Je verdient een plekje in het gekkenhuis , meer nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:49 schreef FuifDuif het volgende:
Nee, N.icka, dat is offtopic en het is op zich een interessant punt en verdient een eigen topic vind ik.
Dat is fijn om te horenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:47 schreef ee-04 het volgende:
In hoeverre ik het er mee oneens of eens ben weet ik nog niet maar moet zeggen dat ik er meer in zie dan in de meeste van je stellingen.
Ik zou liever zien dat je reageert op de stelling. Mij voor een gek uitmaken toont eerder een soort van machteloosheid ten aanzien van de mogelijkheden aan jouw kant om mijn stelling te verwerpen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:50 schreef N.icka het volgende:
[..]
Je verdient een plekje in het gekkenhuis , meer niet
Dan geldt het recht van de sterkste man en gaat in feite hetzelfde principe op, maar dan binnen één geslacht. Maar ik zie niet in wat jouw punt te maken heeft met dit topic? Het gaat hier over de verhouding tussen de man en de vrouw, niet tussen mannen onderling of vrouwen onderling.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:56 schreef Lienekien het volgende:
En is een man dan alleen maar onafhankelijk bij de gratie dat we met elkaar hebben afgesproken dat we elkaar niet om ieder wissewasje vermoorden? Wat nou als mannen collectief besluiten dat ze andere mannen om mogen brengen?
Maakt mij niet zoveel uit wat jij graag ziet , met gekken en dronke mensen moet je niet discussierenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:54 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik zou liever zien dat je reageert op de stelling. Mij voor een gek uitmaken toont eerder een soort van machteloosheid ten aanzien van de mogelijkheden aan jouw kant om mijn stelling te verwerpen.
Het gaat om jouw definitie van onafhankelijkheid.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:58 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dan geldt het recht van de sterkste man en gaat in feite hetzelfde principe op, maar dan binnen één geslacht. Maar ik zie niet in wat jouw punt te maken heeft met dit topic? Het gaat hier over de verhouding tussen de man en de vrouw, niet tussen mannen onderling of vrouwen onderling.
Ah nee he, nu gaan we zeker de hele tijd met zijn allen zeiken over de betekenis van onafhankelijkheid in deze context? Iedereen snapt best wat ik bedoel en blijven miepen over de betekenis van onafhankelijkheid is enkel een poging om mijn stelling belachelijk te maken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:59 schreef Lienekien het volgende:
Het gaat om jouw definitie van onafhankelijkheid.
De man, want die kan makkelijker seks hebben met de dieren op dat eiland die zich daarvoor lenen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:00 schreef zhe-devilll het volgende:
Zet een man op een onbewoond eiland
en zet een vrouw op een onbewoond eiland
wie van de 2 is dan het gelukkigst?
Wie van de twee leeft het langst?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:00 schreef zhe-devilll het volgende:
Zet een man op een onbewoond eiland
en zet een vrouw op een onbewoond eiland
wie van de 2 is dan het gelukkigst?
Ging dit topic over sex dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:02 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
De man, want die kan makkelijker seks hebben met de dieren op dat eiland die zich daarvoor lenen.
Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik ben het niet eens met je stelling dat vrouwen mannen dankbaar moeten zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:01 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ah nee he, nu gaan we zeker de hele tijd met zijn allen zeiken over de betekenis van onafhankelijkheid in deze context? Iedereen snapt best wat ik bedoel en blijven miepen over de betekenis van onafhankelijkheid is enkel een poging om mijn stelling belachelijk te maken.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:02 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
De man, want die kan makkelijker seks hebben met de dieren op dat eiland die zich daarvoor lenen.
Waarom niet? Er is geen universele regel die zegt dat mannen zich zo sociaal tegenover vrouwen hoeven op te stellen hoor, dat is allemaal het gevolg van eigen keuze en wil. We hadden ook een samenleving kunnen vormgeven waarin we als man iedere meid mogen grijpen die we lekker vinden. Enige dankbaarheid voor het feit dat we daarentegen het meer sociale pad zijn ingeslagen is dan wel op zijn plaats.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik ben het niet eens met je stelling dat vrouwen mannen dankbaar moeten zijn.
Of als vrouwen zich collectief terugtrekken uit het onderwijs, de gezondheidszorg etc...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:04 schreef Zjenitha het volgende:
mannen zijn net zo goed afhankelijk van vrouwen want als de vrouwen collectief zouden besluiten om hun leven te eindigen en geen nakomelingen van de mannen te willen voortbrengen omdat zij hen gebruiken en niet respecteren kunnen zij ook weinig meer..
Dat vind ik inderdaad een goed punt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:04 schreef Zjenitha het volgende:
mannen zijn net zo goed afhankelijk van vrouwen want als de vrouwen collectief zouden besluiten om hun leven te eindigen en geen nakomelingen van de mannen te willen voortbrengen omdat zij hen gebruiken en niet respecteren kunnen zij ook weinig meer..
En hoe stel jij voor dat wij vrouwen deze dankbaarheid uiten?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:06 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waarom niet? Er is geen universele regel die zegt dat mannen zich zo sociaal tegenover vrouwen hoeven op te stellen hoor, dat is allemaal het gevolg van eigen keuze en wil. We hadden ook een samenleving kunnen vormgeven waarin we als man iedere meid mogen grijpen die we lekker vinden. Enige dankbaarheid voor het feit dat we daarentegen het meer sociale pad zijn ingeslagen is dan wel op zijn plaats.
gokje: door ons massal aan FD aan te biedenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En hoe stel jij voor dat wij vrouwen deze dankbaarheid uiten?
Dus de man is pas gelukkig als hij kan neucken?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
dus daar worden mannen gelukkig van, seks met dieren?
![]()
Juist, ook dat mannelijke macht onderhevig is aan de vrouwen die het toestaanquote:
quote:
Als mannen nu collectief zouden besluiten om de vrouw haar rechten en veiligheid te ontnemen, dan zal de vrouw daar niets tegen kunnen doen.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:15 schreef -Angel- het volgende:
[-heel mooi maar lang stuk-]
The truth is that a woman's power over a man only lasts as long as he is willing to listen to her. Young females are often extremely traumatized and confused when this reality about their power over others is thrown in their faces.
It is even more traumatic when they are the target of a willfully deaf act of violence and aggression. We speculate that this is a significant contributor to the trauma of rape. It is not just the intensity of the physical assault, but the simultaneous destruction of her illusions of power and control over the male.
But those illusions were based on a serious misconception about the reality of power and control, and their source. You cannot control other people. The only absolute control and power you have is over yourself and what you do."
Bron: http://www.nononsenseselfdefense.com/arrogance.html#assumption.
Alles wat FuifDuif zegt, en meer.
dat zou ik niet te snel durven te concluderen. Wetenschap, politiek, en alles wat echt belangrijk is wordt met name door mannen verzorgd. vrouwen hebben wel andere eigenschappen die ze uniek maken, maar om botweg te zeggen dat ze mentaal sterker zijn vind ik te ver gaan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:21 schreef zhe-devilll het volgende:
de vrouw is mentaal sterker!
Eh neem me niet kwalijk is dit een verkapt* we hate woman* topic?quote:
Dat was sarcastisch bedoeld, denk ik.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:28 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Eh neem me niet kwalijk is dit een verkapt* we hate woman* topic?
Vergeet niet uit wie jij geboren bent met veel pijn en moeite!!!!!
( en dat was je vader niet!!)
Lees het eens begrijpend alsjeblieftquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:28 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ben je echt niet een lesbienne? Ik vraag het nog een keer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:28 schreef zhe-devilll het volgende:
Vrouwen werden eeuwen lang onderdrukt door de mannen die de macht grepen ooit in een ver en lang en vaag verleden...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:27 schreef -erwin- het volgende:
[..]
dat zou ik niet te snel durven te concluderen. Wetenschap, politiek, en alles wat echt belangrijk is wordt met name door mannen verzorgd. vrouwen hebben wel andere eigenschappen die ze uniek maken, maar om botweg te zeggen dat ze mentaal sterker zijn vind ik te ver gaan.
Sorry alleen domboos vallen op vrouwen!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:31 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ben je echt niet een lesbienne? Ik vraag het nog een keer.
ik heb het niet over het verleden, maar over het heden. als je de universiteit van binnen bekijkt zul je bij wetenschappelijke stromingen procentueel gezien weinig vrouwen zien. precies hetzelfde geldt voor de wetenschap die heden ten dage bedreven wordt. ze zijn er wel, maar slechts een minderheid. daar zijn wel verklaringen voor uiteraard, maar het onderdrukkingsverhaal gaat wat dat betreft niet meer op. concluderend blijf ik bij mijn stelling.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:32 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Vrouwen werden eeuwen lang onderdrukt door de mannen die de macht grepen ooit in een ver en lang en vaag verleden...
En sindsdien is de mensheid er met rasse schreden op vooruit gegaan, is dat dan aan mannen of aan vrouwen te "danken"?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:32 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Vrouwen werden eeuwen lang onderdrukt door de mannen die de macht grepen ooit in een ver en lang en vaag verleden...
alsof de OP uberhaupt discussiewaardig isquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:35 schreef Klemvast het volgende:
[..]
En sindsdien is de mensheid er met rasse schreden op vooruit gegaan, is dat dan aan mannen of aan vrouwen te "danken"?
Enfin, eigenlijk is dit weeral behoorlijk off-topic, maar goed.
Ja het is er inderdaad echt op vooruit gegaan... al die oorlogen en ellendige toestanden in deze wereld, echt een hele goeie opmerking van jequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:35 schreef Klemvast het volgende:
[..]
En sindsdien is de mensheid er met rasse schreden op vooruit gegaan, is dat dan aan mannen of aan vrouwen te "danken"?
Enfin, eigenlijk is dit weeral behoorlijk off-topic, maar goed.
Ik denk bij 'mentale kracht' niet onmiddellijk aan wetenschappelijke carrières, maar bijv. aan hoe vrouwen moeilijke situaties in de persoonlijke levenssfeer het hoofd kunnen bieden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:27 schreef -erwin- het volgende:
[..]
dat zou ik niet te snel durven te concluderen. Wetenschap, politiek, en alles wat echt belangrijk is wordt met name door mannen verzorgd. vrouwen hebben wel andere eigenschappen die ze uniek maken, maar om botweg te zeggen dat ze mentaal sterker zijn vind ik te ver gaan.
ok dat kan. wat daar naar mijn idee overigens eerder de oorzaak voor is is dat de uitersten qua intelligentie bij vrouwen minder uit elkaar liggen bij mannen. anders gezegd. de modus van de man is dommer dan die van de vrouw.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk bij 'mentale kracht' niet onmiddellijk aan wetenschappelijke carrières, maar bijv. aan hoe vrouwen moeilijke situaties in de persoonlijke levenssfeer het hoofd kunnen bieden.
Ja, en een minder goede van jou, ofwel ben je een zwartkijker eerste klas. Uiteindelijk is het niet een vrouw die bv. de pil heeft uitgevonden, daar durf ik geld op te verwedden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:37 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ja het is er inderdaad echt op vooruit gegaan... al die oorlogen en ellendige toestanden in deze wereld, echt een hele goeie opmerking van je![]()
ahahahaha en wie is hier nu homo?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:45 schreef Klemvast het volgende:
[..]
Ja, en een minder goede van jou, ofwel ben je een zwartkijker eerste klas. Uiteindelijk is het niet een vrouw die bv. de pil heeft uitgevonden, daar durf ik geld op te verwedden.
En oh ja, ik ben er van overtuigd dat vrouwen net zo goed oorlog zouden voeren, mochten ze de macht hebben. Vrouwen kunnen ongelooflijk rancuneus en haatdragend zijn, en we hebben nog altijd het voorbeeld van de IJzeren Dame Margaret Thatcher, bijvoorbeeld.
een discussie over wie de grootste heeft of wie het verst kan pissen meestalquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:46 schreef Lienekien het volgende:
Waarom toch steeds dat 'mannen zijn beter dan vrouwen', 'nee, vrouwen zijn beter dan mannen'. Wat schiet je daar nou mee op?
Niets het is totaal persoonsgebonden nmlquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:46 schreef Lienekien het volgende:
Waarom toch steeds dat 'mannen zijn beter dan vrouwen', 'nee, vrouwen zijn beter dan mannen'. Wat schiet je daar nou mee op?
En als de vrouw verder kan pissen dan de man, heeft hij waarschijnlijk een prostaatprobleem.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:47 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
een discussie over wie de grootste heeft of wie het verst kan pissen meestal
of de vrouw een beter plastuitjequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En als de vrouw verder kan pissen dan de man, heeft hij waarschijnlijk een prostaatprobleem.
Aan welk spul zit jij?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:46 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ahahahaha en wie is hier nu homo?![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:48 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
of de vrouw een beter plastuitje
cola en een loempiaatje hoezo?quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:49 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
![]()
eh... ga je nu al aan het fantaseren enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |