Vind ze juist allemaal bij elkaar passen. Spijkerman/Gene/Tan is wel wat apart maar ik denk dat het wel wat kan worden.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:19 schreef AcidTrance het volgende:
Ik vind de presentator/programma combi's beetje vaag.
Joling en Gordon en dan Spijkerman/Gene/Humberto en Linda/Beau echt vaag.
Waarom klaagt iedereen daar over?quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:18 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wel jammer dat de wedstrijden van Ajax, Feyenoord, PSV en AZ niet meer in het begin zijn. Dat kon je natuurlijk verwachten, nu "moet" je de hele uitzending blijven zitten.
Nee inderdaad, die passen totáál niet bij elkaar.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:19 schreef AcidTrance het volgende:
Joling en Gordon
Nee man, dat is 'leuk' en 'vernieuwend' en 'ze vullen elkaar zo mooi aan'.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:19 schreef AcidTrance het volgende:
Ik vind de presentator/programma combi's beetje vaag.
Joling en Gordon en dan Spijkerman/Gene/Humberto en Linda/Beau echt vaag.
Zo'n eerste uitzending zegt echt helemaal niets en dat weet Mr. de Mol zelf natuurlijk ook wel. Mensen zijn nieuwsgierig naar wat de zender te bieden heeft en stemmen er daarom veelal op af. Dat heeft niets te maken met wat de zender aan het uitzenden is. Als Talpa langer in de lucht is dan kun je pas zeggen of het een succes wordt of niet. Persoonlijk denk ik nog steeds dat het vooral de voetbaluitzendingen zullen zijn waarop het goed zal blijven draaien. De rest lijkt me nou niet bepaald vernieuwend, veelal een hoog tuttigheid gehaltequote:Op zondag 14 augustus 2005 11:09 schreef Remzz het volgende:
Nog een stukje van de Telegraaf site/
[..]
Ik doelde meer op die passen niet bijelkaar op 1 zender (vorige post was onduidelijk)quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:27 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nee man, dat is 'leuk' en 'vernieuwend' en 'ze vullen elkaar zo mooi aan'.
Nee, pas per 1 september.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:29 schreef Robertje het volgende:
Zijn ze al begonnen?
Studio Sport trok op zaterdagavond gemiddeld 1,5 miljoen kijkers hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:11 schreef pberends het volgende:
Maar een miljoen kijkers.
Ook naar de wedstrijden maar 1,2 miljoen. Studio Sport trok zo 2,5 miljoen kijkers.
Nou ja, dan moet ik maar iets anders verzinnen om de westrijden te dissen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Studio Sport trok op zaterdagavond gemiddeld 1,5 miljoen kijkers hoor.
Daarnaast is het een eerste uitzending, zijn er nog een hoop mensen op vakantie en is het marktaandeel goed.
Dat was op zondagavond met 10 wedstrijden. Nu geen wedstrijden van Ajax en Feyenoord zijn 2 grote steden waar nu wel degelijk minder mensen naar de wedstrijden hebben gekeken.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:11 schreef pberends het volgende:
Maar een miljoen kijkers.
Ook naar de wedstrijden maar 1,2 miljoen. Studio Sport trok zo 2,5 miljoen kijkers.
Ben je overtuigd...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:00 schreef SlimShady het volgende:
Ik heb heel de presentatie gezien van Beau en Linda en ik ben overtuigd.
Deze zender belooft veel goede programma's. Nu maar hopen dat de kwaliteit goed is.
Helemaal nu het bekend is dat het 100% Nederlands wordt.
Die herhalingen zijn alleen in de beginmaand.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:14 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ben je overtuigd...
Ik keek even in de gids en als je dan ziet dat ze drie keer hetzelfde programma op een dag uitzenden (je leven in steigers), wat me ook nog een kutprogramma lijkt... verder alleen maar slappe hap ala gtst en ronduit rotzooi zoals de spermadonorshow.
Ben jij die domme doelgroep of lijkt het maar zo...![]()
Ja zo kun je blijven zeiken. Wat is er mis met Talpa? Bovendien vind ik het logo meesterlijk uitgedacht en erg klein bovenin itt RTL.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Nou ja, dan moet ik maar iets anders verzinnen om de westrijden te dissen.
Die naam bijvoorbeeld. Verzin godverdomme iets originelers. Echt een gebrek aan inspiratie daar bij Talpa.
SBS en RTL herhalen ook regelmatig 3 keer per dag. GTST is bij RTL en is geen 1 gelijksoortig programma bij Talpa en die spermadonorshow is nog geeneens zeker. Die doet alleen mee aan een verkiezing tot toekomstig programma.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:14 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ben je overtuigd...
Ik keek even in de gids en als je dan ziet dat ze drie keer hetzelfde programma op een dag uitzenden (je leven in steigers), wat me ook nog een kutprogramma lijkt... verder alleen maar slappe hap ala gtst en ronduit rotzooi zoals de spermadonorshow.
Ben jij die domme doelgroep of lijkt het maar zo...![]()
Het logo is inderdaad geniaal, zeker vergelijken met die van SBS6 en RTLquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:15 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja zo kun je blijven zeiken. Wat is er mis met Talpa? Bovendien vind ik het logo meesterlijk uitgedacht en erg klein bovenin itt RTL.
Ik vind het niveau van de programma's gewoon bijzonder laag, hij had op zijn minst kunnen proberen om te beginnen met wat interessante trekkers... je leven in steigers... de titel alleen alquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:16 schreef Remzz het volgende:
[..]
SBS en RTL herhalen ook regelmatig 3 keer per dag. GTST is bij RTL en is geen 1 gelijksoortig programma bij Talpa en die spermadonorshow is nog geeneens zeker. Die doet alleen mee aan een verkiezing tot toekomstig programma.
Ja echt meesterlijk. Spierwit en gejat van een Duits bedrijf.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:15 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja zo kun je blijven zeiken. Wat is er mis met Talpa? Bovendien vind ik het logo meesterlijk uitgedacht en erg klein bovenin itt RTL.
Nee ik denk echt dat jij een veel beter logo had verzonnen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja echt meesterlijk. Spierwit en gejat van een Duits bedrijf.
Aha, gaan we die populisitsche discussietour op. Ik ben geen media-mogol.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:26 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee ik denk echt dat jij een veel beter logo had verzonnen.
Het meest grappige is dat jij Talpa wel gewoon gaat kijken en om dan niet met de meute mee te lopen en tegen het nieuwe commerciele te zijn, maar gaat lopen zeiken om het zeiken, terwijl je aan het genieten bent.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:26 schreef pberends het volgende:
Het meest grappige is nog dat ik het Talpa-item bij het NOS Journaal 100 maal interessanter vond dan die hele uitzending op Talpa zelf. Dat zegt genoeg, dunkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |