Ze hebben denk ik geruild met Ferrariquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, het begint er weer wat op te lijken daaro.
Schijnt vooral te komen omdat als er nog één bandenleverancier mag zijn Michelin zich dan zou terug trekken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:01 schreef erikh het volgende:
Bij de nummers 15 t/m 20 zitten gewoon 5 bridgestone rijders, en dan stappen er toch nog teams volgend jaar weer terug naar Bridgestone, schiet mij maar lek
Ja, BAR-richello zal blij zijn dat-ie volgend jaar van die kutbanden af is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:01 schreef erikh het volgende:
Bij de nummers 15 t/m 20 zitten gewoon 5 bridgestone rijders, en dan stappen er toch nog teams volgend jaar weer terug naar Bridgestone, schiet mij maar lek
Waarom dat?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:04 schreef ElmarO het volgende:
Schijnt vooral te komen omdat als er nog één bandenleverancier mag zijn Michelin zich dan zou terug trekken.
Tja ik heb persoonlijk dan liever michelin als leverancier dan Bridgestone alhoewel dat te zijner tijd dan ook niks meer uitmaakt waarschijnlijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:04 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Schijnt vooral te komen omdat als er nog één bandenleverancier mag zijn Michelin zich dan zou terug trekken.
Zijn geruchten die de ronde deden. Dus ik heb geen idee hoeveel waarheid deze bevatten. Ik las in de Formule 1 dat een Koreaans bandenmerk zich ook in de strijd wil gaan werpen als er maar één bandenleverancier mag zijn.quote:
Kumho ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:09 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zijn geruchten die de ronde deden. Dus ik heb geen idee hoeveel waarheid deze bevatten. Ik las in de Formule 1 dat een Koreaans bandenmerk zich ook in de strijd wil gaan werpen als er maar één bandenleverancier mag zijn.
Is inderdaad Kumhoquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kumho ?
Die doet ook F3 dacht ik.
Mwa, soms..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:08 schreef GotenSSJ het volgende:
Hans kan je ook normaal doen ?
Tjezus zeg
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Er is blijkbaar al een track update voor het EA F1 game waar Turkije in is opgenomen....just voor de gamers onders ons.
Ik bedoel je post 4 reacties achter elkaar in 2 minuten.quote:
Dan heb jij Melandri nog niet ontmoet....als die hier nu was zaten we al in Deel 3quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik bedoel je post 4 reacties achter elkaar in 2 minuten.
Kan dat niet in 1 post.
En al je pro kimi uitdrukkingen kennen we hier ook al hoor.
Dus dat hoeft ook echt niet in 2/3 posts
4 posts in 2 minuten, dat is lichtelijk tegenvallend.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik bedoel je post 4 reacties achter elkaar in 2 minuten.
Kan dat niet in 1 post.
En al je pro kimi uitdrukkingen kennen we hier ook al hoor.
Dus dat hoeft ook echt niet in 2/3 posts
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dan heb jij Melandri nog niet ontmoet....als die hier nu was zaten we al in Deel 3![]()
Hm...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dan heb jij Melandri nog niet ontmoet....als die hier nu was zaten we al in Deel 3![]()
De race begint inderdaad om 14.00 uur.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:53 schreef Take_A_Picture het volgende:Go Kimi! JPM moet zich maar naar de 2e plek zetten morgen, en Alonso mag best wel weer uitvallen... weer 10 punten dichterbij het kampioenschap voor Kimi! (je weet maar nooit he
)
Heb ook helaas de kwali gemist, had de schuivers graag willen zien!
Maar morgen is zeker weten de race om 2 uur? Ik kijk weleens de voorbeschouwing maar dat geleuter en die eikel met zn belspelletje is toch wel om moe van te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |