Dat denk ik ookquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:04 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zie NSE ook nog wel op de fles gaan
Daar ben ik eigenlijk ook voor. Dan kan 2 Vandaag het volgende slachtoffer worden, ook zo'n magazine met 99,9% non-nieuws.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:29 schreef mark_03 het volgende:
Ik snap ook niet waarom Rex nu om 18:00 wordt gezet. Zet dan NSE op 18:00, dan ben je vlak voor Boulevard en Shownieuws aan dus de eerste. Om 20:00 ben je en de laatste in de rij en je staat tegenover GTST. Op zeker dat dit niet gaat werken.
Patty Brardquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Patty Brard kun je niet meer serieus noemen. Zij behoort ook tot dat campingvolkje dat naar dit campingprogrammaatje kijkt. En nee, ik heb het maar heel weinig bekeken dat programma (slechts luttele minuten), want van zoveel soapies in een programma val ik werkelijk flauw.
quote:Tv-series Talpa van de buis
De televisieseries 'Lieve lust' en 'Parels en zwijnen' van tv-zender Talpa verdwijnen van de buis. Beide programma's trekken per uitzending tussen de honderd- en tweehonderdduizend kijkers en dat is volgens de zender te weinig om nog langer door te gaan. Talpa maakte woensdag al bekend dat het programma 'Thuis' na 55 afleveringen niet meer wordt uitgezonden.
De komedie 'Lieve lust' en de dramaserie 'Parels en zwijnen' worden door de zender mogelijk voorlopig op een ander tijdstip ingedeeld. Het is nog niet bekend per wanneer de series van de buis zullen verdwijnen.
Ook hockeyster Fatima Moreira de Melo, die vrijdagavond haar tv-debuut maakte als presentatrice van het programma ''t Mannetje', ziet haar programma al na één aflevering weer verdwijnen. De show waarin ze ingedutte mannen omtovert tot 'begeerlijke kerels', beleefde een magere start. Slechts 120 duizend mensen keken naar het programma van de Rotterdamse bij Talpa.
bron
Na 1 aflevering is echt hilarischquote:
Haha, uitzwaaitopicquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Na 1 aflevering is echt hilarisch. Doet NSE dan ook meteen maar op
.
Het zou trouwens misschien een troost voor Thuis zijn als we hun eerste topic vol krijgen... doorposten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |