huh watte?quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:27 schreef Duder het volgende:
Op zondag 14 augustus 2005 20:25 schreef saaw het volgende:
ik meende mijn ' ' doodserieus
normen en waarden
Shiiiit doe niet zo 6-vwo'erig
Krijg ik volgend jaar al genoeg te voorduren
contr-c contr-vquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:31 schreef saaw het volgende:
er stond zo een man in een weiland. aan de ene kant was een spoorlijn dwars door het weiland heen en aan de andere kant een groot bos.
hij stond vlak naast een waterput en vroeg zich af hoe diep de put zou zijn, dus hij liep erheen, pakte een kiezeltje van de grond en gooide deze in de put.
hij luisterde en luisterde, maar hoorde niets
hij pakte vervolgens een grotere steen en gooide die in de put. weer luisterde hij maar hij hoorde niets
hij liep een stukje weg en kwam terug met een behoorlijk grote kei die hij in de put gooide. weer luisterde hij en weer hoorde hij niets
toen had hij een goed idee en liep naar de spoorrails, waar hij met veel moeite een biels loskreeg en die naar de put sjouwde en hem erin gooide. weer luisterde hij maar hoorde hij niets.
ineens kwam eer een geit ontzettend hard het bos uitrennen. de man schrok zich rot want het dier kwam recht op hem af. hij deed een stapje opzij en de geit rende recht de put in.
de man was verbaasd en keek een beetje verward om zich heen
toen kwam er een boer aanlopen en die vroeg aan de man:
'heb jij mijn geit gezien? hij zat vastgebonden aan een biels'
en toen?quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:31 schreef saaw het volgende:
er stond zo een man in een weiland. aan de ene kant was een spoorlijn dwars door het weiland heen en aan de andere kant een groot bos.
hij stond vlak naast een waterput en vroeg zich af hoe diep de put zou zijn, dus hij liep erheen, pakte een kiezeltje van de grond en gooide deze in de put.
hij luisterde en luisterde, maar hoorde niets
hij pakte vervolgens een grotere steen en gooide die in de put. weer luisterde hij maar hij hoorde niets
hij liep een stukje weg en kwam terug met een behoorlijk grote kei die hij in de put gooide. weer luisterde hij en weer hoorde hij niets
toen had hij een goed idee en liep naar de spoorrails, waar hij met veel moeite een biels loskreeg en die naar de put sjouwde en hem erin gooide. weer luisterde hij maar hoorde hij niets.
ineens kwam eer een geit ontzettend hard het bos uitrennen. de man schrok zich rot want het dier kwam recht op hem af. hij deed een stapje opzij en de geit rende recht de put in.
de man was verbaasd en keek een beetje verward om zich heen
toen kwam er een boer aanlopen en die vroeg aan de man:
'heb jij mijn geit gezien? hij zat vastgebonden aan een biels'
Kom maar opquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:38 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Nee, wil je wat Zuid Afrikaanse grappies?
aan een biels, leer lezen danquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:39 schreef Gabry het volgende:
Alsof een boer een geit vastmaakt aan een treinrails![]()
shit is mijn geleden schade in te halen ??quote:
zoals je kennelijk nog niet wist zijn bielzen onderdeel van een treinrails maar liggen niet helemaal onder de rails dus je kan rustig een koe of je kind of who-ever eraan binden zonder dat ie door een trein platgereden wordt behalve als ie dom is en op de rails gaat staanquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:41 schreef Gabry het volgende:
[..]
Waarom noem je de treinrails uberhaubt dan![]()
biels is een heel normaal woord hoorquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:44 schreef saaw het volgende:
[..]
zoals je kennelijk nog niet wist zijn bielzen onderdeel van een treinrails maar liggen niet helemaal onder de rails dus je kan rustig een koe of je kind of who-ever eraan binden zonder dat ie door een trein platgereden wordt behalve als ie dom is en op de rails gaat staan![]()
bacoboi?quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:41 schreef Duder het volgende:
[..]
shit is mijn geleden schade in te halen ??
Ik wil namelijk wel als een leuke boi bekend staan, niet als een bacoboi
hm laat maar zitten dan, daar val ik niet opquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:47 schreef Duder het volgende:
een bacoboi is een pauper uit een volksbuurt die Gstar broeken draagt en een snelle brommer heeft
Inderdaad... humorloos zijn jullie!quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:49 schreef Tranceptor het volgende:
Ik word zo moe van al die humorloze huilies hier,...
verder dan een mooie alliteratie van mezelf kom ik hier qua niveau niet...
maar jij bent dan ook zo extreem gezellig/mooi/intelligent/knap en humorvolquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:49 schreef Tranceptor het volgende:
Art. 3:4 BWquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:46 schreef saaw het volgende:
[..]
ja ONDERDEEL
dus niet de rails, maar de biels
damn![]()
hahah ik kan ook gewoon je fotoboek hier neerpleurenquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:49 schreef Tranceptor het volgende:
Inderdaad.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:49 schreef saaw het volgende:
[..]
maar jij bent dan ook zo extreem gezellig/mooi/intelligent/knap en humorvol
kan niemand tegenop
Mensen kunnen ook best dat knopje naast mijn nick vinden hoor aan de rechterkant mochten ze dat willen zien, daar hebben ze jouw gebrekkige kennis van fok! niet voor nodig.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:53 schreef Duder het volgende:
[..]
hahah ik kan ook gewoon je fotoboek hier neerpleuren
quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:52 schreef Gabry het volgende:
[..]
Art. 3:4 BW
1. Al hetgeen volgends verkeersopvatting onderdeel van een zaak uitmaakt is een bestandsdeel.
2. Een zaak die met een hoofdzaak zodanig verbonden wordt dat zij daarvan niet kan worden afgescheiden zonder dat beschadiging van betekenis wordt toegebracht aan een der zaken, wordt bestanddeel van de hoofdzaak.
Een rails heeft bielsen nodig, dus het is een bestandsdeel van de hoofdzaak; de rails.
Het wordt daarom ook als 1 beschouwd. Net zoals een deur een bestandsdeel van een huis is.
[afbeelding]
hahahah die quote in je ondertitel zegt voldoendequote:
Dat is net zo'n argument als:quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:55 schreef saaw het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
je hebt vast gelijk
maar je kan toch trouwens best een deur doortrappen zonder het hele huis te mollen
en zoals ik dus zei zat de geit vast aan de biels, niet aan de gehel rails, want dan had ik dat wel gezegd
maar nu is t klaar, dit is echt kansloos![]()
ik wil je niet storen maar ik zie geen quote in zijn ondertitelquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:55 schreef Duder het volgende:
[..]
hahahah die quote in je ondertitel zegt voldoende
Hij bedoelt signaturequote:Op zondag 14 augustus 2005 20:58 schreef saaw het volgende:
[..]
ik wil je niet storen maar ik zie geen quote in zijn ondertitel
'Ik kan geen Baco meer zien..."quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:58 schreef saaw het volgende:
[..]
ik wil je niet storen maar ik zie geen quote in zijn ondertitel
krijg alsjeblieft een hobbyquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:57 schreef Gabry het volgende:
[..]
Dat is net zo'n argument als:
"Ik maakte geen kras op die auto, alleen op het lak."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |