Rustiger
![]()
Rust momentje ingelast. Denk dat ik ff internet ga afsluiten en wat anders ga doen. Alleen weet ik niet wat. Maar ik vind wel wat. Tijd om ff naar de winkel te gaan eerst, alleen last van diarree dus of dat zo verstandig is dat is maar de vraag
![]()
Niet dat ik halverwege de rit ......een openbarsting krijg van de maag of iets dergelijks.
Zo, gegeten, 3 croissants en ff buiten liggen denken over hoe het verder moet. Maar ik zal toch rustiger moeten worden nog. Tis niet makkelijk ff om te vinden hoe nu verder maar er is wel een oplossing her en der.
Het bezig blijven is wel leuk maar eens helemaal niets doen is ook prettig. Ik kan nu wel zeggen ik ga een potje tennissen maar ook dan ben ik bezig.Hoewel dat idee helemaal zo slecht niet is. Het is ook de regelmaat in activiteiten ontplooien dat ter zake doet. De tijd gaat vandaag weer eens niet zoals ik wil dat ie gaat. Kan zijn dat ik een plan ga opstellen, met tijdstippen waar ik iets ga doen. Helemaal de dag indelen met een of ander programma.
De vraag is nu of ik zal plannen of niet. Heb altijd geleerd dat plannen nodig is, dus waarschijnlijk zal ik gaan plannen. Alles beter plannen.
[ Bericht 12% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 16-08-2005 13:04:21 ]