quote:
Nou bij mij is dat niet zo hoor, maar dat ambieer ik ook niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:23 schreef Dromenvanger het volgende:
Misschien heb je een hekel aan je huidige werk?
Is geen gezonde situatie wanneer je thuis komt met een rot gevoel van je werk.
Fluitend gaan en fluitend thuis komen. Je werk zou je 2e thuis dienen te zijn
Nou ik ambieer het wel, ik wil van mijn werk een hobby maken. Of van mijn hobby mijn werk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:28 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nou bij mij is dat niet zo hoor, maar dat ambieer ik ook niet.
Al zou mijn baas steil achterover slaan als ie dit zou lezen
Er zijn open circuitdagen op Zandvoort waar je je voor in kunt schrijven, meestal in clubverband, maar je kan ook als "outsider" inschrijven. Mss dat je er wat aan hebtquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:53 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Het beste zou zijn om meer circuits aan te brengen waar automoblisten lekker kunnen scheuren. Of de wegen beter en rechter. Veiligere en betere infrastructuur. De infrastructuur kan veel beter en efficienter denk ik. Ze gooien er vaak met de pet na in Den Haag en elders.
Maar vooral circuits. Maar goed, dan heb je wel veel circuits nodig en niet iedereen heeft een auto die op een circuit kan.
Circuits daar kun je tenminste op rondetijden rijden. Op rondetijden is het leuker rijden.
Er is zelfs een heuse stichting voor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:29 schreef purplerose het volgende:
wishing i had the guts to die ( al zullen er best paar mensen zijn die me graag willen helpen)
Gewoon, mijn leven, mijn ex, you name itquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:23 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Er is zelfs een heuse stichting voor.. Maar wat is er dan zo erg?
.
'Zelfmoord is een definitieve oplossing voor een tijdelijk probleem'.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:35 schreef purplerose het volgende:
Gewoon, mijn leven, mijn ex, you name it
Ik werk ook niet met tegenzin daar, alleen soms heb je het weleens gehad. Denk dat iedereen het weleens minder naar zijn zin heeft.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:33 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nou ik ambieer het wel, ik wil van mijn werk een hobby maken. Of van mijn hobby mijn werk.
Werken met tegenzin is dus echt een doffe ellende. Heeft ook met de instelling te maken weer, en hoe je tegen het werk aankijkt. En natuurlijk of het werk bij je past.
Tuurlijk heb je nog andere activiteiten als het goed is, maar het werk wil ik als hobby zien. Een hobby waar ik geld mee wil verdienen.
Hoezo zou je baas steil achterover slaan?
Wat een flapdrollenmentaliteit. Je werk hoort natuurlijk je eerste thuis te zijn. Je thuis is slechts de plek waar je buiten je werk komt om te slapen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:23 schreef Dromenvanger het volgende:
Misschien heb je een hekel aan je huidige werk?
Is geen gezonde situatie wanneer je thuis komt met een rot gevoel van je werk.
Fluitend gaan en fluitend thuis komen. Je werk zou je 2e thuis dienen te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |