abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 18:46:25 #51
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_29608202
Waarom toch steeds dat 'mannen zijn beter dan vrouwen', 'nee, vrouwen zijn beter dan mannen'. Wat schiet je daar nou mee op?
The love you take is equal to the love you make.
pi_29608214
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:45 schreef Klemvast het volgende:

[..]

Ja, en een minder goede van jou, ofwel ben je een zwartkijker eerste klas. Uiteindelijk is het niet een vrouw die bv. de pil heeft uitgevonden, daar durf ik geld op te verwedden.

En oh ja, ik ben er van overtuigd dat vrouwen net zo goed oorlog zouden voeren, mochten ze de macht hebben. Vrouwen kunnen ongelooflijk rancuneus en haatdragend zijn, en we hebben nog altijd het voorbeeld van de IJzeren Dame Margaret Thatcher, bijvoorbeeld.
ahahahaha en wie is hier nu homo?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_29608223
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:46 schreef Lienekien het volgende:
Waarom toch steeds dat 'mannen zijn beter dan vrouwen', 'nee, vrouwen zijn beter dan mannen'. Wat schiet je daar nou mee op?
een discussie over wie de grootste heeft of wie het verst kan pissen meestal
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_29608256
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:46 schreef Lienekien het volgende:
Niets het is totaal persoonsgebonden nml
Maar sommigen vinden dit heel geiwl enzow
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 18:48:11 #55
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_29608259
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:47 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

een discussie over wie de grootste heeft of wie het verst kan pissen meestal
En als de vrouw verder kan pissen dan de man, heeft hij waarschijnlijk een prostaatprobleem.
pi_29608266
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En als de vrouw verder kan pissen dan de man, heeft hij waarschijnlijk een prostaatprobleem.
of de vrouw een beter plastuitje
pi_29608294
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:46 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

ahahahaha en wie is hier nu homo?
Aan welk spul zit jij?
pi_29608295
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:48 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

of de vrouw een beter plastuitje
eh... ga je nu al aan het fantaseren enzo?
pi_29608320
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:49 schreef Klemvast het volgende:

[..]

Aan welk spul zit jij?
cola en een loempiaatje hoezo?
Beter meelezen he? Meneer zeurt elke keer in allerlei topics over homo's en potten denk dat ie eens wat beter naar zichzelf mag gaan kijken
pi_29608560
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:49 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

eh... ga je nu al aan het fantaseren enzo?
pi_29608726
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:50 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

cola en een loempiaatje hoezo?
Beter meelezen he? Meneer zeurt elke keer in allerlei topics over homo's en potten denk dat ie eens wat beter naar zichzelf mag gaan kijken
Het is maar dat je mij citeerde en niet "die meneer".

En cola is zwaar spul hoor...
pi_29609032
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:06 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Waarom niet? Er is geen universele regel die zegt dat mannen zich zo sociaal tegenover vrouwen hoeven op te stellen hoor, dat is allemaal het gevolg van eigen keuze en wil. We hadden ook een samenleving kunnen vormgeven waarin we als man iedere meid mogen grijpen die we lekker vinden. Enige dankbaarheid voor het feit dat we daarentegen het meer sociale pad zijn ingeslagen is dan wel op zijn plaats.
Ik denk niet dat het een kwestie van eigen keuze en wil van de mannen is geweest. DAt is me ietwat te simpel gedacht, vanuit de bij jou toch wel bekende gedachte dat mannen superieur zouden zijn. Ik denk dat gezien de ontwikkelingen van de mens en de maatschappij waarin de mens leeft, sowieso een samenleving waarin een van beiden zoveel macht over de ander heeft, nooit volledig tot wasdom gekomen zou zijn. Man en vrouw houden altijd een (wankel) evenwicht in de onderlinge machtsverhoudingen. Sommige dingen zijn daarin vrij duidelijk (zoals het niet zomaar mogen nemen van een vrouw), andere zijn wat subtieler.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 19:37:29 #63
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_29609416
Lijkt de basisschool wel

"de jongens tegen de meisjes!!!!"
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_29609487
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 19:37 schreef ATuin-hek het volgende:
Lijkt de basisschool wel

"de jongens tegen de meisjes!!!!"
Ik verdedigde als jongen op de basisschool trouwens altijd de meisjes tegen de jongens... Ben ik nu tóch homo?
pi_29610185
Toch raar dat dit topic al op pagina 2 is en er nog steeds een aspect zwaar onderbelicht is. Ik zal het aan de hand van een voorbeeld toelichten.

Fuifduif is vader, van 3 dochters, hij woont gelukkig samen met zijn vrouw, zijn moeder woont na het overlijden van haar man bij hem in. Op een dag komt er een grote neger langs, je weet wel, zo een met een enorme negerlul. Die begint lekker de drie dochters en vrouw te verkrachten, waarna hij, om het gewoon maar af te maken, met de moeder van fuifduif verder gaat.

Fuifduif gaat lekker door met tv kijken, hij heeft immers een afspraak gemaakt met alle mannen ter wereld, dat je vrouwen gewoon mag verkrachten. Ondertussen liggen zijn dochtertjes uiteengereten naast z'n stoel...

Nou fuifduif, wat klopt er nou niet in jouw gedachtengang? hmm? Zeg het eens? komop, ik weet dat je het kunt.
pi_29610195
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:34 schreef -erwin- het volgende:

[..]

ik heb het niet over het verleden, maar over het heden. als je de universiteit van binnen bekijkt zul je bij wetenschappelijke stromingen procentueel gezien weinig vrouwen zien. precies hetzelfde geldt voor de wetenschap die heden ten dage bedreven wordt. ze zijn er wel, maar slechts een minderheid. daar zijn wel verklaringen voor uiteraard, maar het onderdrukkingsverhaal gaat wat dat betreft niet meer op. concluderend blijf ik bij mijn stelling.
Er zijn meer vrouwen die wetenschappelijk onderwijs volgen, dan mannen. Dat vrouwen wat betreft interesses verschillen, en vaker een 'softere kant' volgen, doet daar helemaal niets aan af!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_29610626
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:09 schreef KlaPMonGooL het volgende:
Toch raar dat dit topic al op pagina 2 is en er nog steeds een aspect zwaar onderbelicht is. Ik zal het aan de hand van een voorbeeld toelichten.

Fuifduif is vader, van 3 dochters, hij woont gelukkig samen met zijn vrouw, zijn moeder woont na het overlijden van haar man bij hem in. Op een dag komt er een grote neger langs, je weet wel, zo een met een enorme negerlul. Die begint lekker de drie dochters en vrouw te verkrachten, waarna hij, om het gewoon maar af te maken, met de moeder van fuifduif verder gaat.

Fuifduif gaat lekker door met tv kijken, hij heeft immers een afspraak gemaakt met alle mannen ter wereld, dat je vrouwen gewoon mag verkrachten. Ondertussen liggen zijn dochtertjes uiteengereten naast z'n stoel...

Nou fuifduif, wat klopt er nou niet in jouw gedachtengang? hmm? Zeg het eens? komop, ik weet dat je het kunt.
Punt is dat in Fuifduifs redenering (vreemd genoeg eigenlijk) een man nooit zou gaan "samenwonen" en al zeker geen empathie zou voelen voor zijn eigen moeder (waarom zou je dat doen, als je "zaad kan verspreiden" ondertussen?).

Zeker als je Fuifduifs hoogstaande morele principes bekijkt, is dat eigenlijk de "schaduwkant" van zijn redenering: zijn ethische principes komen voort vanuit een onderliggende en niet uitgesproken gedachte. Namelijk dat ALLE mensen (en ook alle mannen) onethisch zijn, waarop mannen zich beschermen tegen hun mede-mannen.

De mannen die de "regels" opstellen om zich te beschermen tegen hun mede-mannen zijn daardoor helaas nog niet "ethischer" bezig dan diegenen die de regels overtreden, aangezien ze hun acties motiveren vanuit dezelfde grondgedachte (en het unieke aan Fuifduif is dat hij eerlijk genoeg is om die grondgedachte expliciet te maken).

Mar nu ben ik eigenlijk over iemand anders aan het spreken, dus laat Fuifduif zelf maar reageren.
pi_29610804
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:24 schreef Klemvast het volgende:

[..]

Punt is dat in Fuifduifs redenering (vreemd genoeg eigenlijk) een man nooit zou gaan "samenwonen" en al zeker geen empathie zou voelen voor zijn eigen moeder (waarom zou je dat doen, als je "zaad kan verspreiden" ondertussen?).

Zeker als je Fuifduifs hoogstaande morele principes bekijkt, is dat eigenlijk de "schaduwkant" van zijn redenering: zijn ethische principes komen voort vanuit een onderliggende en niet uitgesproken gedachte. Namelijk dat ALLE mensen (en ook alle mannen) onethisch zijn, waarop mannen zich beschermen tegen hun mede-mannen.

De mannen die de "regels" opstellen om zich te beschermen tegen hun mede-mannen zijn daardoor helaas nog niet "ethischer" bezig dan diegenen die de regels overtreden, aangezien ze hun acties motiveren vanuit dezelfde grondgedachte (en het unieke aan Fuifduif is dat hij eerlijk genoeg is om die grondgedachte expliciet te maken).

Mar nu ben ik eigenlijk over iemand anders aan het spreken, dus laat Fuifduif zelf maar reageren.
Wat het probleem is, je kunt je zaad wel verspreiden, maar als je kinderen vervolgens verkracht worden heb je weinig aan. Je zult dus wel voor ze moeten zorgen, en dan kun je beter dat door je vrouw laten doen dan het zelf doen he
En je moet ze dus verdedigen tegen andere mannen...

edit: het probleem is dat fuifduif doet alsof het een scenario is waarin er eigenlijk weinig mis is. Alsof de wereld gewoon door gaat bij invoering van deze afspraak. Dat is dus niet het geval.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:37:37 #69
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_29610988
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:09 schreef djenneke het volgende:

[..]

Er zijn meer vrouwen die wetenschappelijk onderwijs volgen, dan mannen. Dat vrouwen wat betreft interesses verschillen, en vaker een 'softere kant' volgen, doet daar helemaal niets aan af!
ja dat doet er wel aan af. sociologie en talen zijn niet echt wetenschappelijk te noemen.
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:38:24 #70
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_29611021
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:37 schreef -erwin- het volgende:

[..]

ja dat doet er wel aan af. sociologie en talen zijn niet echt wetenschappelijk te noemen.
Tuurlijk wel!
pi_29611063
Ik vrees dat sociologie toch echt onder de wetenschappen valt. Al zijn er natuurlijk altijd mensen die alleen wiskunde en natuurkunde wetenschappen vinden. Als je graag "wetenschappen" "weg wil stemmen" begin dan liever met geneeskunde (kuch beroepsopleiding kuch).
pi_29611318
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:39 schreef KlaPMonGooL het volgende:
Ik vrees dat sociologie toch echt onder de wetenschappen valt. Al zijn er natuurlijk altijd mensen die alleen wiskunde en natuurkunde wetenschappen vinden. Als je graag "wetenschappen" "weg wil stemmen" begin dan liever met geneeskunde (kuch beroepsopleiding kuch).
Sociologie is (in de "harde" variant) best wel een wetenschap te noemen, net als linguïstiek. Maar je kan niet hetzelfde zeggen van psychologie of het gedrocht dat men tegenwoordig "literatuurwetenschap" noemt, bijvoorbeeld.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:48:19 #73
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_29611338
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:39 schreef KlaPMonGooL het volgende:
hoeveel van die dames worden wetenschapper na hun studie?
fotoboek.fok.nl/-erwin-
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:49:53 #74
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_29611378
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:48 schreef -erwin- het volgende:

[..]

Ja, ja, mannen zijn superieur aan vrouwen. Klaar.
pi_29611440
quote:

[..]

Ligt aan de afstudeerrichting en plaats waar ze studeren.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:52:13 #76
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_29611447
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:31 schreef KlaPMonGooL het volgende:

Wat het probleem is, je kunt je zaad wel verspreiden, maar als je kinderen vervolgens verkracht worden heb je weinig aan. Je zult dus wel voor ze moeten zorgen, en dan kun je beter dat door je vrouw laten doen dan het zelf doen he
En je moet ze dus verdedigen tegen andere mannen...
Punt is dat in Fuifduifs redenering hij niet bij de kinderen zal blijven. Tevens snap ik nooit wannneer men het heeft over het verkrachten van een volwassen vrouw men over kinderen dient te beginnen. Niemand heeft het over pedofilie, dus waarom kom je met dit argument?
pi_29611460
quote:

[..]

*kuch* "glazen plafond" *kuch*

(uiteindelijk kan je het academische milieu best vergelijken met de hoogste niveaus bij een multinational, het is een behoorlijk harde omgeving)
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:54:52 #78
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_29611527
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:52 schreef Klemvast het volgende:

[..]

*kuch* "glazen plafond" *kuch*

(uiteindelijk kan je het academische milieu best vergelijken met de hoogste niveaus bij een multinational, het is een behoorlijk harde omgeving)
vrouwen worden natuurlijk structureel uitgesloten voor een mogelijke phd plek he?
fotoboek.fok.nl/-erwin-
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:56:38 #79
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_29611574
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:54 schreef -erwin- het volgende:

[..]

vrouwen worden natuurlijk structureel uitgesloten voor een mogelijke phd plek he?
Kwestie van (gebrek aan) ambitie, denk ik.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:57:35 #80
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_29611610
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Kwestie van (gebrek aan) ambitie, denk ik.
zo zou je het kunnen omschrijven.
fotoboek.fok.nl/-erwin-
pi_29611630
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:54 schreef -erwin- het volgende:

[..]

Neen dat niet, er zijn zelfs bijzonder veel vrouwelijke PhD'ers. Maar de doorstroming naar de hogere niveaus (de leeftijd rond 30 jaar, wanneer veel vrouwen hun "biologische klok" erg hard voelen opspelen) verloopt niet bepaald vlot.

En als er een zwarte, atheïstische vrouw rector wordt van een toonaangevende West-Europese universiteit, geef je me dan even een seintje?
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:58:23 #82
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_29611637
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:57 schreef -erwin- het volgende:

[..]

zo zou je het kunnen omschrijven.
Ik ben trouwens het spoor bijster wat betreft de relevantie gezien de OP.
pi_29612171
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 19:41 schreef Klemvast het volgende:

[..]

Ik verdedigde als jongen op de basisschool trouwens altijd de meisjes tegen de jongens... Ben ik nu tóch homo?
nee maar angel wel
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 21:29:04 #84
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_29612566
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:58 schreef Klemvast het volgende:
En als er een zwarte, atheïstische vrouw rector wordt van een toonaangevende West-Europese universiteit, geef je me dan even een seintje?
bestaan die dan?
fotoboek.fok.nl/-erwin-
pi_29612848
Duifje toch, wanneer word je nou eens normaal?
pi_29612995
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 17:45 schreef FuifDuif het volgende:
Tegenwoordig wordt er wel eens gezegd dat vrouwen onafhankelijk kunnen zijn dankzij de emancipatie binnen onze samenleving. Maar volgens mij is dit slechts een illusie. In het "verkrachting bestaat niet"-topic is een subdiscussie ontstaan over de feitelijke verhoudingen tussen de man en de vrouw. We kunnen bijvoorbeeld nooit ontkennen dat de man gemiddeld fysiek sterker is dan de vrouw, hoe geëmancipeerd wij ook zijn.

Daaruit is voortgekomen de gedachte dat de vrouw in feite zo'n veilig bestaan kan leiden in deze wereld bij de gratie van de mannelijke instemming. De meerderheid van de mannen heeft op een gegeven moment 'besloten' de vrouw te beschermen en haar bijvoorbeeld niet meer zomaar seksueel te nemen. Hieruit komt weer voort, dat de vrouw in feite de man dankbaar zou moeten zijn.

Als mannen nu collectief zouden besluiten om de vrouw haar rechten en veiligheid te ontnemen, dan zal de vrouw daar niets tegen kunnen doen.

Mijn stelling:
Onafhankelijke vrouwen bestaan niet. Ze zijn slechts schijn-onafhankelijk. De mogelijkheden van de vrouw worden veilig gesteld door de wet en bovenal de mannelijke goedkeuring.
Niemand is echt onafhankelijk, we hebben elkaar uiteindelijk allemaal nodig, we zijn dan ook niet voor niets groepsdieren, ieder zijn plek binnen de groep.

De alpha van een groep kan onafhankelijk lijken, maar is het niet, want wat is de alpha zonder de ondergeschikten onder hem?
Wat is een alpha als er geen omega is, helemaal niets is hij dan, want zonder die omega is er geen harmonie.

Het leven van de alpha is zelf het zwaarste te noemen, de beta zit op de beste plek, hoog genoeg om geen gezeur aan het hoofd te hebben, maar niet zo hoog dat hij de volle verantwoordelijkheid hoeft te dragen en de straffen uit moet delen, de beta is degene die de boel bij elkaar houdt.

Begin je te zien wat ik bedoel, of maak ik er een te vaag verhaal van?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_29613054
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:06 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Waarom niet? Er is geen universele regel die zegt dat mannen zich zo sociaal tegenover vrouwen hoeven op te stellen hoor, dat is allemaal het gevolg van eigen keuze en wil. We hadden ook een samenleving kunnen vormgeven waarin we als man iedere meid mogen grijpen die we lekker vinden. Enige dankbaarheid voor het feit dat we daarentegen het meer sociale pad zijn ingeslagen is dan wel op zijn plaats.
Zie jij niet in dat jij het ook heel erg moeilijk gaat krijgen als alle vrouwen zich wegkeren van mannen?

We hebben elkaar nodig, zo simpel is het, het is een cohesie, het hoort in harmonie te zijn.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_29613063
Erodome houdt het bij hondentermen.
pi_29613225
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 21:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Erodome houdt het bij hondentermen.
Honden, mensen, allebei groepsdieren, wolf en mens hebben meer gemeen dan je zou denken op het eerste gezicht, hetzelfde familie verband e.d., dezelfde hierarchische vormen...

Honden zijn alleen iets begrijpelijker, die doen zich niet anders voor, maakt het simpeler om te bekijken, te bestuderen
pi_29613307
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 21:53 schreef erodome het volgende:
Honden, mensen, allebei groepsdieren, wolf en mens hebben meer gemeen dan je zou denken op het eerste gezicht, hetzelfde familie verband e.d., dezelfde hierarchische vormen...

Honden zijn alleen iets begrijpelijker, die doen zich niet anders voor, maakt het simpeler om te bekijken, te bestuderen
Ik weet het. Ik gebruik het hondenvoorbeeld ook wel eens in relatie tot mijn werk (onderwijs). Groepsprocessen, manieren van 'trainen' e.d.
pi_29613903
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:52 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Punt is dat in Fuifduifs redenering hij niet bij de kinderen zal blijven. Tevens snap ik nooit wannneer men het heeft over het verkrachten van een volwassen vrouw men over kinderen dient te beginnen. Niemand heeft het over pedofilie, dus waarom kom je met dit argument?
nou, kinderen worden ooit volwassen mensen, weet je nog? Niemand heeft het hier over pedofilie gehad hoor...
pi_29614079
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 22:21 schreef djenneke het volgende:

[..]

nou, kinderen worden ooit volwassen mensen, weet je nog? Niemand heeft het hier over pedofilie gehad hoor...
Maar Angel wel, straks verslikt hij zich nog in al zijn insinuaties lol
  zondag 14 augustus 2005 @ 00:03:10 #93
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_29616775
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 22:27 schreef zhe-devilll het volgende:

Maar Angel wel, straks verslikt hij zich nog in al zijn insinuaties lol
Kijk eens aan het is nog een nasty lesbienne ook.
pi_29616811
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 00:03 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Kijk eens aan het is nog een nasty lesbienne ook.
goed argument
  zondag 14 augustus 2005 @ 00:05:09 #95
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_29616832
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 00:04 schreef djenneke het volgende:

goed argument
Lees jij het topic nog maar eens een keer goed door voordat je reageerd op iets.
pi_29616910
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 00:05 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Lees jij het topic nog maar eens een keer goed door voordat je reageerdt op iets.
pi_29617405
quote:

[..]

Lees jij het topic nog maar eens een keer goed door voordat je reageerd op iets.
homeauxxxxxxxxx
pi_29617464
quote:

[..]

Angel denk eens goed, heel goed na..
waarom begin jij steeds over lesbiennes en homo's?
je mond zit er vol van. Je hartje stroomt ervan over...wees toch eens eerlijk tegen jezelf jongen.
Je bent het helemaal zelf tot in de botten van je ziel!!!! een pisnicht!
pi_29617533
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 00:28 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Angel denk eens goed, heel goed na..
waarom begin jij steeds over lesbiennes en homo's?
je mond zit er vol van. Je hartje stroomt ervan over...wees toch eens eerlijk tegen jezelf jongen.
Je bent het helemaal zelf tot in de botten van je ziel!!!! een pisnicht!
Ja, en "aanval is de beste verdediging", dus waarom zou jij geen lesbo zijn dan?
pi_29617609
dit gaat dus weer nergens heen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')