Gewoon, mijn leven, mijn ex, you name itquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:23 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Er is zelfs een heuse stichting voor.. Maar wat is er dan zo erg?
.
'Zelfmoord is een definitieve oplossing voor een tijdelijk probleem'.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:35 schreef purplerose het volgende:
Gewoon, mijn leven, mijn ex, you name it
Ik werk ook niet met tegenzin daar, alleen soms heb je het weleens gehad. Denk dat iedereen het weleens minder naar zijn zin heeft.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:33 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nou ik ambieer het wel, ik wil van mijn werk een hobby maken. Of van mijn hobby mijn werk.
Werken met tegenzin is dus echt een doffe ellende. Heeft ook met de instelling te maken weer, en hoe je tegen het werk aankijkt. En natuurlijk of het werk bij je past.
Tuurlijk heb je nog andere activiteiten als het goed is, maar het werk wil ik als hobby zien. Een hobby waar ik geld mee wil verdienen.
Hoezo zou je baas steil achterover slaan?
Wat een flapdrollenmentaliteit. Je werk hoort natuurlijk je eerste thuis te zijn. Je thuis is slechts de plek waar je buiten je werk komt om te slapen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:23 schreef Dromenvanger het volgende:
Misschien heb je een hekel aan je huidige werk?
Is geen gezonde situatie wanneer je thuis komt met een rot gevoel van je werk.
Fluitend gaan en fluitend thuis komen. Je werk zou je 2e thuis dienen te zijn
Ik heb zeker geen hekel aan mijn werk. Het is echt geweldigquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:23 schreef Dromenvanger het volgende:
Misschien heb je een hekel aan je huidige werk?
Is geen gezonde situatie wanneer je thuis komt met een rot gevoel van je werk.
Fluitend gaan en fluitend thuis komen. Je werk zou je 2e thuis dienen te zijn
En dan opnieuw invloed proberen uit te oefenen op de werkplek. Ik bedoel, je bent niet het slachtoffer daar. Als het niet bevalt ga je gewoon lekker stakenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:08 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ik heb zeker geen hekel aan mijn werk. Het is echt geweldig![]()
Maar er zijn soms dingen die minder zijn ja, er zijn soms dingen en mensen waar het niet altijd even makkelijk door is. Maar daarom is er morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen.
Hoe komt dat?quote:
Same shit.quote:
Slaap je zonder slaappillen of met?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:50 schreef DarkElf het volgende:
zeg ik tegen twaalf uur: ik ga slapen. Moet ik natuurlijk niet nog wakker zijn rond half vier
anyway, vandaag maar eens aan een buitenklus beginnen, t weer is er goed voor
Als je na je eigen tuintje nog niet genoeg gemaaid hebt, geef je maar een gil!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Gras maaien is ook leuk om te doen, en onkruid uittrekken kan ook leuk zijn.
soms met, soms zonder. gisteren dus zonder.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:11 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Slaap je zonder slaappillen of met?
Ik ga straks het gras maaien en onkruid uittrekken denk ik. Gras maaien is ook leuk om te doen, en onkruid uittrekken kan ook leuk zijn. Dan ga ik het onkruid gewoon op een bepaalde manier uittrekken. Misschien zie ik wel verbanden in hoe het onkruid groeit
Ik ga gewoon van iedere klus iets leuks maken
Als ik me verveel kom ik wel ff langsquote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je na je eigen tuintje nog niet genoeg gemaaid hebt, geef je maar een gil!
Ik heb nog wel een aardige tuin om te maaien, dus... en aan onkruid ook geen gebrek.
OT: Voel me best vrolijk, voor zo'n vroege ochtend.
Het zal het zonnetje wel zijn.
Was je nog niet helemaal wakker Nixxx?!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:33 schreef nixxx het volgende:
dom
zet ik de kan met water erin in het koffiezetapparaat ipv het water in het apparaat te gieten en me maar afvragen waarom het zolang duurt
Ademhalen is verouderenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:12 schreef Dromenvanger het volgende:
Goed wel.
Life is about the amount of breaths you takeEn ook de hoeveelheid lucht die je binnen krijgt. Als je over ademhalen praat moet je wel goed weten wat je zegt.
Als iets je adem wegneemt stik je namelijkNiets mag je adem wegnemen. Want dan krijg je astmatische aanvallen.
Ik zeg het maar ff.
Het gaat ook om de regelmatige ademhaling.
Niet als het 1 ademhaling isquote:
In 1 ademteug je gehele verouderingsproces tot en met de doodquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:11 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Niet als het 1 ademhaling is
Net zoals 1 hartslag.
Alles vloeiend. 1 keer pompt het hart en daarna nooit meer.
Het pompen van het hart is onnodige energy verbruiken. Net zoals het keer op keer ademhalen.
Maar ontopic. Nog steeds sterk aanwezig. Genoeg arbeid verricht vandaag en ik ben trots dat ik eindelijk eens wat anders heb gedaan dan alleen maar internet. En ook blij met nieuwe voornemens qua activiteiten naast internet.
Weet ik nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
In 1 ademteug je gehele verouderingsproces tot en met de dood
Nee. Ik voel me te goed om dat te doen![]()
Functie: zuurstof en andere voedingsstoffen richting cellen brengenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:23 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Waarom moet het bloed blijven circuleren in het lichaam? Heeft dat een functie? Waarom kan het bloed niet statisch van aard zijn? Ik zie geen enkel nut van het pompen van het hart dus. En ook het steeds opnieuw moeten ademhalen zie ik het nut niet van in. Dat zorgt volgens mij ook voor ouderdom.
God was een slechte architect waarschijnlijk. Of hij was een goede architect en is het later mis gegaan tijdens een latere evolutie. Dat het tijdens het evolueren mis is gegaan ergens op de een of andere manier. Ik bedoel. Ik ga er toch vanuit dat de oerknal goed in elkaar stak. Of niet? Mensen zijn toch uit water ontstaan? Waarom hebben we dan ook bloed gekregen en nog meer?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Functie: zuurstof en andere voedingsstoffen richting cellen brengen
Dus nee, het kan niet statisch van aard zijn. Of de cellen zouden zelf voor hun kost moeten zorgen.
Ademen zorgt voor ouderdom. De oxidanten zijn daar schuld aan. Zuurstof laat ons leven, maar tegelijkertijd ook sterven. De ironie
* Pheno heeft zich verdiept in ademhaling, vandaar dat hij de wetenschappelijk zooi wel weetquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:34 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik ga mijn ademhaling eens beter in de gaten houden, maar ik rook nog dus voorlopig gaat dat niet. Roken moet nog minder om te komen tot een gezond lichaam. Ik kan beter stoppen met roken. Roken is zonde van het geld en kost kostbare zuurstof en laat de aderen dicht slibben.
Over dat ouder worden door zuurstof. Dat wil ik ook weten. De samenstelling van zuurstof en de invloed op het lichaam en nog meerh2o . Dat heeft een bepaalde betekenis. This means something!!! Misschien moet de zuurstof van samenstelling veranderd worden nog in de toekomst. Dat het een gezondere lucht wordt, berglucht maar dan nog beter
Ontopic: Rustig maar nog steeds wat bezorgd her en der. Maar beter dan ooit tevoren. Niet onrustig eigenlijk. Ik wil het gewoon allemaal weten
Hahaha, dat krijg je ervan!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:15 schreef Twisted_fok het volgende:
Hongerrr, te weinig gegeten vandaag.![]()
En denk eraan he, mini's goed doorbakken, rauw zijn ze vast niet lekkerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:12 schreef Morwen het volgende:
Wel redelijk![]()
Zo maar eens kijken of het vreugdevuur bij mijn ouders al ontstoken is...........yay![]()
Ik doe ze medium, doorbakken is ook weer zo...........doorbakkenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En denk eraan he, mini's goed doorbakken, rauw zijn ze vast niet lekker![]()
O.T. wel ok, net maar lekkere dingen gekocht op de markt.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:50 schreef melismay het volgende:
Ongemakkelijk...
ruilen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Vrouwen zeuren
En dan zeggen vrouwen dat mannen kleinzerig zijn.
Dat nietquote:
ik ben niet ongesteld, heb gewoon hoofdpijnquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:41 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dat nietVan ruilen komt huilen immers.
Maar je koopt gewoon een nieuw leven en lichaam als het niet bevalt. Ruil je je oude om. Heb ik ook gedaan ondanks dat ik man ben. Ik pas mijn hele lichaam, geest en ziel aan op commando. Is toch zo simpel als maar wat. Als ik van mezelf een beest wil maken of superman dan doe ik dat gewoon omdat ik dat zo wil. Ik neem iedere vorm aan die ik wil hebben in de toekomst. Als ik een spin wil zijn, dan wil ik in de toekomst gewoon een spin worden, en dan dus echt een spin. Of een adelaar of wat dan ook. En dan gewoon steeds terug schakelen naar andere vormen. Wil ik weer mens zijn dan doe ik dat binnen 1/100000 seconde. Onzichtbaar worden is ook mijn streven nogIedere mogelijke combinatie wil ik aan nemen.
Helemaal niet moeilijk, oh zo gemakkelijk
Ben je niet tevreden met je menstruatie dan schakel je die gewoon uit van afstand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |