Veel valt er niet terug te zoeken. Er is geen zoekquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:32 schreef mschol het volgende:
[..]
terug zoek post ???
dan moet het zijn ZTP
quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:35 schreef Jump het volgende:
btw:
[[url=http://users.pandora.be/monkeytail/fok/ticket_.jpg]afbeelding][/url]
ow ja das waarquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:33 schreef Jump het volgende:
[..]
Veel valt er niet terug te zoeken. Er is geen zoek [afbeelding]
quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:35 schreef Jump het volgende:
btw:
[[url=http://users.pandora.be/monkeytail/fok/ticket_.jpg]afbeelding][/url]
Volgende week dinsdag, 23stequote:
33 euro, en dat is adn al met ingerekende korting héquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:38 schreef SHERMAN het volgende:
33 pleuro?
Ik hoop dat ze goed in bed is voor je.
*aai.gif*quote:
is het zo verweg dat je daar het vliegtuig voor moet pakkenquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:39 schreef Jump het volgende:
*aai.gif*
het is een treinticket hoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:40 schreef mschol het volgende:
[..]
is het zo verweg dat je daar het vliegtuig voor moet pakken
Is denk ik een ticket voor een internationale trein.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:40 schreef mschol het volgende:
[..]
is het zo verweg dat je daar het vliegtuig voor moet pakken
keet schoppenquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:56 schreef BlueCurl het volgende:![]()
![]()
![]()
treinticket
wat ga je doen in rotterdam?
het zijn maar botjesquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:24 schreef SHERMAN het volgende:
Dat bestaat toch niet?
* SHERMAN is MOC'ers afknallen.
MOC'ers???quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:24 schreef SHERMAN het volgende:
Dat bestaat toch niet?
* SHERMAN is MOC'ers afknallen.
Schapenneukers.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:29 schreef mschol het volgende:
[..]
MOC'ers???
Motherfocking OverClockers![]()
BF2quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ow oke.......
.......
.......
......
Wel stoere "zetel"quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:08 schreef Jump het volgende:
ik denkd at die gozer (ff inburgeren) bij mij op school zit
that clears things up...quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:07 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
BF2Ik USMC (USA) vijand MOC (een of ander woestijn landje)
Mooi.quote:
Specsquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:30 schreef Sjowhan het volgende:
Ben nu op de laptop (geweldig ding) aan het fokken, je moet toch wat
WIFI?quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:30 schreef Sjowhan het volgende:
Ben nu op de laptop (geweldig ding) aan het fokken, je moet toch wat
Inderdaad hopen dat het niks ernstigs is.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:33 schreef Sjowhan het volgende:
Vreemd genoeg was ik net klaar met gamen, ik doe FF aan, laadt alle sites (wel moeilijk moet ik zeggen), ik geef wat tikken en poing, pc loopt vast..
Ik ctrlaltdel intikken, niets.
Toen hardmatig resetknop, bleven de lampies branden..
Afwachten maar dus.. en hopen
Leuk dingetjequote:Op maandag 15 augustus 2005 21:34 schreef Sjowhan het volgende:
http://www.asus.com/products.aspx?l1=5&l2=25&l3=131&model=25&modelmenu=1
de 1.5gig-versie
Inderdaadquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:36 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Inderdaad hopen dat het niks ernstigs is.
[..]
Leuk dingetje
vast niks boeiends...quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:33 schreef Sjowhan het volgende:
Vreemd genoeg was ik net klaar met gamen, ik doe FF aan, laadt alle sites (wel moeilijk moet ik zeggen), ik geef wat tikken en poing, pc loopt vast..
Ik ctrlaltdel intikken, niets.
Toen hardmatig resetknop, bleven de lampies branden..
Afwachten maar dus.. en hopen
heb geen laptopquote:
war,mte videokaart ???quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:51 schreef Sjowhan het volgende:
Na 5 minuten doettie het weer.. maar weet niet voor hoelang
Misschien draait je fan op je videokaart niet meer goed.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:53 schreef Sjowhan het volgende:
Kheb geen idee.. ik ga in de eventviewer kijken of er wat speciaals te zien is
quote:De structuur van het bestandssysteem op de schijf is beschadigd en onbruikbaar. Voer het hulpprogramma Chkdsk uit op volume C:.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:25 schreef Sjowhan het volgende:
Lijkt dat een schijf aan het overlijden is:
[..]
och hoeft niet rampzalig te zijnquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:25 schreef Sjowhan het volgende:
Lijkt dat een schijf aan het overlijden is:
[..]
welke linux???quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:29 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik ben voor het eerst met Linux bezig! Het is best lastig
Maar heb wel al voor elkaar gekregen dat ik verbinding heb met de router!
Ubuntuquote:
heb ik een cdeetje van liggen, nooit geprobeerdquote:
Kun jij mij misschien helpen met het volgende, dan ben ik weer een stapje verder.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:50 schreef mschol het volgende:
[..]
heb ik een cdeetje van liggen, nooit geprobeerd
wel op school m,et suse in de CLI mode een netwerk server opgezet (dns, dhcp server, apache, samba, cups)
verwacht niet te veel van me hhoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:54 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Kun jij mij misschien helpen met het volgende, dan ben ik weer een stapje verder.
Hoe voeg ik een regel toe in file:///etc/apt/sources.list ?
Want het is een alleen-lezen bestand, en kan ik dus niet wijzigen. Of open ik het verkeerd?
Ook al gelukt
nou weltruyste hoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:20 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, ik ga slapen. Morgenvroeg weer op
Tot morgen
ik dacht idd alquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 08:33 schreef Sjowhan het volgende:
Je vraag is trouwens beantwoord mschol door yvonne
Damn wat een bullshit.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:42 schreef mschol het volgende:
iemand die me kan vertellen of tweakers.net en FoK! ruzie hebben en of hadden??
naar aanleiding van dit:
Tweakers... zijn ze nog te redden???
kennelijk zijn we andere software gaan gebruiken omdat we ruzie hadden met tweakers.net ?????
Allemaal gelul.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:00 schreef mschol het volgende:
[..]
idd vond ik ook maar wilde het wel eff navragen
Als je richting Amsterdam moet nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:04 schreef SHERMAN het volgende:
Is het verstandig om met een pc kast met de trein te gaan?
Utrecht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:05 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Als je richting Amsterdam moet niet
Tasje van de Mycom?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:07 schreef Troel het volgende:
Tja, zo krijg je de verhalen in de wereld.
Ik zou overigens mijn pc gewoon in een grote tas doen en meenemen. En er constant bij blijven. Hem bewaken met mijn leven.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:46 schreef SHERMAN het volgende:
Mijn pc deed gister ook ineens niks meer.
Nu weer wel overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |