quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 09:15 schreef Copycat het volgende:[..]
Als je na je eigen tuintje nog niet genoeg gemaaid hebt, geef je maar een gil!
Ik heb nog wel een aardige tuin om te maaien, dus... en aan onkruid ook geen gebrek
![]()
.
OT: Voel me best vrolijk, voor zo'n vroege ochtend.
Het zal het zonnetje wel zijn
![]()
.
Als ik me verveel kom ik wel ff langs
![]()
We hebben hier niet veel gras maar ik probeer het gras dan zo goed mogelijk te maaien als ik het doe. Het is een electrische grasmachine en het apparaat om de randjes mee te knippen is van het merk "matrix".
Dus dat gras gaat straks perfect gemaaid worden. Als een biljart-laken. Kan de Amsterdam Arena een voorbeeld aan gaan nemen
![]()
Ik ga dus van iedere karwei een uitdaging maken. De badkamer moet nog schoon gemaakt worden, en dat ga ik dus ook doen met het beste schoonmaakmiddel en dan totat het blietse blank is
![]()
![]()
Ik heb gewoon zin erin
De grote schoonmaak dus.
Het is zo dat er geen afwijkingen mogen optreden. Nergens. Op geen enkel punt mag er een afwijking zijn. Pure symmetrie dus. Daarnaast zal er her en der nog meer gesleuteld moeten worden. Maar het werk is leuk nu, en niet slecht. En zolang het werk leuk is, is het werk leuk.
Alleen baal ik nog van een bestelling bij bol van 60 euro. 3 cd's van Sarah Brightman gekocht, maar goed, ze zingt zuiver en puur dus waarschijnlijk is het een nuttige besteding. Ik ben soms nog achterdochtig en twijfelachtig bij wat ik doe. Ik had natuurlijk ook 1 cd kunnen kopen inplaats van meteen 3 cd's.
Maar ik ga nog krediet aanvragen bij ABN AMRO binnenkort. Dan wandel ik eens naar binnen om te kijken wat mogelijk is. Ik kan best wat meer geld gebruiken. Om te investeren dus. Niet om onnodig op te maken.
[ Bericht 9% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 17-08-2005 09:25:27 ]