Ik heb zeker geen hekel aan mijn werk. Het is echt geweldigquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:23 schreef Dromenvanger het volgende:
Misschien heb je een hekel aan je huidige werk?
Is geen gezonde situatie wanneer je thuis komt met een rot gevoel van je werk.
Fluitend gaan en fluitend thuis komen. Je werk zou je 2e thuis dienen te zijn
En dan opnieuw invloed proberen uit te oefenen op de werkplek. Ik bedoel, je bent niet het slachtoffer daar. Als het niet bevalt ga je gewoon lekker stakenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:08 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ik heb zeker geen hekel aan mijn werk. Het is echt geweldig![]()
Maar er zijn soms dingen die minder zijn ja, er zijn soms dingen en mensen waar het niet altijd even makkelijk door is. Maar daarom is er morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen.
Hoe komt dat?quote:
Same shit.quote:
Slaap je zonder slaappillen of met?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:50 schreef DarkElf het volgende:
zeg ik tegen twaalf uur: ik ga slapen. Moet ik natuurlijk niet nog wakker zijn rond half vier
anyway, vandaag maar eens aan een buitenklus beginnen, t weer is er goed voor
Als je na je eigen tuintje nog niet genoeg gemaaid hebt, geef je maar een gil!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Gras maaien is ook leuk om te doen, en onkruid uittrekken kan ook leuk zijn.
soms met, soms zonder. gisteren dus zonder.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:11 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Slaap je zonder slaappillen of met?
Ik ga straks het gras maaien en onkruid uittrekken denk ik. Gras maaien is ook leuk om te doen, en onkruid uittrekken kan ook leuk zijn. Dan ga ik het onkruid gewoon op een bepaalde manier uittrekken. Misschien zie ik wel verbanden in hoe het onkruid groeit
Ik ga gewoon van iedere klus iets leuks maken
Als ik me verveel kom ik wel ff langsquote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je na je eigen tuintje nog niet genoeg gemaaid hebt, geef je maar een gil!
Ik heb nog wel een aardige tuin om te maaien, dus... en aan onkruid ook geen gebrek.
OT: Voel me best vrolijk, voor zo'n vroege ochtend.
Het zal het zonnetje wel zijn.
Was je nog niet helemaal wakker Nixxx?!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:33 schreef nixxx het volgende:
dom
zet ik de kan met water erin in het koffiezetapparaat ipv het water in het apparaat te gieten en me maar afvragen waarom het zolang duurt
Ademhalen is verouderenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:12 schreef Dromenvanger het volgende:
Goed wel.
Life is about the amount of breaths you takeEn ook de hoeveelheid lucht die je binnen krijgt. Als je over ademhalen praat moet je wel goed weten wat je zegt.
Als iets je adem wegneemt stik je namelijkNiets mag je adem wegnemen. Want dan krijg je astmatische aanvallen.
Ik zeg het maar ff.
Het gaat ook om de regelmatige ademhaling.
Niet als het 1 ademhaling isquote:
In 1 ademteug je gehele verouderingsproces tot en met de doodquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:11 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Niet als het 1 ademhaling is
Net zoals 1 hartslag.
Alles vloeiend. 1 keer pompt het hart en daarna nooit meer.
Het pompen van het hart is onnodige energy verbruiken. Net zoals het keer op keer ademhalen.
Maar ontopic. Nog steeds sterk aanwezig. Genoeg arbeid verricht vandaag en ik ben trots dat ik eindelijk eens wat anders heb gedaan dan alleen maar internet. En ook blij met nieuwe voornemens qua activiteiten naast internet.
Weet ik nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
In 1 ademteug je gehele verouderingsproces tot en met de dood
Nee. Ik voel me te goed om dat te doen![]()
Functie: zuurstof en andere voedingsstoffen richting cellen brengenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:23 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Waarom moet het bloed blijven circuleren in het lichaam? Heeft dat een functie? Waarom kan het bloed niet statisch van aard zijn? Ik zie geen enkel nut van het pompen van het hart dus. En ook het steeds opnieuw moeten ademhalen zie ik het nut niet van in. Dat zorgt volgens mij ook voor ouderdom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |