Het liefst met een gekleurd randjequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:07 schreef Bennie_K het volgende:
kan deze sticky gemaakt worden?
De A29264 van gaswolk 13 naar gaswolk 15 via gaswolk 14. Maar als het even waait, kan het weer anders zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:07 schreef MouseOver het volgende:
Met een beetje geluk gaan ze op die plek nog wel een snelweg aanleggen. Dan ben je helemaal binnen natuurlijk
Dat is niet zo bijzonderquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hee, psst.. bijzonnen kopen![]()
MIsschien kan hij wel het recht opeisen om er een tolpoortje te bouwenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De A29264 van gaswolk 13 naar gaswolk 15 via gaswolk 14. Maar als het even waait, kan het weer anders zijn natuurlijk.
Of een AZC.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:07 schreef MouseOver het volgende:
Met een beetje geluk gaan ze op die plek nog wel een snelweg aanleggen. Dan ben je helemaal binnen natuurlijk
Of vlak ernaast... planschadequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Of een AZC.
Reken maar dat de overheid daarvoor betaald hoor!
Ik kon nasashop ook al nergens vinden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:10 schreef Kamphuys het volgende:
Ook mooi dat die naam onderaan die brief geen ENKEL resultaat geeft in Google, toch wel vreemd voor een directeur nogwat van zo'n onderzoeksgebeuren als de NASA![]()
Ik zou ook een verzekering afsluiten voor de waardedaling als op de gaswolk ernaast een moskee komt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Of een AZC.
Reken maar dat de overheid daarvoor betaald hoor!
't is was allemaal top-secretquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:10 schreef Kamphuys het volgende:
Ook mooi dat die naam onderaan die brief geen ENKEL resultaat geeft in Google, toch wel vreemd voor een directeur nogwat van zo'n onderzoeksgebeuren als de NASA![]()
Als je de vraag niet snapt mag je gewoon "Ja." zeggen, hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Misschien is Robbie wel geestelijk gehandicapt.
Dat kan ook nog natuurlijk, he...
Robbie, zeg eens eerlijk,
ben jij geestelijk gehandicapt?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Als je de vraag niet snapt mag je gewoon "Ja." zeggen, hoor.
ik ga dat niet eens beantwoorden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Misschien is Robbie wel geestelijk gehandicapt.
Dat kan ook nog natuurlijk, he...
Robbie, zeg eens eerlijk,
ben jij geestelijk gehandicapt?
Ja, maar ook alleen maar dankzij je briljante koopmansschap, want eigenlijk was het 1500 meer nietwaar?quote:
Dat is niet erg hoor, het was best een moeilijke vraag.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:14 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
ik ga dat niet eens beantwoorden.
Precies, da's toch mooi weer bespaardquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:14 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ja, maar ook alleen maar dankzij je briljante koopmansschap, want eigenlijk was het 1500 meer nietwaar?
Daar kan ie nog één-zesde stuk van kopenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Precies, da's toch mooi weer bespaard
Hou nou op, ik pis in mijn broekquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:15 schreef Burbo het volgende:
[..]
Dat is niet erg hoor, het was best een moeilijke vraag.
oe.. daar had ik nog niet eens aan gedacht, wat ben je toch een handelaar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:17 schreef Burbo het volgende:
[..]
Daar kan ie nog één-zesde stuk van kopen![]()
Ik absoluut niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoewel het ondenkbaar is, zou ik het toch wel verdomd sneu voor 'm vinden als ie het echt gedaan heeft. Dat wel, hoor.
Inderdaad, ik denk dat ik zelf ook maar een een-één-zesde stuk ga kopenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
oe.. daar had ik nog niet eens aan gedacht, wat ben je toch een handelaar.
Is dat programma eigenlijk nog op tv, hoe heet het? Kat in de zak?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoewel het ondenkbaar is, zou ik het toch wel verdomd sneu voor 'm vinden als ie het echt gedaan heeft. Dat wel, hoor.
Weet je wat zo'n ticket kost! Nog 5 sterrenhotel ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:22 schreef indahnesia.com het volgende:
Zou hij eerst bij die Nasa-shop geweest zijn? Als ik ergens geld moet dokken, wil ik toch graag weten waar het naartoe gaat.
Past niet in de zak.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:22 schreef Burbo het volgende:
[..]
Is dat programma eigenlijk nog op tv, hoe heet het? Kat in de zak?![]()
Ik vrees dat het z'n spaargeld isquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:21 schreef VoreG het volgende:
Zal hij die 9000 euro via Becam of lening.nl enzo gekregen hebben?
Dan zal die toch wel aan het huidig aantal reacties moeten weten DAT het ook zo nep is als de dikke tieten van Jomanda...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zit die Nasa-shop niet gewoon in de Bijlmerbajes?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Weet je wat zo'n ticket kost! Nog 5 sterrenhotel ook
RobbieRicardo en de kosmische kat in de zak.quote:
Gelukkig wel, want anders zou het lastig worden als je steeds heen en weer moet vliegen naar Nigeria.quote:
owh.. linkje(s)?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:24 schreef Molluck het volgende:
Er onstaan wel steeds matigere lemmings
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gelukkig wel, want anders zou het lastig worden als je steeds heen en weer moet vliegen naar Nigeria.
Inderdaad, ik heb nog maar één grappige gezien (:P)quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:24 schreef Molluck het volgende:
Er onstaan wel steeds matigere lemmings
een stuk hryvitskya gekocht!!! wie wil er nog meer?quote:
Ik denk dat hij nu op ns.nl zit te surfen voor de eerste de beste intercity.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:29 schreef VoreG het volgende:
Heeft hij zich verhangen of is hij er stil van?
Ik denk dat ik al weet wat voor beroep ik later ga kiezenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:30 schreef The_Terminator het volgende:
OMFG, dit topic is toch niet serieus hé?
Mocht het wel serieus zijn dan is de TS een kneus, en is een oplichter 9000,- rijker
Is makkelijk geld verdienen, ff een paar nep-documenten uitprinten en het geld stroomt binnenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:31 schreef Burbo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al weet wat voor beroep ik later ga kiezen![]()
Hij heeft eerst 9000 euro betaald, en heeft die documenten dus niet kunnen inzien.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:34 schreef Croupouque het volgende:
Oh, heerlijk dit. Het spijt me dat ik er om moet lachen, Robbie Ricardo, maar je bent een beetje té goedgelovig. Het is natuurlijk lullig dat je zoveel geld kwijt bent (want dat ben je), maar ik kan het niet helpen. Er zou al een belletje moeten gaan rinkelen bij het uitgeprinte foldertje, of op zijn laatst bij nasashop@gmail.com
Hij had het geld beter aan Fok! kunnen schenken, kan Fok! meer servers aanschaffen en hebben wij weer een beetje snelheidquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:34 schreef Croupouque het volgende:
Oh, heerlijk dit. Het spijt me dat ik er om moet lachen, Robbie Ricardo, maar je bent een beetje té goedgelovig. Het is natuurlijk lullig dat je zoveel geld kwijt bent (want dat ben je), maar ik kan het niet helpen. Er zou al een belletje moeten gaan rinkelen bij het uitgeprinte foldertje, of op zijn laatst bij nasashop@gmail.com
Scherpquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hij heeft eerst 9000 euro betaald, en heeft die documenten dus niet kunnen inzien.![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:36 schreef SwiffMeister het volgende:
ik wil niet vervelend doen, maar jupiter was al net zo goed van jou als van de nasa... ........het is dan gewoon: wie het eerst komt, wie het eerst maalt...
het is een grap hoor...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:34 schreef Croupouque het volgende:
nee, dat is de zon...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:37 schreef whosvegas het volgende:
Jupiter is gasvormig
In ieder geval heb ik een goeie middag gehad. Er kan alleen nog een domper komen als morgen op NU.nl staat dat iemand zich heeft verhangen om een nep-aankoop betreffende Jupiter en 9000 euro.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:40 schreef Burbo het volgende:
Jammer dat dit een grapje is, als het echt was had ik nu al dood op de grond gelegen van het lachen
Ja dat is waar, maar dat zie ik ook nog niet zo gauw gebeurenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
In ieder geval heb ik een goeie middag gehad. Er kan alleen nog een domper komen als morgen op NU.nl staat dat iemand zich heeft verhangen om een nep-aankoop betreffende Jupiter en 9000 euro.
Ik wel.. we gaan nog wel even door...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:41 schreef Burbo het volgende:
Wie gaat er zo een nieuw topic openen, want ik denk niet dat de TS dat gaat doen
Die zit nu in een hoekje te huilenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:41 schreef Burbo het volgende:
Wie gaat er zo een nieuw topic openen, want ik denk niet dat de TS dat gaat doen
Jupiter is wel gasvormig, bestaat voornamelijk uit waterstof en helium. De kern is wel vast en bestaat uit zware metalen. Als op Wikipedia iets anders staat moet dat nodig herschreven wordenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:40 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
nee, dat is de zon...![]()
jupiter is een planeet met als hoofdingredienten nikkel en ijzer.
zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Jupiter_(planeet) voor meer info
Je bedoeld die Nigeriaan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:41 schreef Rikkert het volgende:
TS is gewoon genaaid door zn kameraad![]()
Zie je wel! Rijk aan delfstoffen!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:40 schreef SwiffMeister het volgende:
jupiter is een planeet met als hoofdingredienten nikkel en ijzer.
zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Jupiter_(planeet) voor meer info
'Mijn Jupiter, wat doe je?'quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:43 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die zit nu in een hoekje te huilen
Moet je er eerst veilig zien te landenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:44 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Zie je wel! Rijk aan delfstoffen!
Goeie investering![]()
de atmossfeer is gasvormig ja, net als onze atmossfeer...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:43 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Jupiter is wel gasvormig, bestaat voornamelijk uit waterstof en helium. De kern is wel vast en bestaat uit zware metalen. Als op Wikipedia iets anders staat moet dat nodig herschreven worden
Jaja, lach er maar omquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:44 schreef Burbo het volgende:
[quote]Op zaterdag 13 augustus 2005 16:43 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die zit nu in een hoekje te huilen
[/quote
'Mijn Jupiter, wat doe je?'
Geen probleem, ik heb nog een projectje... kost maar 900 euro per persoon.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:46 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Moet je er eerst veilig zien te landen![]()
Tja, altijd nog beter dan Hadesquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:47 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Jaja, lach er maar omtoevallig is Jupiter wel de baas van alle goden, dus het is een uitstekende investering!
Ik heb slechts de hand weten te leggen op Poseidon, ietsje minder. Maar wel handig als je een dagje wil gaan zwemmen
Okay.. maar er is toch al wat verkocht, dus gas of niet, maakt nu niet meer uit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:48 schreef SwiffMeister het volgende:
o w8 je hebt wel gelijk, ff wat verkeerd gelezen. sry ik heb niks gezegd, het is inderdaad een kern met een enorme gaswolk eromheen.
Krijg ik dan ook mijn 'officiele' certificaten toegestuurd?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Geen probleem, ik heb nog een projectje... kost maar 900 euro per persoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |