Eixie!!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:33 schreef Eix het volgende:
Hai Hollander.![]()
Dit topic raakt te snel vol door je gespam.
Tuurlek bin ich présent.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:34 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Eixie!!!
Tijd niet gezien
Tja, er moet iemand posten he
Maar jij bent er nu
Het concert?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:34 schreef Petertjuhh het volgende:
*kuch*
* Petertjuhh is lekker talpa aan het kijken naar het concert
Na dik 17 jaar Nederland, heb ik nog nooit mosterd soep opquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:35 schreef BObNL het volgende:
HoiBen na 18 jaar nederland wel aan het weer gewend
* BObNL gaat even zijn mostertsoep opeten
mosterdquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:39 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Na dik 17 jaar Nederland, heb ik nog nooit mosterd soep op
Waar smaakt het naar?
Bwegh, dat kan toch nooit lekker zijn, of er moeten bitterballen in rond zwemmenquote:
Nou ut smaakt wel lekker eigenlijk , gewoon uit een zak unox soepquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:41 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Bwegh, dat kan toch nooit lekker zijn, of er moeten bitterballen in rond zwemmen![]()
Sinds gisteren weer terug :quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:35 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Het concert?
Mis ik iets als ik niet naar Talpa kijk? En jij was toch op vakantie?
Die komen vaker door mijn handen, spiegelen enzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:43 schreef BObNL het volgende:
[..]
Nou ut smaakt wel lekker eigenlijk , gewoon uit een zak unox soepZwerven wel stukjes vlees in
Ow jij werkt toch ook niet bij de appyheijn ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:45 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Die komen vaker door mijn handen, spiegelen enzo
Zo zijn er ook nog andere smaken, die mij lekkerder lijken![]()
Mijne ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:43 schreef Renesite het volgende:
Oe oe oe oe, mijn webruimte wordt nogsteeds gebruikt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent zo blij dat je weer kunt Fok!ken merk ik alquote:
Wat wil je met dit kloteweerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:46 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Je bent zo blij dat je weer kunt Fok!ken merk ik al
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:45 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ow jij werkt toch ook niet bij de appyheijn ?
Tja het leven gaat verder na vakantiequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:46 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Je bent zo blij dat je weer kunt Fok!ken merk ik al
Zoals ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:48 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Albert Heijn
![]()
Dat mochten ze willeneen echte medewerken, die hard heeft voor zijn 4.32 per uur, nee ik werk in een [b]echtep/b] supermarkt
![]()
Why'd you ask.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:45 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ow jij werkt toch ook niet bij de appyheijn ?
Ik heb hier goddomme een heel moessonseizoen over me heen gekregen in 1 dag tijd jaquote:
Mên, ik heb gister één hevig buitje van 2 minuten gehad. Volges mij net de staart van een zware bui.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:49 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik heb hier goddomme een heel moessonseizoen over me heen gekregen in 1 dag tijd ja
40 liter regen per meter2 en dat in 24 uur![]()
Of dat irritante pingelinggeluidje van super de boerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:52 schreef BObNL het volgende:
[..]
Zo meelig tussen die jank muziek opeens keihard die reclame door![]()
iddquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Of dat irritante pingelinggeluidje van super de boer
Euh.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:53 schreef hollander76 het volgende:
Voor de 6e keer, toch maar weer ff spammen........ ik werk bij de
[afbeelding]
De plus markquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:53 schreef hollander76 het volgende:
Voor de 6e keer, toch maar weer ff spammen........ ik werk bij de
[afbeelding]
Heerlijk!!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:54 schreef BObNL het volgende:
Weet nou nogsteeds niet waar die hollander werkt. Als de Koninklijke Ahold te min voor hem is.
Woei veel gewerkt ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heerlijk!!!
Laatst weer
"Koninklijke ahold B.V.
¤320.-
*blij*
Reclame's van de Plus? Die zijn er nauwelijksquote:
Euhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:57 schreef BObNL het volgende:
[..]
Woei veel gewerkt ?, ik rond de 150 euro
Jij tekt ze gewoon aanquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:58 schreef Gabry het volgende:
Zow kwas net buiten, liepen een paar Marokkanen irritant te doen..![]()
Ik werk over 2 week tot kwart over 10quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:58 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Reclame's van de Plus? Die zijn er nauwelijks
Zeker niet op primetime
Maar Plus Bilthoven is iig wel een goede, nette winkel.
In tegenstelling tot de Appie, vertrekken wij pas als de winkel af is! Dus gaan we niet bieren om 9 uur
Bij mijn appyheijn is het ook netjes alles afspiegelenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:58 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Reclame's van de Plus? Die zijn er nauwelijks
Zeker niet op primetime
Maar Plus Bilthoven is iig wel een goede, nette winkel.
In tegenstelling tot de Appie, vertrekken wij pas als de winkel af is! Dus gaan we niet bieren om 9 uur
Doodtrappen en roepen dat ze terug naar hun land moeten, en thuis je jas met nederlandvlaggetje uitdoenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:58 schreef Gabry het volgende:
Zow kwas net buiten, liepen een paar Marokkanen irritant te doen..![]()
Jij bent toch een kassanichtquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:59 schreef BObNL het volgende:
[..]
Bij mijn appyheijn is het ook netjes alles afspiegelen![]()
Dan krijg je minder als mij, ik als 16jarigequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:00 schreef hollander76 het volgende:
Ik ga deze maand dik 300 euro cashen
En dan krijg ik slechts het loon van een 17-jarige, maar 300 euro is mooi meegenomen
Nog een weekie, dan is het binnen
En dan ga je in je oranje polo, nederland 1 kijkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doodtrappen en roepen dat ze terug naar hun land moeten, en thuis je jas met nederlandvlaggetje uitdoen
Hey ik ben vulploeg knakkerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:01 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Jij bent toch een kassanicht![]()
Dan ben je toch zo weg![]()
Ja, en het wilhelmus zingen als je naar bed gaat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:02 schreef BObNL het volgende:
[..]
En dan ga je in je oranje polo, nederland 1 kijken
en ik ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:02 schreef BObNL het volgende:
[..]
Hey ik ben vulploeg knakker( psst knoekie is kassa )
Vergeet je vlag niet uit te hangen met bloed van die nichten eropquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, en het wilhelmus zingen als je naar bed gaat.
Dat bedoel ik, en al is die winkel nog slordig vergeleken met een slagveld, die winkel moet en gaat dicht rond die tijdquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik werk over 2 week tot kwart over 10
Dat is officiele sluit bij ons
De waT ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:04 schreef Eix het volgende:
Ik moet s binnekort bij de Nettorama gaan solliciteren, werkt n vriend van me en moet fijner zijn dan de Appie.
Hey, ze zaten eerst vanne..:quote:
Ja en bij plus lopen ze allemaal in zoeen groenten supermanpakjequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:04 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, en al is die winkel nog slordig vergeleken met een slagveld, die winkel moet en gaat dicht rond die tijd
Typisch AH![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |