtoffer worden, ook zo'n magazine met 99,9% non-nieuws.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:29 schreef mark_03 het volgende:
Ik snap ook niet waarom Rex nu om 18:00 wordt gezet. Zet dan NSE op 18:00, dan ben je vlak voor Boulevard en Shownieuws aan dus de eerste. Om 20:00 ben je en de laatste in de rij en je staat tegenover GTST. Op zeker dat dit niet gaat werken.
Patty Brardquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Patty Brard kun je niet meer serieus noemen. Zij behoort ook tot dat campingvolkje dat naar dit campingprogrammaatje kijkt. En nee, ik heb het maar heel weinig bekeken dat programma (slechts luttele minuten), want van zoveel soapies in een programma val ik werkelijk flauw.
quote:Tv-series Talpa van de buis
De televisieseries 'Lieve lust' en 'Parels en zwijnen' van tv-zender Talpa verdwijnen van de buis. Beide programma's trekken per uitzending tussen de honderd- en tweehonderdduizend kijkers en dat is volgens de zender te weinig om nog langer door te gaan. Talpa maakte woensdag al bekend dat het programma 'Thuis' na 55 afleveringen niet meer wordt uitgezonden.
De komedie 'Lieve lust' en de dramaserie 'Parels en zwijnen' worden door de zender mogelijk voorlopig op een ander tijdstip ingedeeld. Het is nog niet bekend per wanneer de series van de buis zullen verdwijnen.
Ook hockeyster Fatima Moreira de Melo, die vrijdagavond haar tv-debuut maakte als presentatrice van het programma ''t Mannetje', ziet haar programma al na één aflevering weer verdwijnen. De show waarin ze ingedutte mannen omtovert tot 'begeerlijke kerels', beleefde een magere start. Slechts 120 duizend mensen keken naar het programma van de Rotterdamse bij Talpa.
bron
Na 1 aflevering is echt hilarischquote:
Haha, uitzwaaitopicquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Na 1 aflevering is echt hilarisch. Doet NSE dan ook meteen maar op
.
Het zou trouwens misschien een troost voor Thuis zijn als we hun eerste topic vol krijgen... doorposten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |