jup, maar de training is begonnen en ik moet werkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
omg 75% is al heftig, maar 93% is wel extreem.![]()
Handig ja zo'n weer station.
He je vriendje is snel..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:04 schreef JPM01 het volgende:
[..]
jup, maar de training is begonnen en ik moet werken
gelukkig kan ik de race wel zien in tegenstelling tot hongarije.
ik mis wel de kwali maar die neem ik ff op
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:09 schreef Giem het volgende:
[..]
He je vriendje is snel..staat nu eerste
18equote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:23 schreef HPoi het volgende:
VOlgens mij kan Barrichello beter nu al gedumpt worden.![]()
Lijkt er wel op. Rijdt weer als een dweil op het moment.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:23 schreef HPoi het volgende:
VOlgens mij kan Barrichello beter nu al gedumpt worden.![]()
welke sector 4? er zijn er toch maar 3?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:21 schreef M.Melandri het volgende:
top snelheid sector 4 329 van alonso
ik niet... die proberen hoogstens schumi aan zijn record te helpen.. voor de rest zijn die met volgend jaar bezigquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:31 schreef M.Melandri het volgende:
ik had van ferrari wat meer verwacht.
Vallen tot op heden wederom weer zwaar door de mand. Bridgestone is misschien toch niet zo competitief op dit circuit als ze gehoopt hadden, al is het natuurlijk nog maar vrijdag en er kan nog veel gebeuren..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:31 schreef M.Melandri het volgende:
ik had van ferrari wat meer verwacht.
had schumi toch wat meer naar voren verwacht tussen de renaultsquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:34 schreef Giem het volgende:
[..]
ik niet... die proberen hoogstens schumi aan zijn record te helpen.. voor de rest zijn die met volgend jaar bezig
trulli staat ook pas op de 19 plek.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vallen tot op heden wederom weer zwaar door de mand. Bridgestone is misschien toch niet zo competitief op dit circuit als ze gehoopt hadden, al is het natuurlijk nog maar vrijdag en er kan nog veel gebeuren..![]()
Valt ook tegen, zeker gezien de positie van Ralf.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:37 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
trulli staat ook pas op de 19 plek.
Yupquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:43 schreef HPoi het volgende:
S1 62.5 voor button?
yep net als Schumi.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:45 schreef Giem het volgende:
De ranaults zijn trouwens wel langzaam in het eerste deel.. daar verliezen ze een hoop volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |