Het is inderdaad genieten hoe Talpa te dissen is met z'n pulp.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het meest grappige is dat jij Talpa wel gewoon gaat kijken en om dan niet met de meute mee te lopen en tegen het nieuwe commerciele te zijn, maar gaat lopen zeiken om het zeiken, terwijl je aan het genieten bent.
Maar waarom na 3 uur televisie meteen zo negatief, mag best zeg het dan en kijk niet meer. Maar ik weet gewoon 100% zeker dat jij weer iets van Jack Spijkerman gaat kijken en hier weer gaat afkraken dat weet ik bij voorbaad al. Natuurlijk mag je het niet leuk vinden maar ga dan niet zo overdreven veel en vaak hier onzinnige posts posten.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Aha, gaan we die populisitsche discussietour op. Ik ben geen media-mogol.
Jij kijkt dan ook met een instelling van 'dit gaat zuigen' en dan zeik je alles maar af.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Het is inderdaad genieten hoe Talpa te dissen is met z'n pulp.
En nog grappiger is om te zien hoe sommige gebruikers Talpa verdedigen, net of Talpa ook maar 1 seconde om jullie bekommerd.
Waarom nietquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:31 schreef Remzz het volgende:
[..]
Maar waarom na 3 uur televisie meteen zo negatief, mag best zeg het dan en kijk niet meer. Maar ik weet gewoon 100% zeker dat jij weer iets van Jack Spijkerman gaat kijken en hier weer gaat afkraken dat weet ik bij voorbaad al. Natuurlijk mag je het niet leuk vinden maar ga dan niet zo overdreven veel en vaak hier onzinnige posts posten.
Tuurlijk mag he wel negatief praten. Maar niet met z'n "ik heb gelijk en wil dat iedereen tegen Talpa is" toontje. pberends probeerd hier gewoon iedereen te overtuigen dat Talpa kut is. Zal mij echt boeien dat ie het zelf kut vind maar dat hoeven wij toch nog niet te vinden?quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:35 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Waarom nietWaarom mogen mensen alleen maar positief posten
Ben jij de gedachtenpolitie ofzo? Heb je aandelen talpa?
Flikker op man
Ach het zal misschien best kut zijn voor sommigen, ik ga denk ik wel kijken in het begin. Een aantal programma's lijkt me wel interessant genoeg... Wat interesseert mij het nou of het commercieel is of niet... Of er ook baggerprogramma's te zien zijn of het voetbal niet in de juiste volgorde wordt uitgezonden. Ik kijk waar ik naar wil kijken en als er geen hol aan is stem ik wel op één van de andere 35 zenders af....quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:36 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tuurlijk mag he wel negatief praten. Maar niet met z'n "ik heb gelijk en wil dat iedereen tegen Talpa is" toontje. pberends probeerd hier gewoon iedereen te overtuigen dat Talpa kut is. Zal mij echt boeien dat ie het zelf kut vind maar dat hoeven wij toch nog niet te vinden?
exacto. mijn eerste indruk was goed en nu kijken we of het goed blijft (of wordt).quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach het zal misschien best kut zijn voor sommigen, ik ga denk ik wel kijken in het begin. Een aantal programma's lijkt me wel interessant genoeg... Wat interesseert mij het nou of het commercieel is of niet... Of er ook baggerprogramma's te zien zijn of het voetbal niet in de juiste volgorde wordt uitgezonden. Ik kijk waar ik naar wil kijken en als er geen hol aan is stem ik wel op één van de andere 35 zenders af....
Da's waar... maar je moet ook niet andersom gaan prediken natuurlijkquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:36 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tuurlijk mag he wel negatief praten. Maar niet met z'n "ik heb gelijk en wil dat iedereen tegen Talpa is" toontje. pberends probeerd hier gewoon iedereen te overtuigen dat Talpa kut is. Zal mij echt boeien dat ie het zelf kut vind maar dat hoeven wij toch nog niet te vinden?
Wáár slaat dit nou weer op?? Je zegt het op zo'n manier net alsof je een hekel hebt aan blond en autochtoon.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:14 schreef i-spy24 het volgende:
Zo een uurtje verder kan ik niet anders concluderen dat Talpa weer eens kijkers lekker ongezien in de maling neemt. Kijk maar naar de 'gasten' die hun mening tussendoor geven over bepaalde presentatoren en programma's.Blond,autochtoon en het slag van zij die werkt op een reisburau en hij als chauffeur ergens/mechanicien en We gaan broodje van kooytje eten in Spanje en we boeken in Turkije bij Orange County Hotel " types.
Kortom Hollandse traditioneelheid en dom.
Tja had er me eerlijk gezegt iets meer van voorgesteld na de presentatie gisteren. Ahoewel met het voetbal niets mis is. Maar je kunt natuurlijk nooit een zender maken met programma's die iedereen leuk vind. Ik las ook net van America's funniest home video's dat is denk ik een hele grote fout. Het doet me meteen weer denken aan Hans Kraaj JR in een of andere dierentuin :R *RIL*.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:43 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Da's waar... maar je moet ook niet andersom gaan prediken natuurlijk
Wat maakt voor jou talpa dan zo bijzonder?
Ik heb het gevoel dat we al 5 jaar zitten kijken naar programma's als je leven in steigers (of andere realityrotzooi), misschien ben ik qua doelgroep nog niet oud geoeg om dat soort mutserigheid leuk te vinden,maar kom op he....
En dan nog America's Funniest Home Video's.... *ril* *ril* Dat is echt wel het simpelste soort vermaak voor de aller allersimpelsten onder ons (en ook al belegen)
Ik vond het juist slim om op je eigen zender ook kritiek te laten horen van de gewone kijker die NIET op deze programma's zit te wachten. En echt iedere doelgroep was daarin vertegenwoordigd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:14 schreef i-spy24 het volgende:
Zo een uurtje verder kan ik niet anders concluderen dat Talpa weer eens kijkers lekker ongezien in de maling neemt. Kijk maar naar de 'gasten' die hun mening tussendoor geven over bepaalde presentatoren en programma's.Blond,autochtoon en het slag van zij die werkt op een reisburau en hij als chauffeur ergens/mechanicien en We gaan broodje van kooytje eten in Spanje en we boeken in Turkije bij Orange County Hotel " types.
Kortom Hollandse traditioneelheid en dom.
Zo'n eerste uitzending zegt idd weinig, maar het geeft wel aan dat veel mensen nieuwsgierig zijn naar Talpa en als ze de programma's echt niks vinden dan kunnen ze na 5 minuten ook weer wegzappen. Ongeveer 1 miljoen kijkers van 20:00 tot 24:30 is gewoon zeer goedquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:29 schreef Samson het volgende:
[..]
Zo'n eerste uitzending zegt echt helemaal niets en dat weet Mr. de Mol zelf natuurlijk ook wel. Mensen zijn nieuwsgierig naar wat de zender te bieden heeft en stemmen er daarom veelal op af. Dat heeft niets te maken met wat de zender aan het uitzenden is. Als Talpa langer in de lucht is dan kun je pas zeggen of het een succes wordt of niet. Persoonlijk denk ik nog steeds dat het vooral de voetbaluitzendingen zullen zijn waarop het goed zal blijven draaien. De rest lijkt me nou niet bepaald vernieuwend, veelal een hoog tuttigheid gehalte
AFHV is idd hun grootste fout, maar het is iig zonderquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tja had er me eerlijk gezegt iets meer van voorgesteld na de presentatie gisteren. Ahoewel met het voetbal niets mis is. Maar je kunt natuurlijk nooit een zender maken met programma's die iedereen leuk vind. Ik las ook net van America's funniest home video's dat is denk ik een hele grote fout. Het doet me meteen weer denken aan Hans Kraaj JR in een of andere dierentuin :R *RIL*.
Maar we zullen het zien.
"Hoezo, de eerste indrukken zijn toch goed?"quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Het is inderdaad genieten hoe Talpa te dissen is met z'n pulp.
En nog grappiger is om te zien hoe sommige gebruikers Talpa verdedigen, net of Talpa ook maar 1 seconde om jullie bekommerd.
Er is nu natuurlijk nog geen stand, misschien werken ze vanaf nu de nummers 1 t/m laatst af, op de de oude manier dus. Ik vond het prima zo! Leuke uitzending, Vites als eerstquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:18 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wel jammer dat de wedstrijden van Ajax, Feyenoord, PSV en AZ niet meer in het begin zijn. Dat kon je natuurlijk verwachten, nu "moet" je de hele uitzending blijven zitten.
Het is fris, nieuw, verfrissend en heeft leuke programma`s en presentatoren.quote:
Boeiequote:
Ze hebben leuke programma's die iedereen kent evenals de presentatoren, oké.Maar het is verre van fris, nieuw en verfrissend.quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:28 schreef Nano het volgende:
[..]
Het is fris, nieuw, verfrissend en heeft leuke programma`s en presentatoren.
Dan is het kortzichtig om te zeggen dat het nu al vernieuwend is.quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:32 schreef BVO het volgende:
Wat een kortzichtioge reacties allemaal. John de Mol hereft toch echt duidelijk gezegd dat Talpa pas begin volgend seizoen met totaal nieuwe programma's komt.
Inderdaad. En start anders geen zender tot het een beetje fatsoenlijk klaar is.quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:37 schreef Toad het volgende:
[..]
Dan is het kortzichtig om te zeggen dat het nu al vernieuwend is.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |