quote:
Length of track 5,340 km
Width of track 14 - 21,5
Highway length 5.482
Total length of domestic routes 2.286
Total number of the track curves 14
Total number of the track curves (right) 6
Total number of the track curves (left) 8
Track total number of level surface 4
The radius of the most hairpin bend 15
The longest level surface of the track 720 meter
The length of the Start-Finish straight
Teoretic maximum velocity 320, 5 km/u
Vertical curb number of track 16
The longest longitudinal incline of track 08,145%
Number of subways 4
Number of crossovers 3
1 2 | 2005: |
1 | 2005: |
Gewoon om 14:00, 13:00 is voorbeschouwing.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:32 schreef -Hans- het volgende:
En volgens RTL Grandprix is de race gewoon om 14:00!
Tnx! dan klopt het tijdstip wat op F1 Racing staat dus niet.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:55 schreef HPoi het volgende:
[..]
Gewoon om 14:00, 13:00 is voorbeschouwing.
Dan waren ze zeker in de war met de Turkse tijd.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tnx! dan klopt het tijdstip wat op F1 Racing staat dus niet.
14:00 dus!![]()
Voor de verandering schijnt het circuit door Tilke geintegreerd te zijn in het landschap in plaats van andersomquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:58 schreef Riert het volgende:
Mooie luchtfoto's.
Zit behoorlijk hoogteverschil in zo te zien. Super!!
mensen kunnen toch ook wel lezen neem ik aanquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mooi werk weer JPM.
Wellicht een idee om de URL van de track-homepage te veranderen in http://www.msoistanbul.com/index_e.php: de huidige link geeft de info in het Turks door en dat zullen velen niet echt snappen
in iedergeval op de mclaren boysquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:24 schreef roel26 het volgende:
Beste F1 kenners..
Dit weekend wil ik geld gaan inzetten op een overwinning voor F. Alonso !, is dit verstandig?/
Ik wil voor hem kiezen omdat ik 4,5 keer de inzet krijg wanneer hij wint ! voor K. Raikkonen bv maar 1,75 keer maar voor schumacher 6 keer de inzet ! Montoya weet ik even niet.
Wie gaat volgens jullie de GP van Turkeije winnen ??
Dat vermoed ik ook.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:21 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dan waren ze zeker in de war met de Turkse tijd.
Deze kritiek snap ik toch echt niet.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:19 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Voor de verandering schijnt het circuit door Tilke geintegreerd te zijn in het landschap in plaats van andersom
Raikkonenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:24 schreef roel26 het volgende:
Beste F1 kenners..
Dit weekend wil ik geld gaan inzetten op een overwinning voor F. Alonso !, is dit verstandig?/
Ik wil voor hem kiezen omdat ik 4,5 keer de inzet krijg wanneer hij wint ! voor K. Raikkonen bv maar 1,75 keer maar voor schumacher 6 keer de inzet ! Montoya weet ik even niet.
Wie gaat volgens jullie de GP van Turkeije winnen ??
Zie je op Lowlands?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:59 schreef MrX1982 het volgende:
Hmm deze GP kan ik helaas niet kijken.![]()
Maar een plof is wel spectaculairder... Echt zo'n Sato plof... veel vuur en rook..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Eens..het WDC moet na zondag nog spannender zijn, niet saaier. Een plof is niet nodig; 9e finishen vind ik ook prima
Ik hoop met je mee. En misschien kan McLaren dan ook de koppositie in de stand voor de constructeurs overnemen. Ze staan nu nog maar 12 punten achter op Renault.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:34 schreef Giem het volgende:
[..]
Maar een plof is wel spectaculairder... Echt zo'n Sato plof... veel vuur en rook..![]()
Ik ben benieuwd hoe snel die Toccacelo is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:06 schreef Giem het volgende:
Dat bedoel ik... en we zijn begonnen met de 1e vrije training
WIE??! Ow ik zie het...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:09 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe snel die Toccacelo is.
Ik denk dat hij en zonta wel de hele training zullen blijven rijden... info van het circuit verzamelenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht. Ben wel benieuwd hoe de Ferrari's het nu gaan doen.
Vorige week??? toen was er toch geen f1??quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:21 schreef M.Melandri het volgende:
ik had vorige week last van die live timing hij haperde steeds
maar nu geen problemen
Albers staat er al weer voorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:35 schreef Giem het volgende:
Lol.. doornbos voor albers
Kijken of ze dit in de tweede vrije training kunnen volhouden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:45 schreef Giem het volgende:
[..]
Ja zag ik.. alleen ik weet niet of het veel voor stelt
Meen je niet... hopelijk niet... niet weer van die drama'squote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:50 schreef M.Melandri het volgende:
michelin band geploft
6 punten voor Doornbos.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:51 schreef Giem het volgende:
Meen je niet... hopelijk niet... niet weer van die drama's
Het is inderdaad te hopen dat het niet weer zo'n VS drama gaat worden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:51 schreef Giem het volgende:
[..]
Meen je niet... hopelijk niet... niet weer van die drama's
duh, live timingquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:54 schreef M.Melandri het volgende:
las ergens dat er een mechanisch probleem was en ze hem niet weg kunnen krijgen.
maar weet ik ook niet zeker
schumi 1,5 snellerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:04 schreef ElmarO het volgende:
Rubens teleurstellend
En nu wel de uitslag van de eerste vrije training.
[afbeelding]
Je zou het wel zeggen. Vooral omdat Heidfeld toch 2,1 seconden langzamer is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:04 schreef Giem het volgende:
Webber is wel een beetje vreemd.. misschien met bijna geen benzine gereden?
mwah, maar dat kunnen ze allemaal. alleen heb je dan niet zoveel aan je data voor afstelling iddquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:04 schreef Giem het volgende:
zal wel voor goede Q positie gaan die Webberquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:06 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je zou het wel zeggen. Vooral omdat Heidfeld toch 2,1 seconden langzamer is.
Je zou bijna zeggen dat hij toch talent heeft.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:04 schreef Giem het volgende:
Denk het wel.. zie de tijd van pedro.. en dat is nog maar de 1e training.. meestal gaat er nog wel een sec of wat af.. alleen ze zullen eerst zijn wagen wel moeten oplappenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:42 schreef JPM01 het volgende:
het zal mij benieuwen wat de mclarens nog meer in petto hebben![]()
Welk weer bedoel je? Hier (Scheveningen) hoost t nuquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:19 schreef MrX1982 het volgende:
Wel vlakbij. Ik ga zondag naar Walibi. Met dit weer
hier is het warm en geen wolk aan de luchtquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:28 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Welk weer bedoel je? Hier (Scheveningen) hoost t nu![]()
Misschien komt dat later nog. Hier heeft het al aardig geregend. En het is nu nog steeds bewolkt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:29 schreef JPM01 het volgende:
[..]
hier is het warm en geen wolk aan de lucht![]()
75%?! omg.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:29 schreef JPM01 het volgende:
[..]
hier is het warm en geen wolk aan de lucht![]()
wel vrij vochtig 75% luchtvochtigheid![]()
is nog niks eind juli met een graad of 25 was het 93%!!! luchtvochtigheidquote:
Ja slecht weer dus. Kut regenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:28 schreef Atreidez het volgende:
Welk weer bedoel je? Hier (Scheveningen) hoost t nu![]()
omg 75% is al heftig, maar 93% is wel extreem.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:33 schreef JPM01 het volgende:
[..]
is nog niks eind juli met een graad of 25 was het 93%!!! luchtvochtigheid
tis hier nu 23.6.....leuk he zo'n weer station![]()
jup, maar de training is begonnen en ik moet werkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
omg 75% is al heftig, maar 93% is wel extreem.![]()
Handig ja zo'n weer station.
He je vriendje is snel..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:04 schreef JPM01 het volgende:
[..]
jup, maar de training is begonnen en ik moet werken
gelukkig kan ik de race wel zien in tegenstelling tot hongarije.
ik mis wel de kwali maar die neem ik ff op
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:09 schreef Giem het volgende:
[..]
He je vriendje is snel..staat nu eerste
18equote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:23 schreef HPoi het volgende:
VOlgens mij kan Barrichello beter nu al gedumpt worden.![]()
Lijkt er wel op. Rijdt weer als een dweil op het moment.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:23 schreef HPoi het volgende:
VOlgens mij kan Barrichello beter nu al gedumpt worden.![]()
welke sector 4? er zijn er toch maar 3?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:21 schreef M.Melandri het volgende:
top snelheid sector 4 329 van alonso
ik niet... die proberen hoogstens schumi aan zijn record te helpen.. voor de rest zijn die met volgend jaar bezigquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:31 schreef M.Melandri het volgende:
ik had van ferrari wat meer verwacht.
Vallen tot op heden wederom weer zwaar door de mand. Bridgestone is misschien toch niet zo competitief op dit circuit als ze gehoopt hadden, al is het natuurlijk nog maar vrijdag en er kan nog veel gebeuren..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:31 schreef M.Melandri het volgende:
ik had van ferrari wat meer verwacht.
had schumi toch wat meer naar voren verwacht tussen de renaultsquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:34 schreef Giem het volgende:
[..]
ik niet... die proberen hoogstens schumi aan zijn record te helpen.. voor de rest zijn die met volgend jaar bezig
trulli staat ook pas op de 19 plek.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vallen tot op heden wederom weer zwaar door de mand. Bridgestone is misschien toch niet zo competitief op dit circuit als ze gehoopt hadden, al is het natuurlijk nog maar vrijdag en er kan nog veel gebeuren..![]()
Valt ook tegen, zeker gezien de positie van Ralf.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:37 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
trulli staat ook pas op de 19 plek.
Yupquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:43 schreef HPoi het volgende:
S1 62.5 voor button?
yep net als Schumi.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:45 schreef Giem het volgende:
De ranaults zijn trouwens wel langzaam in het eerste deel.. daar verliezen ze een hoop volgens mij
En dan lees je de volgende uitspraak van hem, en dan moet ik toch wel even lachen.quote:
quote:'Rubinho' wil nog proberen Ferrari aan de titel voor constructeurs te helpen.
Die uitspraak klinkt dan inderdaad wel heel lachwekkend. Het is nu eerder: "Ik ga Renault/McLaren aan de titel helpen".quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En dan lees je de volgende uitspraak van hem, en dan moet ik toch wel even lachen.
[..]
![]()
Inderdaad.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die uitspraak klinkt dan inderdaad wel heel lachwekkend. Het is nu eerder: "Ik ga Renault/McLaren aan de titel helpen".
Ja das een vrijdag tester.. hij kan zijn motor wel risceren.. maar dan neemt niet weg dat hij snel is.. voor pedro geld het zelfdequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:13 schreef Chepke het volgende:
Die Zonta moet echt aan een race stoeltje geholpen worden, is erg snel!!!
Ja, maar ten opzichte van zijn teamgenoten is Zonta sneller dan De La Rosa denk ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:14 schreef Giem het volgende:
[..]
Ja das een vrijdag tester.. hij kan zijn motor wel risceren.. maar dan neemt niet weg dat hij snel is.. voor pedro geld het zelfde
Zijn dacht ik de snelste sectortijden van zijn snelste ronde. Maar het staat inderdaad vrij vaag.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:08 schreef Giem het volgende:
Huh hoe kan dat... kimi heeft in alle sectoren de snelste tijd neer gezet en toch staat hij 4e... zijn dit al zijn snelste tijden dan of is dit een rondje.. dan klopt het niet...
Ja want normaal zijn het de tijden van zijn snelste rondje...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:12 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zijn dacht ik de snelste sectortijden van zijn snelste ronde. Maar het staat inderdaad vrij vaag.
En de vraag is ook weer ongelooflijk triestquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:13 schreef UnleashMitch het volgende:
Flikker toch een eind op met je grafhoofd op TV
Was dacht ik een soort van proef. Is nog niet zeker of KPN dit volgend seizoen ook nog doet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:19 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Krijg nou de hik: KPN reclame op de Minardi? Wordt het Nederlandse bedrijfsleven wakker??
Getrouwd met een lekker wijf (althans, ze ziet er echt niet slecht uit) en dan met een andere vrouw naar bed gaan? Dat zou niet slim zijn van The Iceman.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wheeeeeeeeeeehehehehe..
Ben benieuwd hoe Raikkonen gaat rijden.. Schijnt dat z'n vrouw? hem heeft betrapt in bed met een andere vrouw..
Bron?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wheeeeeeeeeeehehehehe..
Ben benieuwd hoe Raikkonen gaat rijden.. Schijnt dat z'n vrouw? hem heeft betrapt in bed met een andere vrouw..
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:34 schreef Bonobo11 het volgende:
Wehheheheh Ferrari met Barri waardeloos
quote:16 R. Barrichello Ferrari 1:28.615
17 T. Monteiro Jordan 1:28.830
Ze hebben denk ik geruild met Ferrariquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, het begint er weer wat op te lijken daaro.
Schijnt vooral te komen omdat als er nog één bandenleverancier mag zijn Michelin zich dan zou terug trekken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:01 schreef erikh het volgende:
Bij de nummers 15 t/m 20 zitten gewoon 5 bridgestone rijders, en dan stappen er toch nog teams volgend jaar weer terug naar Bridgestone, schiet mij maar lek
Ja, BAR-richello zal blij zijn dat-ie volgend jaar van die kutbanden af is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:01 schreef erikh het volgende:
Bij de nummers 15 t/m 20 zitten gewoon 5 bridgestone rijders, en dan stappen er toch nog teams volgend jaar weer terug naar Bridgestone, schiet mij maar lek
Waarom dat?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:04 schreef ElmarO het volgende:
Schijnt vooral te komen omdat als er nog één bandenleverancier mag zijn Michelin zich dan zou terug trekken.
Tja ik heb persoonlijk dan liever michelin als leverancier dan Bridgestone alhoewel dat te zijner tijd dan ook niks meer uitmaakt waarschijnlijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:04 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Schijnt vooral te komen omdat als er nog één bandenleverancier mag zijn Michelin zich dan zou terug trekken.
Zijn geruchten die de ronde deden. Dus ik heb geen idee hoeveel waarheid deze bevatten. Ik las in de Formule 1 dat een Koreaans bandenmerk zich ook in de strijd wil gaan werpen als er maar één bandenleverancier mag zijn.quote:
Kumho ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:09 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zijn geruchten die de ronde deden. Dus ik heb geen idee hoeveel waarheid deze bevatten. Ik las in de Formule 1 dat een Koreaans bandenmerk zich ook in de strijd wil gaan werpen als er maar één bandenleverancier mag zijn.
Is inderdaad Kumhoquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kumho ?
Die doet ook F3 dacht ik.
Mwa, soms..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:08 schreef GotenSSJ het volgende:
Hans kan je ook normaal doen ?
Tjezus zeg
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Er is blijkbaar al een track update voor het EA F1 game waar Turkije in is opgenomen....just voor de gamers onders ons.
Ik bedoel je post 4 reacties achter elkaar in 2 minuten.quote:
Dan heb jij Melandri nog niet ontmoet....als die hier nu was zaten we al in Deel 3quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik bedoel je post 4 reacties achter elkaar in 2 minuten.
Kan dat niet in 1 post.
En al je pro kimi uitdrukkingen kennen we hier ook al hoor.
Dus dat hoeft ook echt niet in 2/3 posts
4 posts in 2 minuten, dat is lichtelijk tegenvallend.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik bedoel je post 4 reacties achter elkaar in 2 minuten.
Kan dat niet in 1 post.
En al je pro kimi uitdrukkingen kennen we hier ook al hoor.
Dus dat hoeft ook echt niet in 2/3 posts
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dan heb jij Melandri nog niet ontmoet....als die hier nu was zaten we al in Deel 3![]()
Hm...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dan heb jij Melandri nog niet ontmoet....als die hier nu was zaten we al in Deel 3![]()
De race begint inderdaad om 14.00 uur.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:53 schreef Take_A_Picture het volgende:Go Kimi! JPM moet zich maar naar de 2e plek zetten morgen, en Alonso mag best wel weer uitvallen... weer 10 punten dichterbij het kampioenschap voor Kimi! (je weet maar nooit he
)
Heb ook helaas de kwali gemist, had de schuivers graag willen zien!
Maar morgen is zeker weten de race om 2 uur? Ik kijk weleens de voorbeschouwing maar dat geleuter en die eikel met zn belspelletje is toch wel om moe van te worden.
ik gok tijdverschil....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:57 schreef cpcpb het volgende:
waarom was de kwalificatie een uur eerder?
dank u voor het melden.., mischien ook een url om ergens te downloaden?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Er is blijkbaar al een track update voor het EA F1 game waar Turkije in is opgenomen....just voor de gamers onders ons.
nee al een keer of 6quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:39 schreef zjroentje het volgende:
Dat was toch niet de eerste keer dat Schumi van de baan ging dit weekend?
dat weet ik niet, heb dit weekend nog niet echt goed kunnen volgenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:43 schreef zjroentje het volgende:
Allemaal op hetzelfde punt?
Bronquote:Sato teruggezet naar laatste startrij
De laatste startrij van de Turkse Grand Prix zal hoogstwaarschijnlijk bestaan uit twee coureurs die daar slechts zelden staan. Michael Schumacher besloot na zijn rampzalige kwalificatie om zijn motor te verwisselen en Takuma Sato is door de stewards in Turkije naar de laatste startplaats verwezen omdat hij Mark Webber in de weg gezeten zou hebben.
De kwalificatie in Istanbul was een grote chaos, waarin liefst vier coureurs geen tijd neerzetten. Robert Doornbos, Jacques Villeneuve, Narain Karthikeyan en Michael Schumacher slaagden er allemaal niet in om een tijd op de klokken te zetten. Alsof dat nog niet genoeg was, overtrad Takuma Sato de reglementen door Mark Webber duidelijk in de weg te zitten tijdens diens kwalificatierondje.
De stewards hebben nu besloten dat Sato sowieso achteraan zal moeten starten. Michael Schumacher heeft zijn motor vervangen en zal de Japanner vermoedelijk vergezellen op de laatste startrij. Verwacht wordt dat Karthikeyan vervolgens als 18de zal starten en Doornbos als zestiende. De definitieve startgrid wordt echter pas zondag vrijgegeven door de FIA.
Zeker is in elk geval dat Christijan Albers door al het gedoe opschuift naar de vijftiende startplaats.
Races tijdens het Europese seizoen worden volgens mij allemaal begonnen om 13 GMT (14u) onze tijd, ongetwijfeld vanwege reclame en programmering.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:40 schreef cpcpb het volgende:
[..]
Waarom is de race dan wel gewoon op tijd?
Dank jequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dames en heren...enjoy van deze filmpjes![]()
[filmpjes]
Dude, goed bezig!!!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dames en heren...enjoy van deze filmpjes![]()
Nee, er zijn hierna nog 5 races te gaan.quote:Op zondag 21 augustus 2005 03:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Moet morgen toch haast wel een leuke race worden. Hopelijk met een winnende Raikonen.
Kan Alonso kampioen worden eigenlijk?
Klinkt leuk.quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Op RTL Plus is nu GP2 ad gang...in de regen
op eurosport ookquote:Op zondag 21 augustus 2005 10:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Op welk circuit is dat? (heb de tv nog niet aan, ben net wakker)quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Turkije natuurlijk...goedemorgen Hansquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Op welk circuit is dat? (heb de tv nog niet aan, ben net wakker)
goedemorgen Walter_Sobchakquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Turkije natuurlijk...goedemorgen Hans![]()
Alleen de kwalificatie had daar last van.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:57 schreef Atreidez het volgende:
Mogge allemaalMaarre, de race begon toch om 13:00
Of had alleen de qual last van t tijdverschil..
Ja snap er ook niks van... Nu eerst nog een uur voorbeschouwingquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:57 schreef Atreidez het volgende:
Je hebt nog een uur!quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:57 schreef Atreidez het volgende:
Best wel suf trouwens dat de kwalificatie gisteren al om 12:00 was, en niet zoals gebruikelijk om 13:00 (NLD tijd)quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:58 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Alleen de kwalificatie had daar last van.
Nog een goedemorgen/middag trouwens
Het is inderdaad vrij vaag. Maar ze zullen er wel hun redenen voor hebben.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Best wel suf trouwens dat de kwalificatie gisteren al om 12:00 was, en niet zoals gebruikelijk om 13:00 (NLD tijd)
Mooie beelden van het circuit net op de Duitse RTL
Net lieten ze de race controlkamer zien, wat een schermen daar! een stuk of 30, en ze kunnen daar ook het radioverkeer tussen de teams beluisteren. Ik wil daar ook zitten!quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:02 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Het is inderdaad vrij vaag. Maar ze zullen er wel hun redenen voor hebben.
Waarom heb ik nou geen RTL![]()
En een item over de McLaren-box; daar werd je vroeger toch gewoon uitgebeukt als je niet bij het team hoorde?quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Net lieten ze de race controlkamer zien, wat een schermen daar! een stuk of 30, en ze kunnen daar ook het radioverkeer tussen de teams beluisteren. Ik wil daar ook zitten!![]()
Duitse RTL moet gewoon weer in het std. pakket komen, yeah nu een item over Kimi!![]()
Ja, ik was ook lichtelijk verbaasd dat ze daar zo naar binnen mochten wandelen. Overigens had ik wel de indruk dat er afspraken waren gemaakt over het niet laten zien van de data op de (telematrie) schermen. De cameraman en commentator deden in dat gedeelte een beetje vaag, en ik had de data op de schermen wel willen zien.quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En een item over de McLaren-box; daar werd je vroeger toch gewoon uitgebeukt als je niet bij het team hoorde?![]()
Nu bezig.quote:Zometeen een item over Schumacher.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |