quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:51 schreef -Mo- het volgende:
Goede OP! 14.gif
Zeg vertel es wat over je aankomende vriendje. Specs enzo.quote:
whahaquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zeg vertel es wat over je aankomende vriendje. Specs enzo.![]()
okayquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:54 schreef saaw het volgende:
[..]
whaha
lijkt me niet nodig
en buiten dat is de kans dat hij echt mn vriend wordt niet echt heel groot geloof ik![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:53 schreef Chanandler het volgende:
Eix, als je mijn fotoboek bezoekt moet je wel wat achterlaten
Huh?quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:54 schreef saaw het volgende:
[..]
whaha
lijkt me niet nodig
en buiten dat is de kans dat hij echt mn vriend wordt niet echt heel groot geloof ik![]()
whaha nee ik zat alleen TC even te pestenquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Huh?En je was er net al zo zeker van dat je z'n ouders ging ontmoeten!
En iedereen hier.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:57 schreef saaw het volgende:
[..]
whaha nee ik zat alleen TC even te pesten
Er stond nergens (C) HAHA!!!11quote:
Pauper kindquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:03 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Er stond nergens (C) HAHA!!!11![]()
Tss, leef een beetje met me mee ja. Ben de godganse dag in Heerlen geweest en nu verlang je van me dat ik alles ga teruglezen?quote:
quote:
nou ehm wij waren onze kerst-trip naar amerika aan het plannen en toen kwam TC protesteren en toen zei ik dat ik naar mn schoonoudres moest in canada en toen was iedereen confused en nu blijkt dat ik geen schoonouders heb en ook niet van plan te gaan hebben ivm niet willen trouwen maar dat ik wil half eventueel een klein beetje onderweg ben naar misschien een vriend te hebbenquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:06 schreef Eix het volgende:
[..]
Tss, leef een beetje met me mee ja. Ben de godganse dag in Heerlen geweest en nu verlang je van me dat ik alles ga teruglezen?![]()
Enigszins.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:10 schreef saaw het volgende:
[..]
nou ehm wij waren onze kerst-trip naar amerika aan het plannen en toen kwam TC protesteren en toen zei ik dat ik naar mn schoonoudres moest in canada en toen was iedereen confused en nu blijkt dat ik geen schoonouders heb en ook niet van plan te gaan hebben ivm niet willen trouwen maar dat ik wil half eventueel een klein beetje onderweg ben naar misschien een vriend te hebben
duidelijk?
Trustenquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:13 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ga alvast slapen guys ( en dames) !
Trusten
trustenquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:13 schreef MMaRsu het volgende:
Trusten
Je praat erover alsof wij elkaar al jaren kennen, en je er nu pas achter komtquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:11 schreef Chanandler het volgende:
Ik kom er zojuist achter dat een vriend van mij -Mo- kent, maar dat ik dat nooit geweten heb![]()
Trustte, ik ga ook zo. Ik ben fucking moe.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:13 schreef MMaRsu het volgende:
Trusten
* spenky leest verhaaltje voorquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:13 schreef MMaRsu het volgende:
Trusten
Jeugdsentiment mên.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:14 schreef MMaRsu het volgende:
Morgen niet vergeten Scooby Doo te kijken!
Morgen half 9 op Sbs 6!!![]()
kandie goedquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:14 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Je praat erover alsof wij elkaar al jaren kennen, en je er nu pas achter komt
quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:15 schreef spenky het volgende:
tekenfilmpjes zijn stom
quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:16 schreef saaw het volgende:
volgende week op lowlands gaan ze die spongebob movie draaien
quote:
stomquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:16 schreef saaw het volgende:
ik vind t wel grappigquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:18 schreef spenky het volgende:
[..]
stom![]()
nooit gezien... maar vin tekenfilmpjes niet zo plezant
Echt nietquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:15 schreef spenky het volgende:
tekenfilmpjes zijn stom
dan misschien wel... maar om half 9... tering...quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:19 schreef saaw het volgende:
[..]
ik vind t wel grappig
als het snachts was geweest zou ik er wel heen gaan
volgens mij is het verdomd grappig als je onder invloed bent![]()
animatie is stoer... mijn favo film was altijd toy storyquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Echt niet
Tekenfilms zijn veten animatie films (shrek bv) nog vetter
Spongebob.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:16 schreef saaw het volgende:
shrek is okeequote:Op maandag 15 augustus 2005 00:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Echt niet
Tekenfilms zijn veten animatie films (shrek bv) nog vetter
quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:19 schreef saaw het volgende:
[..]
ik vind t wel grappig
als het snachts was geweest zou ik er wel heen gaan
volgens mij is het verdomd grappig als je onder invloed bent![]()
nog niet gezien... vind shrek egt zo stoer heh... nemo beetje saai...quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:21 schreef saaw het volgende:
[..]
shrek is okee
finding nemo vond ik ook wel tof
die nieuwe [robotz ofzo] heb ik in het vliegtuig naar newyork gezien 2 maanden geleden, en die is ook echt geniaal![]()
geen zaal hoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:22 schreef Eix het volgende:
[..]
Kzie t al helemaal voor me, zaal plat om elke scheet.![]()
Lekker cosy... in de regen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:24 schreef saaw het volgende:
[..]
geen zaal hoorgigantisch scherm buiten, beetje zitten bevriezen daar
maar wel gezellig
daarom heb ik een maand geleden een krat heineken gehaaldquote:
De heineken honcho, gratis, bij 12 blikjes heineke.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:26 schreef saaw het volgende:
[..]
daarom heb ik een maand geleden een krat heineken gehaaldhoncho
egt hemaquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:27 schreef Chanandler het volgende:
[..]
De heineken honcho, gratis, bij 12 blikjes heineke.
Vast wel. Anders kijk je op marktplaats ofzoquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:28 schreef spenky het volgende:
[..]
egt hema
ken je die dingen nog krijgen...?
Ook goed.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:24 schreef saaw het volgende:
[..]
geen zaal hoorgigantisch scherm buiten, beetje zitten bevriezen daar
maar wel gezellig
Al s gedaan.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:31 schreef saaw het volgende:
http://www.zanorg.com/prodperso/punk.htm
vol-op cool!![]()
i knowquote:
trustequote:Op maandag 15 augustus 2005 00:34 schreef Eix het volgende:
Maar ik ga s naar bed, mn benen en voeten doen pijn.
Trustte.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:34 schreef saaw het volgende:
[..]
i knowhet staat hier al een maand [scheelt ook dat ik op vakantie was] maar ik wilde die honcho hebben
Dommelsch of Hertog Janquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:34 schreef spenky het volgende:
[..]
nee joh.. bavaria dat is pas echt goed goor...!!! tering wat viesDommelsch of heineken is
![]()
En niet alleen wat betreft bierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.an urge to help mankind overcomes me
quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:42 schreef DaMook het volgende:
Al heb ik van muziek geen verstand want ik ben nu jan smit z'n cd aan het downloaden
quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:42 schreef DaMook het volgende:
Al heb ik van muziek geen verstand want ik ben nu jan smit z'n cd aan het downloaden
ik luister the Gorillazquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:45 schreef Gabry het volgende:
Ik download nu Enrique dus ik ben ook niet veel beter
dat s ook wel aardigquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:45 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized draait The Simple Plan![]()
quote:
Ik ga denk ik gewoon van iedereen uit de top40 het album downloadenquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:45 schreef Gabry het volgende:
Ik download nu Enrique dus ik ben ook niet veel beter
oudere of oudste? ik vind eigenlijk bijna alles van hun okeequote:Op maandag 15 augustus 2005 00:46 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik vind dat nieuwe nummer Dare van hen wel vet..
Maar hen oude album had best veel schijt nummers vind ik..
Ik vind de Audio bullys en the Streets wel leukquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ga denk ik gewoon van iedereen uit de top40 het album downloadenZal vast wel iets goeds tussenzitten
http://www.musicmeter.nl/?album=1605quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:48 schreef saaw het volgende:
[..]
oudere of oudste? ik vind eigenlijk bijna alles van hun okee
There's a monkey in the jungle, watching a vapour trail
Caught up in the conflict between his brain and his tail
Ik weet als ik ze hoor welke nummers ik leuk vind, maar je moet me bijna nooit naar de titel en de artiest vragen, die weet ik maar zelden of pas na een hele tijdquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:48 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik vind de Audio bullys en the Streets wel leuk
dat s de eerstequote:Op maandag 15 augustus 2005 00:51 schreef Gabry het volgende:
[..]
http://www.musicmeter.nl/?album=1605
vonik matig..
Run Baby Run draait hier nu.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:51 schreef saaw het volgende:
audio bullyskomen op lowlands
garbage is ook tof!
Het zou toch wel héél erg triest gesteld zijn met de Top40 als er geen enkel leuk liedje op zitquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:55 schreef DaMook het volgende:
Top40 Hitdossier-1965-2000 (42 cd's) incl covers by Bounze2004
Zal hier goede muziek tussen zitten ? Zijn iig 7 downloads (part1.rar t/m 7.rar
Ik zou beginnen bij part 7quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:55 schreef DaMook het volgende:
Top40 Hitdossier-1965-2000 (42 cd's) incl covers by Bounze2004
Zal hier goede muziek tussen zitten ? Zijn iig 7 downloads (part1.rar t/m 7.rar
Whehe iddquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:56 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Het zou toch wel héél erg gesteld zijn met de Top40 als er geen enkel leuk liedje op zit
shuffle is een mooie uitvindingquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:59 schreef Jaguarized het volgende:
Moeilijk kiezen als je zoveel muziek hebt.....
quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:59 schreef saaw het volgende:
[..]
shuffle is een mooie uitvinding![]()
ik kom dingen tegen die ik nieteens wist dat ik had
zulke muziek hoor je uberhaupt niet in je lijst te hebbenquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Frans Bauer - Als sterren aan de hemel staan.
![]()
Het was jouw tip he.
Een maat van mij heeft ook minsetns 10 gig aan mp3's en die zou ie al een half jaar geleden op dvdtjes branden voor mijquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:59 schreef saaw het volgende:
[..]
shuffle is een mooie uitvinding![]()
ik kom dingen tegen die ik nieteens wist dat ik had
ik heb ook 10 gig ongeveerquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Een maat van mij heeft ook minsetns 10 gig aan mp3's en die zou ie al een half jaar geleden op dvdtjes branden voor mij, nog steeds niets van gehad
.
Ik moest toen een cdtje fikken voor mijn oma, die is helemaal gek van Frans B.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:02 schreef saaw het volgende:
[..]
zulke muziek hoor je uberhaupt niet in je lijst te hebben
Das niet veel. Extern schijfje kopen?quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Das niet veel. Extern schijfje kopen?![]()
![]()
35 gig aan muziek?quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:07 schreef saaw het volgende:
[..]nee hoor ik heb zat, heb ook al 6 dvd's vol, lukt prima zo
Heb jij ook van klassiek tot en met terror, of heb jij toch iets meer 1 categorie ?quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:07 schreef saaw het volgende:
[..]nee hoor ik heb zat, heb ook al 6 dvd's vol, lukt prima zo
Klassiekquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heb jij ook van klassiek tot en met terror, of heb jij toch iets meer 1 categorie ?
ja ik heb heel veel verschillende dingen. maar toch een beetje gefocused op punk/ska/rockquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heb jij ook van klassiek tot en met terror, of heb jij toch iets meer 1 categorie ?
ja zowiets zal het zijnquote:
Netjes, hier ook zoiets.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:09 schreef saaw het volgende:
[..]
ja ik heb heel veel verschillende dingen. maar toch een beetje gefocused op punk/ska/rock
[..]
ja zowiets zal het zijn
Dan ga ik niet vragen om het te brandenquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:09 schreef saaw het volgende:
[..]
ja ik heb heel veel verschillende dingen. maar toch een beetje gefocused op punk/ska/rock
Ik heb Italiaanse Dance, techno, 2step en UK Garagequote:Op maandag 15 augustus 2005 01:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nelly is leuk!quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:13 schreef Gabry het volgende:
Kheb een tijdje gehad dat ik bijna alleen maar naar Nelly Furtado luisterde
Ik luister nog steeds alleen maar naar Nelly Furtadoquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:13 schreef Gabry het volgende:
Kheb een tijdje gehad dat ik bijna alleen maar naar Nelly Furtado luisterde
Gutteguttegut.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:16 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik luister nog steeds alleen maar naar Nelly Furtado
Ik geloof er geen reet vanquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:16 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik luister nog steeds alleen maar naar Nelly Furtado
quote:
Erg he?quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:22 schreef Gabry het volgende:
[..]
Aantal posts: 6003 (gemiddeld 27 per dag)![]()
Ik bagger al iets van 8 maanden hiero.quote:
EMule zuigt ook. Dat moeten ze echt afschaffen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:27 schreef DaMook het volgende:
Waarom wordt mijn pc traag als emule bezig isMij geheugen wordt nog niet eens voor de helft gebruikt, dan zou ie toch ook niet ineens zo mogen haperen
?
Mijn gemiddelde gaat haast nooit omhog, hij is 1 week geleden van gem 15 naar gem 16 gegaan terwijl ik bijna 1 jaar gem 15 heb gehadquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:26 schreef Jaguarized het volgende:
DaMook: lid sinds donderdag 13 maart 2003 @ 01:57 met 13633 (gemiddeld 16 per dag)
Jaguarized lid sinds maandag 27 december 2004 @ 11:05 met 6010 (gemiddeld 27 per dag)
Meer posts gemiddeld per dag en korter lid.
Ik lees al jaren mee maar heb me pas eind vorig jaar opgegeven.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn gemiddelde gaat haast nooit omhog, hij is 1 week geleden van gem 15 naar gem 16 gegaan terwijl ik bijna 1 jaar gem 15 heb gehad
Ik heb het eerste jaar dat ik geregd was hooguit 30 posts gehad en toen een tijdje heeeeeel veel en toen weer niets en toen kwam pub
Geheugen verbruik 472/1024 MB , je zou zeggen dat ie dan niet zo mag haperen, toch doet ie hetquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
EMule zuigt ook. Dat moeten ze echt afschaffen.
DC++quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Geheugen verbruik 472/1024 MB , je zou zeggen dat ie dan niet zo mag haperen, toch doet ie het
Ik las veel mee, regde me, en las weer meequote:Op maandag 15 augustus 2005 01:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik lees al jaren mee maar heb me pas eind vorig jaar opgegeven.![]()
Oh ja, toen je nog serieus werd genomen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:31 schreef Gabry het volgende:
Ik poste eerst alleen op de Frontpage.. met een andere account.. toen politiek..![]()
Dat is ingewikkeldquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh ja, toen je nog serieus werd genomen.![]()
Daarin kan je me geen ongelijk geven mên.quote:
Ja sorry, ik heb mijn handleiding reeds verkocht.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is ingewikkeld
Het moet bij mij makkelijk werken
En Shareza heb ik ook gehad wrkte fijn, maar weet ook niet waarom ik die niet meer heb
Bittorent heb ik op mijn laptop werkt ook wel goed, maar heb ik hier nog niet
De FP kjreeg ik laatst een waarschuwing wegens mijn gedragquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:31 schreef Gabry het volgende:
Ik poste eerst alleen op de Frontpage.. met een andere account.. toen politiek..![]()
Ik geef je ongelijkquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daarin kan je me geen ongelijk geven mên.![]()
Volgens mij zijn ze daar ook een stuk strenger dan op het forum.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
De FP kjreeg ik laatst een waarschuwing wegens mijn gedragIk post daar over het algemeen toch echt wel netjes en hooguit op het randje
.
Ik ga je schoppen...quote:
Daar krijg je heel snel waarschuwingenquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
De FP kjreeg ik laatst een waarschuwing wegens mijn gedragIk post daar over het algemeen toch echt wel netjes en hooguit op het randje
.
Imberr is op vakantie en majojo zit toch in Zwitserland?quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:34 schreef DaMook het volgende:
Waarom is Ma_jojo hier niet ??? Op msn is ze wel
en Imberr waar is die ???
Zo dat wat betreft de dames en nu weer terug naar downloads
Ach ja ik post er gewoon net zo verder als ik deed en als ze me bannen daaro dan soliciteer ik er wel naar een mod functiequote:Op maandag 15 augustus 2005 01:34 schreef Gabry het volgende:
[..]
Daar krijg je heel snel waarschuwingen![]()
Ma_jojo is thuis en imberr zal wel op vakantie zijn als jij dat zegtquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Imberr is op vakantie en majojo zit toch in Zwitserland?
Oh is die alweer thuis? Ze had me verwijderd uit d'r msn.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ma_jojo is thuis en imberr zal wel op vakantie zijn als jij dat zegt
Doe het dan in me neus.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:35 schreef Gabry het volgende:
* Gabry spuit zijn neusspray in Jaguarized zn ogen![]()
iehhl good charlottequote:Op maandag 15 augustus 2005 01:35 schreef Jaguarized het volgende:
good charlotte - lifestyles of the rich and famous
Can you blame her?quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh is die alweer thuis? Ze had me verwijderd uit d'r msn.![]()
Kan me niet herinneren iets verkeerds gezegd te hebben.quote:
Ik zeg constant verkeerde dingen, en mensen wissen me nooitquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren iets verkeerds gezegd te hebben.![]()
Je persoonlijkheid is al genoegquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren iets verkeerds gezegd te hebben.![]()
ik vind er echt niks aan en ik vind hun een beetje creepsquote:
Ik lig er niet wakker van hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:40 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik zeg constant verkeerde dingen, en mensen wissen me nooit![]()
*ff afkloppen
Ok.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:40 schreef saaw het volgende:
[..]
ik vind er echt niks aan en ik vind hun een beetje creeps
Limp Bizkit.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:41 schreef saaw het volgende:
limp bizkit - behind blue eyes
Wel. Trustequote:Op maandag 15 augustus 2005 01:43 schreef Jaguarized het volgende:
Woei 100 posts vandaag, ik ben pitten! Tot morgen en slaap lekker!
trustequote:Op maandag 15 augustus 2005 01:43 schreef Jaguarized het volgende:
Ik wil eigenlijk ook naar bed, maar het bier smaakt goed en het is gezellig op fok en msn, dus ik ben nog niet wegquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:43 schreef Jaguarized het volgende:
Normaal werkenquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:46 schreef Chanandler het volgende:
Wat doen jullie dan zoal rond dit tijdstip?
Werken? Waar werk je in godsnaam als je op dit tijdstip moet werkenquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Normaal werkenMaar nu ik 8 dagen vrij heb zuipen
Beveiligingquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:48 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Werken? Waar werk je in godsnaam als je op dit tijdstip moet werken
hetzelfde hierquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook naar bed, maar het bier smaakt goed en het is gezellig op fok en msn, dus ik ben nog niet weg
Truste
Ohja. Pubers in de beveiliging? Waar gaat het heen tegenwoordigquote:
Bier en gezelligheid zijn verslavendquote:
DaMook is onze heldquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:49 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ohja. Pubers in de beveiliging? Waar gaat het heen tegenwoordig
Of dooddoenerquote:
Ach deze puberis 22quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:49 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ohja. Pubers in de beveiliging? Waar gaat het heen tegenwoordig
Ik ben een heel soepele beveiligerquote:
quote:
Op papier ben ik idd al 4 jaar volwassenquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:52 schreef Chanandler het volgende:
[..]Wat de neuk moet je dan in het Puber forum? je bent al 4 jaar volwassen
![]()
Nee hoor je bent natuurlijk welkom![]()
Maar niemand is zo volwassen als Brechtjequote:Op maandag 15 augustus 2005 01:52 schreef Chanandler het volgende:
[..]Wat de neuk moet je dan in het Puber forum? je bent al 4 jaar volwassen
![]()
Nee hoor je bent natuurlijk welkom![]()
Nu geestelijk nogquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Op papier ben ik idd al 4 jaar volwassen
quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:54 schreef Gabry het volgende:
[..]
Maar niemand is zo volwassen als Brechtje![]()
Onder de 20 ben je nog welkom.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:54 schreef saaw het volgende:
mag je hier niet zijn als je ouder dan 18 bent?
* saaw pakt haar spullen in
Dus als je volwassen bent, laat je graag je string zien?quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:54 schreef Gabry het volgende:
[..]
Maar niemand is zo volwassen als Brechtje![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:55 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Onder de 20 ben je nog welkom.![]()
Dat is het plus punt aan brechtjequote:Op maandag 15 augustus 2005 01:55 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Dus als je volwassen bent, laat je graag je string zien?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:55 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Dus als je volwassen bent, laat je graag je string zien?
Die wil ik ook hebbenquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:57 schreef saaw het volgende:
ookal ben ik nog welkom ga ik tog maar even een hoofdstukje harry potter lezen en dan mn bedje in![]()
![]()
Volwassen + Harry Potterquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:57 schreef saaw het volgende:
ookal ben ik nog welkom ga ik tog maar even een hoofdstukje harry potter lezen en dan mn bedje in![]()
![]()
Lees ze!quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:57 schreef saaw het volgende:
![]()
ik he nooit gezegd dat ik volwassen benquote:
Slaap lekker, ga maar fijn dromen over Harry Potterquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:57 schreef saaw het volgende:
![]()
Je hebt em al uitgelezen , of nie?quote:
Heyquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoi.
Ik lees alleen boeken van Tom Clancy, Chris Ryan en ...(naam kwijt, is iig iets met de SAS)quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:59 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Je hebt em al uitgelezen , of nie?
oh shit, je leest nog ookquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik lees alleen boeken van Tom Clancy, Chris Ryan en ...(naam kwijt, is iig iets met de SAS)
En uiteraard de Donald DuckDaar ben ik echt fan van
.
Ik heb gisteren Danny Christiaan ingechecktquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoi.
En het zijn nog dikke boeken ookquote:
Sjanderpaulquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Danny Christiaan ingecheckten vandaag kwam Sean Paul, maar ik ben vrij dus die zie ik niet
Zoefff Zoefff boom boom crash crash EEKEEK.quote:
Bij een hotel vaak en ook andere dingen die ik niet bij naam mag niemenquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:04 schreef Chanandler het volgende:
[..]
SjanderpaulWaar beveilig je dan?
Big Brother 5?quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bij een hotel vaak en ook andere dingen die ik niet bij naam mag niemen
Neej iets met paardenquote:
Whehe. Cool!quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Danny Christiaan ingecheckten vandaag kwam Sean Paul, maar ik ben vrij dus die zie ik niet
Mwah dat valt ook wel weer meequote:
Wacht maar tot... GABRY!!!!!!1111oneoneoneeleven incheckt.. das pas vet!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah dat valt ook wel weer mee
Maar bij een goed hotel heb je dit soort dingen
Wij zijn ook heel goed hoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah dat valt ook wel weer mee
Maar bij een goed hotel heb je dit soort dingen
quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:10 schreef Gabry het volgende:
[..]
Wacht maar tot... GABRY!!!!!!1111oneoneoneeleven incheckt.. das pas vet!!![]()
Dus jullie hebben zo'n F1 hotel?quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wij zijn ook heel goed hoor
We hebben alleen concurrentie van het Hilton en Golden Tulip
Wij zijn het grootste in Eindhoven sinds de toren open isquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wij zijn ook heel goed hoor
We hebben alleen concurrentie van het Hilton en Golden Tulip
F1quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:14 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Dus jullie hebben zo'n F1 hotel?
quote:
Nice!quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wij zijn het grootste in Eindhoven sinds de toren open is
ja, je weet tochquote:
Ken jij de F1 hotellen niet?quote:
Ik had vannacht gewoon problemenquote:
Whehe. Ik gooi de prijzen gewoon omhoog als ik te weinig kamers heb of niet meer in het systeem kan. Het is anders veel te veel extra werkquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik had vannacht gewoon problemenIk kwam 4 kamers te kort
Uiteindelijk toch op kunnen lossen
En ik ging vanmorgen nog terug omdat ik perongeluk een sleuteltje mee naar huis had genomen en toen kreeg ik zelfs nog complimenten van gasten dat ik het goed gedaan had en keigastvriendelijk wasen daar stond de FO-manager bij
Dat waren groepen van het regea sundance festival, en hadden ze dus overdag iets fout gedaan (receptie of organisatie festival) en dat m,ocht ik uiteindelijk oplossenquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Whehe. Ik gooi de prijzen gewoon omhoog als ik te weinig kamers heb of niet meer in het systeem kan. Het is anders veel te veel extra werk
Hier doet de helft van de keycards voor de deuren het niet eens meer
NEE !!! Bierquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:30 schreef -Mo- het volgende:
Breezer!
Dat is fijn om te horenquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:31 schreef -Mo- het volgende:
Ik ben erg gesteld op jullie.
ik ookquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:31 schreef -Mo- het volgende:
Ook op mijquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:31 schreef -Mo- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |