Damn wat een bullshit.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:42 schreef mschol het volgende:
iemand die me kan vertellen of tweakers.net en FoK! ruzie hebben en of hadden??
naar aanleiding van dit:
Tweakers... zijn ze nog te redden???
kennelijk zijn we andere software gaan gebruiken omdat we ruzie hadden met tweakers.net ?????
Allemaal gelul.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:00 schreef mschol het volgende:
[..]
idd vond ik ook maar wilde het wel eff navragen
Als je richting Amsterdam moet nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:04 schreef SHERMAN het volgende:
Is het verstandig om met een pc kast met de trein te gaan?
Utrecht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:05 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Als je richting Amsterdam moet niet
Tasje van de Mycom?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:07 schreef Troel het volgende:
Tja, zo krijg je de verhalen in de wereld.
Ik zou overigens mijn pc gewoon in een grote tas doen en meenemen. En er constant bij blijven. Hem bewaken met mijn leven.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:46 schreef SHERMAN het volgende:
Mijn pc deed gister ook ineens niks meer.
Nu weer wel overigens.
Mijne doet het weer goed.quote:
ik heb op laptop een keer gehad dat me dvd speler verrot was en ook al het andere fout ging werkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:49 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Mijne doet het weer goed.tv kaart er uit gehaald en alles deed het weer.
Heb hem ook al een tijd niet gebruikt. Software is fucked up ofzo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:57 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb op laptop een keer gehad dat me dvd speler verrot was en ook al het andere fout ging werkendus sta ik niet van te kijken hoor
Je gaat je afvragen wanneer die van ons problemen gaan krijgenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:07 schreef mschol het volgende:
[..]
jullie hebben wel eg veel problemen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |