Heerlijk!!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:54 schreef BObNL het volgende:
Weet nou nogsteeds niet waar die hollander werkt. Als de Koninklijke Ahold te min voor hem is.
Woei veel gewerkt ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heerlijk!!!
Laatst weer
"Koninklijke ahold B.V.
¤320.-
*blij*
Reclame's van de Plus? Die zijn er nauwelijksquote:
Euhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:57 schreef BObNL het volgende:
[..]
Woei veel gewerkt ?, ik rond de 150 euro
Jij tekt ze gewoon aanquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:58 schreef Gabry het volgende:
Zow kwas net buiten, liepen een paar Marokkanen irritant te doen..![]()
Ik werk over 2 week tot kwart over 10quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:58 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Reclame's van de Plus? Die zijn er nauwelijks
Zeker niet op primetime
Maar Plus Bilthoven is iig wel een goede, nette winkel.
In tegenstelling tot de Appie, vertrekken wij pas als de winkel af is! Dus gaan we niet bieren om 9 uur
Bij mijn appyheijn is het ook netjes alles afspiegelenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:58 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Reclame's van de Plus? Die zijn er nauwelijks
Zeker niet op primetime
Maar Plus Bilthoven is iig wel een goede, nette winkel.
In tegenstelling tot de Appie, vertrekken wij pas als de winkel af is! Dus gaan we niet bieren om 9 uur
Doodtrappen en roepen dat ze terug naar hun land moeten, en thuis je jas met nederlandvlaggetje uitdoenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:58 schreef Gabry het volgende:
Zow kwas net buiten, liepen een paar Marokkanen irritant te doen..![]()
Jij bent toch een kassanichtquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:59 schreef BObNL het volgende:
[..]
Bij mijn appyheijn is het ook netjes alles afspiegelen![]()
Dan krijg je minder als mij, ik als 16jarigequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:00 schreef hollander76 het volgende:
Ik ga deze maand dik 300 euro cashen
En dan krijg ik slechts het loon van een 17-jarige, maar 300 euro is mooi meegenomen
Nog een weekie, dan is het binnen
En dan ga je in je oranje polo, nederland 1 kijkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doodtrappen en roepen dat ze terug naar hun land moeten, en thuis je jas met nederlandvlaggetje uitdoen
Hey ik ben vulploeg knakkerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:01 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Jij bent toch een kassanicht![]()
Dan ben je toch zo weg![]()
Ja, en het wilhelmus zingen als je naar bed gaat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:02 schreef BObNL het volgende:
[..]
En dan ga je in je oranje polo, nederland 1 kijken
en ik ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:02 schreef BObNL het volgende:
[..]
Hey ik ben vulploeg knakker( psst knoekie is kassa )
Vergeet je vlag niet uit te hangen met bloed van die nichten eropquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, en het wilhelmus zingen als je naar bed gaat.
Dat bedoel ik, en al is die winkel nog slordig vergeleken met een slagveld, die winkel moet en gaat dicht rond die tijdquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik werk over 2 week tot kwart over 10
Dat is officiele sluit bij ons
De waT ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:04 schreef Eix het volgende:
Ik moet s binnekort bij de Nettorama gaan solliciteren, werkt n vriend van me en moet fijner zijn dan de Appie.
Hey, ze zaten eerst vanne..:quote:
Ja en bij plus lopen ze allemaal in zoeen groenten supermanpakjequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:04 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, en al is die winkel nog slordig vergeleken met een slagveld, die winkel moet en gaat dicht rond die tijd
Typisch AH![]()
Meer lullo, meer.... ik krijg meerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan krijg je minder als mij, ik als 16jarige![]()
Hhahahahahahahaha.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:04 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, en al is die winkel nog slordig vergeleken met een slagveld, die winkel moet en gaat dicht rond die tijd
Typisch AH![]()
Lol dat je er nog bij ging staanquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:05 schreef Gabry het volgende:
[..]
Hey, ze zaten eerst vanne..:
Ow jij bent een leuke jongen.. en daarna zaten te zeiken vanne,
"Geef maar toe dat je homo bent, ik ben ook homo.." enzo
ik vind je leuk blablabla.. Waar heb je die mooie kleren vandaan?
Wat is je msn enz.
Echt heel triest
1 van hen: Ik vind je leuk wat zeg je daarvan.
Ik: Nou, ik ben erg blij voor je.![]()
Toen die ze om mn telefoon nummer gingen zeiken en al die onzin liep ik maar door![]()
en hen roepen dat ik moest blijven..![]()
Groenten supermanpakje?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:05 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ja en bij plus lopen ze allemaal in zoeen groenten supermanpakje
Ah zoquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:07 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik stond te wachten bij de snackbar..
Ik heb niks tegen kassaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:07 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Groenten supermanpakje?
Ik draag gewoon een polo hoor, of een trui
Maar je bent al in aanzien gestegen, een vuller is beter dan een kassanicht..... dat zijn altijd van die enge types
Ja, ik heb altijd last van Marokkanen, in welke stad ik ook benquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:08 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ah zo, Zijn altijd wel gezeldschap mensen die marokkanen alleen dan op de verkeerde manier
![]()
Ik had vandaag ook twee Mokko's in de Plus, sterker nog, ik heb er 6 jaar mee op school gezeten, maar die spraken onderling ook zo'n onverstaanbaar taaltje, toch maar ff niet gevraagd of ze mijn moerstaal wilden sprekenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:08 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ah zo, Zijn altijd wel gezeldschap mensen die marokkanen alleen dan op de verkeerde manier
![]()
3.19quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:06 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Meer lullo, meer.... ik krijg meer
Per uur dan
Volgensmij straal jij het gewoon uit dat jij beter ben dan hun , kenne ze niet hebbenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:10 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ja, ik heb altijd last van Marokkanen, in welke stad ik ook ben
Ik trek ze aan ofzo![]()
Hoi.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:07 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Groenten supermanpakje?
Ik draag gewoon een polo hoor, of een trui
Maar je bent al in aanzien gestegen, een vuller is beter dan een kassanicht..... dat zijn altijd van die enge types
Doh!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:10 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen kassaMarre hoeven jullie niet eens een shirt aan de van de plusmark. Lekker herkenbaar dan
Achja laage prijzen moeten ergens vandaag komen.
Paarsquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:13 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Doh!Ten eerste is de Plus, net zo min als de Appie, goedkoop. Sterker nog, we zijn bijna net zo duur als de AH, al niet duurder. Ten tweede, die polo is mijn werkkleding, gewoon een paarse PLUS-polo. Met PLUS-logo, en PLUS-naambordje. En paars valt wel op, dus herkenbaar zijn we zeker ![]()
Niemand anders wil in paars lopenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:13 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Doh!Ten eerste is de Plus, net zo min als de Appie, goedkoop. Sterker nog, we zijn bijna net zo duur als de AH, al niet duurder. Ten tweede, die polo is mijn werkkleding, gewoon een paarse PLUS-polo. Met PLUS-logo, en PLUS-naambordje. En paars valt wel op, dus herkenbaar zijn we zeker ![]()
Steengeil.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:14 schreef BObNL het volgende:
[..]
PaarsAppyheijn pakjes zijn gewoon cheil
![]()
3.53/4.32 Ik krijg 4.32, maar dat is inclusief vakantiebonus. Knoekie krijgt 3.53 (bij de Appie) maar die krijgt dus 80 cent vankantiebonus per uur dat hij werkt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
3.19
En jij?
Jij kreeg toch wat een 17jarige hoort?
Minimum 2,89 bruto
Je valt dan wel op tussen de mensen jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niemand anders wil in paars lopen
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:12 schreef BObNL het volgende:
[..]
Volgensmij straal jij het gewoon uit dat jij beter ben dan hun , kenne ze niet hebben
Die zijn toch ook gewoon blauw/paars? Vroegah, toen ik er nog werkte waren ze blauw/paars/rozequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:14 schreef BObNL het volgende:
[..]
PaarsAppyheijn pakjes zijn gewoon cheil
![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:15 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Die zijn toch ook gewoon blauw/paars? Vroegah, toen ik er nog werkte waren ze blauw/paars/roze
Als er geen PLUSlogo op had gestaan had ik die polo ook wel in het dagelijks leven durven/willen dragen hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:15 schreef BObNL het volgende:
[..]
Je valt dan wel op tussen de mensen ja![]()
Appyheijn vuurplaat. Werk donderdag vrijdag zaterdag 5 tot 8. Weet niet wanneer knoekie werktquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:18 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Als er geen PLUSlogo op had gestaan had ik die polo ook wel in het dagelijks leven durven/willen dragen hoor
Maar in welke Appie werk je, ik ben volgende week de hele week in Rotterdam, dus als ik er langskom kan ik ff loeren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |