En dan lees je de volgende uitspraak van hem, en dan moet ik toch wel even lachen.quote:
quote:'Rubinho' wil nog proberen Ferrari aan de titel voor constructeurs te helpen.
Die uitspraak klinkt dan inderdaad wel heel lachwekkend. Het is nu eerder: "Ik ga Renault/McLaren aan de titel helpen".quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En dan lees je de volgende uitspraak van hem, en dan moet ik toch wel even lachen.
[..]
![]()
Inderdaad.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die uitspraak klinkt dan inderdaad wel heel lachwekkend. Het is nu eerder: "Ik ga Renault/McLaren aan de titel helpen".
Ja das een vrijdag tester.. hij kan zijn motor wel risceren.. maar dan neemt niet weg dat hij snel is.. voor pedro geld het zelfdequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:13 schreef Chepke het volgende:
Die Zonta moet echt aan een race stoeltje geholpen worden, is erg snel!!!
Ja, maar ten opzichte van zijn teamgenoten is Zonta sneller dan De La Rosa denk ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:14 schreef Giem het volgende:
[..]
Ja das een vrijdag tester.. hij kan zijn motor wel risceren.. maar dan neemt niet weg dat hij snel is.. voor pedro geld het zelfde
Zijn dacht ik de snelste sectortijden van zijn snelste ronde. Maar het staat inderdaad vrij vaag.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:08 schreef Giem het volgende:
Huh hoe kan dat... kimi heeft in alle sectoren de snelste tijd neer gezet en toch staat hij 4e... zijn dit al zijn snelste tijden dan of is dit een rondje.. dan klopt het niet...
Ja want normaal zijn het de tijden van zijn snelste rondje...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:12 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zijn dacht ik de snelste sectortijden van zijn snelste ronde. Maar het staat inderdaad vrij vaag.
En de vraag is ook weer ongelooflijk triestquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:13 schreef UnleashMitch het volgende:
Flikker toch een eind op met je grafhoofd op TV
Was dacht ik een soort van proef. Is nog niet zeker of KPN dit volgend seizoen ook nog doet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:19 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Krijg nou de hik: KPN reclame op de Minardi? Wordt het Nederlandse bedrijfsleven wakker??
Getrouwd met een lekker wijf (althans, ze ziet er echt niet slecht uit) en dan met een andere vrouw naar bed gaan? Dat zou niet slim zijn van The Iceman.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wheeeeeeeeeeehehehehe..
Ben benieuwd hoe Raikkonen gaat rijden.. Schijnt dat z'n vrouw? hem heeft betrapt in bed met een andere vrouw..
Bron?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wheeeeeeeeeeehehehehe..
Ben benieuwd hoe Raikkonen gaat rijden.. Schijnt dat z'n vrouw? hem heeft betrapt in bed met een andere vrouw..
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:34 schreef Bonobo11 het volgende:
Wehheheheh Ferrari met Barri waardeloos
quote:16 R. Barrichello Ferrari 1:28.615
17 T. Monteiro Jordan 1:28.830
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |