het is weer janken met de pet op.
Groep op sterven-na-dood-zijnde BN- ers die maar wat graag in de camera willen kijken om zo nog ergens in de verte inhoud aan hun leven kunnen geven. Ze zijn op televisie, dat is hun doel, dat is het antwoord op iedere levensvraag die ze zichzelf kunnen stellen.
Niet dat de levensvragen van Winston Gerstanowich van enig niveau zijn... Wat zal ik dragen vandaag? Geen ruitjes want ik kom vandaag denk ik, hoop ik, bid ik, op televisie!
Gordon laat ook weer eens zien dat hij een debiel is van het hoogste niveau, met opmerkingen die de gemiddelde ingegroeide aars-haar nog zonder stijl en klasse vind.
Even lekker scoren Gordon, maak eens een grappige opmerking over een dooie kat, even de zaak bagataliseren, even een sneer naar de publieke omroep doen, een kleine minuut voordat je je wendt tot het joch van wie het arme beestje ooit eens was.
Heus waar, onder al dat opgepompte pompeuze homovet moet nog ergens een greintje menselijkheid zitten waarmee je kunt aangeven dat je een rationeel figuur bent dat aansluiting kan vinden bij de overige 99% van de mensheid, het zal even zoeken zijn, het vet is talrijk en de menselijkheid klein, maar het moet te doen zijn.
Ach we hebben we eens wat om over te zeiken op televisie... namelijk het bedroevend lage niveau van de Nederlandse televisie-koppen.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis