ik zal eff kijke..quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:48 schreef VeerMans het volgende:
hangt er vanaf waar je woont hoever het is
Fietsen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zal eff kijke..
[quote]
Van Meloenstraat , 's-Gravenhage (NL, ****)
Naar Middel Broekweg 29, Naaldwijk (NL, 2675)
Afstand 11,8 km. of 12.7 afhankelijk an welke route ik neem
Ik ben al klaar.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:53 schreef VeerMans het volgende:
Of optie 3. Ik heb geen zin in mn werk vandaag
Ik ben al thuis.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:56 schreef Sjowhan het volgende:
Of 4. ik wil nu naar huis
ik hoef niet te werken..quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:53 schreef VeerMans het volgende:
Of optie 3. Ik heb geen zin in mn werk vandaag
ben al tihuis maar wil niet weg terwijl het wel moetquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:56 schreef Sjowhan het volgende:
Of 4. ik wil nu naar huis
Hmm das wel minder ja...quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:00 schreef mschol het volgende:
[..]
met al die grijze wolken vertouw ik de boel niet...
Frisse neus is hipquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ben al tihuis maar wil niet weg terwijl het wel moet
Waarom moet je er dan precies naar toe?quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ben al tihuis maar wil niet weg terwijl het wel moet
Vanmorgen gewerkt, heb niet meer uren.quote:
Dat wardeerd iedereen wel lijkt me.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:06 schreef VeerMans het volgende:
Mwah een dagje vrij had ik wel gewaardeerd. Ben nog stuk van t weekend
Je hebt er rare workaholics bijzitten hoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:10 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dat wardeerd iedereen wel lijkt me.![]()
gaan ze jou erook uitgooien dan als je te oud bent?quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:04 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Vanmorgen gewerkt, heb niet meer uren.
Morgen mag ik wel weer.
me werk schoenen terug brengen...quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:02 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Waarom moet je er dan precies naar toe?
Dat is inderdaad minderquote:
Euhm dat weet ik toch niet.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
gaan ze jou erook uitgooien dan als je te oud bent?
Ik ga binnenkort ook inkopen doen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:32 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat is inderdaad minder.
Ik ga maar eens naar Informatique om een tas voor m'n flaptop te kopen
Altijd leukquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:34 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort ook inkopen doen.
Waarschijnlijk dit:quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:37 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Altijd leuk. Wat precies als ik mag vragen?
5800ste post
Waarom geen SATA?quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:41 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dit:
HDD:
http://www.mycom.nl/MyCom/Store/productdetailedinfo.do?productID=40977&productType=1
Kabel:
http://www.mycom.nl/MyCom/Store/productdetailedinfo.do?productID=65365&productType=1
Controller:
http://www.mycom.nl/MyCom/Store/productdetailedinfo.do?productID=20790&productType=1
Kast:
http://www.mycom.nl/MyCom/Store/productdetailedinfo.do?productID=66034&productType=1
Omdat je ook een IDE-controller koopt. Dus ik dacht misschien kan je in plaats daarvan een SATA-controller nemen. Maar als die veel duurder is zou ik het ook niet doen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:40 schreef SHERMAN het volgende:
Omdat alles nu IDE is.
En pics van je tas?
Ze zijn inderdaad duurder, en ik heb alles nu via IDE draaien en ik heb geen zin om alles uit te vogelen met SATE.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:47 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Omdat je ook een IDE-controller koopt. Dus ik dacht misschien kan je in plaats daarvan een SATA-controller nemen. Maar als die veel duurder is zou ik het ook niet doen.
En ik zal zo pics nemen
Tsss, tvp mag niet he.quote:
Dan is het zonde van het geld. Bij mij zaten er 4 SATA aansluitingen op mijn moederbord. Dus dat scheelde weer wat. En de dunnere kabels zijn ,naar mijn mening, een groot voordeel.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:52 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad duurder, en ik heb alles nu via IDE draaien en ik heb geen zin om alles uit te vogelen met SATE.
We zien ze wel verschijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |