heb geen laptopquote:
war,mte videokaart ???quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:51 schreef Sjowhan het volgende:
Na 5 minuten doettie het weer.. maar weet niet voor hoelang
Misschien draait je fan op je videokaart niet meer goed.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:53 schreef Sjowhan het volgende:
Kheb geen idee.. ik ga in de eventviewer kijken of er wat speciaals te zien is
quote:De structuur van het bestandssysteem op de schijf is beschadigd en onbruikbaar. Voer het hulpprogramma Chkdsk uit op volume C:.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:25 schreef Sjowhan het volgende:
Lijkt dat een schijf aan het overlijden is:
[..]
och hoeft niet rampzalig te zijnquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:25 schreef Sjowhan het volgende:
Lijkt dat een schijf aan het overlijden is:
[..]
welke linux???quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:29 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik ben voor het eerst met Linux bezig! Het is best lastig
Maar heb wel al voor elkaar gekregen dat ik verbinding heb met de router!
Ubuntuquote:
heb ik een cdeetje van liggen, nooit geprobeerdquote:
Kun jij mij misschien helpen met het volgende, dan ben ik weer een stapje verder.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:50 schreef mschol het volgende:
[..]
heb ik een cdeetje van liggen, nooit geprobeerd
wel op school m,et suse in de CLI mode een netwerk server opgezet (dns, dhcp server, apache, samba, cups)
verwacht niet te veel van me hhoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:54 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Kun jij mij misschien helpen met het volgende, dan ben ik weer een stapje verder.
Hoe voeg ik een regel toe in file:///etc/apt/sources.list ?
Want het is een alleen-lezen bestand, en kan ik dus niet wijzigen. Of open ik het verkeerd?
Ook al gelukt
nou weltruyste hoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:20 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, ik ga slapen. Morgenvroeg weer op
Tot morgen
ik dacht idd alquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 08:33 schreef Sjowhan het volgende:
Je vraag is trouwens beantwoord mschol door yvonne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |