Kijken of ze dit in de tweede vrije training kunnen volhouden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:45 schreef Giem het volgende:
[..]
Ja zag ik.. alleen ik weet niet of het veel voor stelt
Meen je niet... hopelijk niet... niet weer van die drama'squote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:50 schreef M.Melandri het volgende:
michelin band geploft
6 punten voor Doornbos.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:51 schreef Giem het volgende:
Meen je niet... hopelijk niet... niet weer van die drama's
Het is inderdaad te hopen dat het niet weer zo'n VS drama gaat worden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:51 schreef Giem het volgende:
[..]
Meen je niet... hopelijk niet... niet weer van die drama's
duh, live timingquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:54 schreef M.Melandri het volgende:
las ergens dat er een mechanisch probleem was en ze hem niet weg kunnen krijgen.
maar weet ik ook niet zeker
schumi 1,5 snellerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:04 schreef ElmarO het volgende:
Rubens teleurstellend
En nu wel de uitslag van de eerste vrije training.
[afbeelding]
Je zou het wel zeggen. Vooral omdat Heidfeld toch 2,1 seconden langzamer is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:04 schreef Giem het volgende:
Webber is wel een beetje vreemd.. misschien met bijna geen benzine gereden?
mwah, maar dat kunnen ze allemaal. alleen heb je dan niet zoveel aan je data voor afstelling iddquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:04 schreef Giem het volgende:
zal wel voor goede Q positie gaan die Webberquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:06 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je zou het wel zeggen. Vooral omdat Heidfeld toch 2,1 seconden langzamer is.
Je zou bijna zeggen dat hij toch talent heeft.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:04 schreef Giem het volgende:
Denk het wel.. zie de tijd van pedro.. en dat is nog maar de 1e training.. meestal gaat er nog wel een sec of wat af.. alleen ze zullen eerst zijn wagen wel moeten oplappenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:42 schreef JPM01 het volgende:
het zal mij benieuwen wat de mclarens nog meer in petto hebben![]()
Welk weer bedoel je? Hier (Scheveningen) hoost t nuquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:19 schreef MrX1982 het volgende:
Wel vlakbij. Ik ga zondag naar Walibi. Met dit weer
hier is het warm en geen wolk aan de luchtquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:28 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Welk weer bedoel je? Hier (Scheveningen) hoost t nu![]()
Misschien komt dat later nog. Hier heeft het al aardig geregend. En het is nu nog steeds bewolkt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:29 schreef JPM01 het volgende:
[..]
hier is het warm en geen wolk aan de lucht![]()
75%?! omg.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:29 schreef JPM01 het volgende:
[..]
hier is het warm en geen wolk aan de lucht![]()
wel vrij vochtig 75% luchtvochtigheid![]()
is nog niks eind juli met een graad of 25 was het 93%!!! luchtvochtigheidquote:
Ja slecht weer dus. Kut regenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:28 schreef Atreidez het volgende:
Welk weer bedoel je? Hier (Scheveningen) hoost t nu![]()
omg 75% is al heftig, maar 93% is wel extreem.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:33 schreef JPM01 het volgende:
[..]
is nog niks eind juli met een graad of 25 was het 93%!!! luchtvochtigheid
tis hier nu 23.6.....leuk he zo'n weer station![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |